تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812979415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه ستادكل نيروهاي مسلح:انتخابات 12 اسفند عرصه شكستي ديگر براي دشمنان نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيانيه ستادكل نيروهاي مسلح:انتخابات 12 اسفند عرصه شكستي ديگر براي دشمنان نظام است
انتخابات 12 اسفند عرصه شكستي ديگر براي دشمنان نظام است
ستاد كل نيروهاي مسلح در بيانيه‌اي حضور آگاهانه، پرشور و گسترده ملت ايران در انتخاب نمايندگان اصلح و در خط امام و رهبري در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را از مظاهر شكوهمند دخالت مردم در سرنوشت كشورشان و عرصه شكستي ديگر براي دشمنان نظام دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سپاه نيوز؛ در بخشي از بيانيه ستاد كل نيروهاي مسلح آمده است: در شرايطي كه نظام سلطه و استكبار تمامي ظرفيت‌ها و ابزارهاي خود از تهديد و تحريم تا سياه‌نمايي و برجسته‌سازي برخي مشكلات و نارسايي‌ها را، براي كاهش اعتماد مردم به نظام و كم رنگ كردن مشاركت در عرصه انتخابات و نيز تكرار حوادث فتنه‌گون بكارگرفته است، بيداري، هوشياري و هوشمندي ملي و تحقق مشاركت حداكثري آحاد ملت شريف ايران در انتخابات 12 اسفند ماه از اهميت مضاعفي برخوردار شده است.

نقش تعيين كننده قوه مقننه در نظام جمهوري اسلامي همواره جايگاه ويژه‌اي را به انتخابات مجلس بخشيده است و از آنجا كه انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي نخستين انتخابات پس از انتخابات دهم رياست جمهوري و فتنه سال 88 به شمار مي‌رود، بي ترديد حضور پرشور، با نشاط و حداكثري مردم در اين آزمون بزرگ تاريخي، راهبرد نظام سلطه و ضد انقلاب داخلي در عرصه انتخابات فراروي را با چالش و رسوايي مواجه خواهد ساخت.

اين بيانيه در ادامه با تبيين شرايط منطقه‌اي و بين المللي و شكست تلاش دشمن در تشديد فشارها عليه ايران- بعنوان كانون الهام بخش حركت بيداري اسلامي و انقلاب‌هاي مردمي در شمال آفريقا و خاورميانه- آورده است: رصد مستمر و دقيق روند تحولات سياسي و رهگيري جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامي و تجربه حوادث فتنه سال 88 نشان مي‌دهد انتخابات بعنوان يك فرصت در عين ظرفيت‌سازي براي نظام و تجسم عملي و عيني مردم سالاري ديني، در صورت غفلت مي‌تواند مورد طمع دشمنان نظام قرار گيرد.

انتخابات از مظاهر شكوهمند دخالت مردم در سرنوشت كشور به شمار مي‌رود و حضور آگاهانه، پرشور و دشمن شكن آحاد ملت ايران در انتخابات مجلس، استحكام بيشتر پايه‌هاي مردم‌سالاري ديني و شتاب بيشتر حركت عمومي كشور به سمت قله‌هاي رفيع پيشرفت و تعالي و آرمان‌هاي بلند انقلاب را تضمين خواهد كرد.

اين بيانيه در پايان تاكيد كرده است: خانواده بزرگ نيروهاي مسلح و همچنين بسيجيان دريادل و خانواده معظم آنان با تأسي به وصاياي جاودان حضرت‌امام‌(ره) و لبيك به نداي ولي امر مسلمين و رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي ( مدظله‌العالي) همگام با اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابي و ولايت‌مدار ايران اسلامي در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شركت كرده و با نمايش عزم، اراده، وحدت و انسجام ملي خود دشمنان را بار ديگر مأيوس نموده و با روانه ساختن نمايندگاني اصلح انقلاب، متعهد، كارآمد، دلسوز و در خط امام و رهبري به خانه ملت، نويد بخش تشكيل مجلسي قوي و كارآمد براي كشور خواهند بود.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن