تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815013268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش فروش نوروزي آپارتمان در شهرهاي توريستي


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پيش فروش نوروزي آپارتمان در شهرهاي توريستي
نكته‌اي كه در شرايط فروش تمامي‌ پروژه‌هاي اعلام شده و حائز اهميت و قابل توجه است به «فروش اقساطي و شرايطي» مربوط مي‌شود؛ چراكه نزديك به 100 درصد از انبوه‌سازان نرخ فروش واحدهاي خود را يكجا از مشتري دريافت نخواهند كرد، بلكه طبق قرارداد مبلغ فروش را طي چند مرحله از خريدار دريافت مي‌كنند.
آفتاب: با نزديك شدن به سال جديد، اين روزها اكثر انبوه‌سازان در شمال و جنوب كشور با معرفي مجتمع و برج‌هايي كه از كاربري مسكوني برخوردار هستند، سعي مي‌كنند شرايط را براي بازديد و خريد براي متقاضياني كه قصد دارند در تعطيلات عيد نوروز به شهرهاي شمالي يا جنوبي سفر كنند فراهم بياورند؛ چراكه تعطيلات نوروز فرصت طلايي براي انبوه‌سازان محسوب مي‌شود، زيرا آنها در اين ايام مي‌توانند فروش فوق‌العاده‌اي را نصيب خود كنند.

در حال حاضر روزنامه‌هاي كثيرالانتشار آگهي فروش واحدهاي مسكوني در شهرهاي توريستي را بيشتر از گذشته به خود اختصاص مي‌دهند.

نكته‌اي كه در شرايط فروش تمامي‌ پروژه‌هاي اعلام شده و حائز اهميت و قابل توجه است به «فروش اقساطي و شرايطي» مربوط مي‌شود؛ چراكه نزديك به 100 درصد از انبوه‌سازان نرخ فروش واحدهاي خود را يكجا از مشتري دريافت نخواهند كرد، بلكه طبق قرارداد مبلغ فروش را طي چند مرحله از خريدار دريافت مي‌كنند.

در ادامه به معرفي دو پروژه مسكوني كه در شمال و جنوب كشور واقع شده‌اند پرداخته شده كه به اين شرح است:

انبوه سازي در جزيره كيش يك مجتمع عظيم مسكوني را در حالي كه هنوز به اتمام نرسيده و حدود 30 درصد از مراحل تكميل واحدها باقي مانده است در معرض فروش قرار داده است.

طبق گفته مسوولان فروش واحدها، مجتمع مذكور امكاناتي از قبيل سوپرماركت، بوتيك، مهدكودك و غيره را براي ساكنان فراهم كرده است.

اين مجتمع شامل 4 بلوك مسكوني در 20 طبقه در مجموع 500 واحدي طراحي شده است كه متراژ واحدهاي مسكوني بين 70 تا 150 مترمربع است.

يكي از مسوولان فروش واحدهاي اين مجتمع مسكوني اظهار كرد: كمترين قيمت پيشنهادي اين واحدها متري 2 ميليون و 700 هزار تومان و بيشترين نرخ پيشنهادي، متري 7 ميليون تومان برآورد شده است كه كمترين قيمت مختص واحدهاي طبقه اول و بيشترين قيمت اعلام شده مربوط به واحدهاي آخرين طبقه است.

وي در ادامه اظهار كرد: البته 2 ميليون و 700 هزار تومان و 7 ميليون تومان (قيمت هر متر مربع) براي ارزش كل واحدها در نظر گرفته نشده است، زيرا واحدهايي كه بين طبقات اول تا بيست‌وچهارم هستند از نرخ‌هاي متفاوتي از بين 2 ميليون و 700 هزار تا 7 ميليون تومان، بهره‌مند هستند.

واحدهاي اين مجتمع مسكوني طبق شرايط خاص از پيش تعيين شده به خريداران عرضه مي‌شود: 40 درصد مبلغ فروش در ابتداي معامله، 45 درصد بطور اقساط 18 ماهه، 5 درصد در زمان تحويل واحد و 10 درصد باقيمانده در زمان انتقال سند.

زمان تحويل واحدها به متقاضيان 24 ماه آينده پيش‌بيني شده است.

از سوي ديگر در يكي از شهرهاي شمالي، شهر رشت، شهركي كه واحدهاي آن آماده عرضه به خريداران است، براي فروش چند روزي است كه آگهي مي‌شوند كه بازارياب دليل آگهي‌هاي مكرر اين شهرك مسكوني را جذب مسافران نوروزي براي بازديد از اين شهرك در تعطيلات عيد پيش‌بيني مي‌كنند.

نماينده فروش واحدهاي اين شهرك در حال حاضر براي فروش 20 واحد آن اعلام آمادگي كرده كه متراژ آنها بين 85 تا 98 مترمربع و قيمت هر مترمربع 790 هزار تومان تعيين شده است.

بنا به گفته مسوولان فروش، اين شهرك از امكاناتي از قبيل انتظامات و پست نگهباني، واحدهاي تجاري، سالن ورزشي، ساختمان هيات مديره، فضاي سبز و غيره برخوردار است و ديوارهاي دو جداره، پاركينگ مسقف اختصاصي، سيستم اعلام حريق و آنتن مركزي نمونه اي از امكاناتي است كه براي هر واحد در نظر گرفته شده است.

متقاضياني كه قصد خريد واحدهاي اين شهرك را دارند، مي‌توانند 60 درصد مبلغ فروش را در ابتداي معامله و 40 درصد را به صورت وام 15 ميليون توماني بدون سپرده در اقساط 12 ماهه پرداخت كنند.

طبق اظهارات مشاور املاك در رشت كمترين قيمت هر متر يك واحد نوساز حدود 700 هزار تومان و بالاترين قيمت پيشنهادي متري 2 ميليون تومان از سوي فروشنده‌ها اعلام مي‌شود.

به گزارش روزنامه دنياي اقتصاد،بنگاهدار ديگري در نوشهر تاكيد مي‌كند كه هم‌اكنون ارزان‌ترين واحدهاي مسكوني در اين شهر متري 600 هزار تومان و بالاترين قيمت متري يك ميليون و 100 هزار تومان است.

كد مطلب : 147605

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن