تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور از پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دور از پايتخت
برگزاري مراسم توديع و معارفه قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي بوشهر
بوشهر - خبرنگار ابتكار- مهندس عليرضا صفايي در آيين توديع و معارفه مديران كل راه و شهرسازي استان بوشهر اظهار داشت: اعتباراتي كه به اين دو بخش در استان بوشهر اختصاص يافته حدود 103 ميليارد تومان است.
مهندس صفايي گفت: ادغام دو وزارتخانه مسكن و راه حركتي بزرگ و انقلابي و در راستاي رويكرد خدمت رساني دولت انجام شد. وي افزود: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي 180 كيلومتر راه شني در استان بوشهر داشتيم اما امروز به لطف خدمات انقلاب و دولت نهم و ادعام 2 هزار و 200 كيلومتر راه روستايي در استان بوشهر احداث شده است. مدير كل راه و شهرسازي استان بوشهر بيان كرد: شبكه راه‌هاي روستايي بالاي 50 خانوار استان بوشهر تكميل شده و شبكه راه‌هاي روستايي بالاي 20 خانوار نيز 95 درصد تكميل شده است. مهندس صفايي گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي كمتر از 150 كيلومتر راه اصلي داشتيم اما اكنون در بوشهر 600 كيلومتر بزرگراه ساخته شده كه 400 كيلومتر ديگر نيز به آن اضافه مي‌شود. وي با اشاره به وجود 400 كيلومتر راه اصلي و 900 كيلومتر راه فرعي در استان بوشهر اظهار داشت: قبل از انقلاب تنها يك تونل در استان بوشهر ساخته شده بود اما اكنون 12 تونل ساخته شده است. مدير كل راه و شهرسازي استان بوشهر بيان كرد: همچنين در بخش مسكن 31 هزار واحد مسكوني در دست ساخت است.

كسب رتبه نخست بيابان زدايي از سوي بسيج سازندگي استان اصفهان
اصفهان - خبرنگار ابتكار-مسئول سازمان بسيج سازندگي استان اصفهان گفت: اين سازمان با اجراي بيش از 3 هزار و 500 هكتار بيابان زدايي در مناطق كويري رتبه اول كشور را در عرصه هاي مختلف بيابان زدائي در سال جاري كسب كرده است.
سيد حسين انوري در مصاحبه با مركز اطلاع رساني سازمان بسيج سازندگي اجراي بيش از 3 هزار و 500 هكتار بيابان زدايي در مناطق كويري را از افتخارات اين سازمان دانست و افزود: در سال جاري بيش از 850 هكتار از اين طرح با كاشت نهال طلق و قره داغ انجام گرفته كه مراحل كاشت و نگهداري و آبياري آن به مدت 2 سال انجام مي‌گيرد و سپس تحويل منابع طبيعي مي‌گردد.

نخستين پالايشگاه بومي ميعانات در فارس راه اندازي مي‌شود
شيراز - راه اندازي نخستين پالايشگاه بومي ميعانات در فارس، بررسي آمادگي فرمانداريهاي استان فارس براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي از عناوين خبري اين استان است.
مشاور استاندار فارس در امور نفت و گاز از ارائه پيشنهاد ساخت نخستين پالايشگاه بومي ميعانات در فارس خبر داد.حسين حاجيان در جلسه شوراي اداري استان فارس با اشاره به تشكيل كنسرسيوم سرمايه گذاري در حوزه نفت براي نخستين بار در استان فارس، از ارسال نامه پيشنهاد ساخت نخستين پالايشگاه بومي ميعانات در فارس با ظرفيت 120 هزار بشكه و موافقت كلي وزارت نفت با اين پيشنهاد خبر داد. وي با تاكيد بر فعال شدن همه اركان استان براي بهره گيري از حداكثر ظرفيتهاي موجود در استان براي پيشبرد توسعه مبتني بر نفت و گاز، اظهار داشت: تهيه طرح امكان سنجي طرح هاي پتروشيمي استان فارس در دستور كار مديريت استان قرار دارد كه در اين راستا، دانشگاه شيراز مسئول پيگيري موضوع شد كه به نتايج خوبي رسيده است.مشاور استاندار فارس در امور نفت و گاز با بيان اينكه براي نخستين بار در شركت توسعه صنايع پتروشيمي ايران، اتاقي به نام فارس شكل گرفته كه براي توسعه فارس برنامه ريزي مي‌كند، گفت: ظرفيت فوق العاده فارس در زمينه نفت و گاز موجب شد تا مديريت استان در پي راه اندازي انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت و صنايع شيميايي باشد كه به زودي به نتيجه خواهد رسيد.

نهمين جشنواره گل و گياه، گياهان دارويي و محصولات سالم اصفهان
اصفهان- خبرنگار ابتكار- نهمين جشنواره گل و گياه، گياهان دارويي و محصولات سالم از تاريخ 10 الي 29 اسفند ماه به همت سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان در محل بازار مركزي گل و گياه اصفهان واقع در خيابان جي، خيابان همدانيان با هدف ترويج فرهنگ مصرف گل وگياه، گياهان دارويي و محصولات سالم و همچنين بالا بردن سطح نشاط و شادابي در بين عموم شهروندان برپا مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، مدير عامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان در اين ارتباط گفت: در اين جشنواره علاوه بر بهره برداران بازار مركزي گل وگياه كه از توليد كنندگان برتر استان و كشور مي‌باشند حدود 35 شركت و توليد كننده ديگر در زمينه هاي ذكر شده جهت شركت در نمايشگاه به مجموعه اضافه خواهند شد.

افتتاح 15 خانه بهداشت در چهارمحال و بختياري
شهركرد- مراسم افتتاحيه 15 خانه بهداشت با اعتبار قرب كوثر و به همت بسيج سازندگي استان چهارمحال و بختياري برگزارشد.
سردار ضياءالدين حزني فرمانده قرارگاه سازندگي قرب كوثر در اين مراسم با اشاره به رمز موفقيت سپاه همراهي مردم در سال هاي گذشته بوده است، گفت: در يك سال و نيم گذشته بيش از 11 هزار پروژه در كشور اجرا شده كه از اين تعداد، يك هزارو 61 خانه بهداشت، 2 هزارو 262 مسجد، 632 طرح آبرساني، 228 باب كتابخانه، 253 پل و 540 گلزار شهدا بوده است كه در كنار آن تامين آب كشاورزي و خريد تجهيزات پزشكي براي درمانگاه ها انجام شده است.در اين مراسم سردار رضا محمد سليماني فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري و رضا نيري دبير مجمع خيرين سلامت كشور در كنار دكتر رضا ايماني رياست دانشگاه علوم پزشكي اين استان و جمعي از مسئولان استاني حضور داشتند.

ارسال نظر

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن