تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در نخستين كنگره ملي بزرگداشت شهداي نوجوان: كساني كه به فكر قدرت و ثروت بوده‌اند بازنده اصلي صحنه زندگي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: رئيس جمهور در نخستين كنگره ملي بزرگداشت شهداي نوجوان: كساني كه به فكر قدرت و ثروت بوده‌اند بازنده اصلي صحنه زندگي هستند
رئيس جمهوري اسلامي ايران با بيان اين كه شهداي نوجوان اين سرزمين باايمان، پاكي و صداقت، ‌راه درست زندگي در دنيا را درك كردند و به لقاءالله پيوستند، گفت: مطمئنم نوجوانان امروز ايران زيباترين فردا را براي همه بشريت خواهند ساخت.
دكتر محمود احمدي‌نژاد شامگاه دوشنبه در نخستين كنگره ملي بزرگداشت شهداي نوجوان در تالار وحدت افزود: ياد و نام شهدا و تجليل از آنان ترسيم‌كننده راه آينده ملت ايران و همه ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزاديخواه و موحد است. وي ضمن تشكر از برگزاركنندگان اين كنگره خطاب به نوجوانان سراسر كشور گفت: رسيدن به اوج كمال بين انسان‌ها ربطي به سن و سال ندارد. رئيس‌جمهوري خاطرنشان كرد: بالاترين سرمايه هر انسان عمر او در دنيا و فطرت الهي است. احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: دوره عمر فرصتي براي بهره‌مندي از لحظه‌ها و رسيدن به قله‌هاي كمال است. وي با يادآوري اين كه خداوند به انسان قدرت انتخاب داده تا زندگي ابدي خود را ترسيم كند، افزود: شهادت پرواز بلند و سريع براي رسيدن به بالاترين قله كمال انساني است راهي كه دو هزار و 100 شهيد نوجوان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس توانستند از اين طريق بهترين استفاده را از عمر خود ببرند. احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با يادآوري تاريخ هزار و 400 ساله اسلام اظهار داشت: با بررسي تاريخ مي‌بينيم افرادي در يك مقطع زماني غافل شده و به فكر قدرت، ثروت و لذت بوده‌اند؛ اما الآن كجا هستند در حالي كه ياد، نام و اثري از آنها نيست. رئيس جمهوري با تأكيد بر اين كه بازنده اصلي آنها بوده‌اند، گفت: برنده اصلي كساني هستند كه از لحظه لحظه عمر خود درست استفاده كرده‌اند. احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: شهداي نوجوان اين سرزمين امروز را براي ما ساختند و ما بايد فردا را براي آيندگان بسازيم.

تعويض كارت‌هاي معافيت قديمي با كارت هوشمند
مدارك مورد نياز و شرايط تعويض كارت‌هاي معافيت قديمي با كارت هوشمند اعلام شد. يكنواخت شدن كليه كارت‌هاي معافيت و پايان خدمت، افزايش ضريب ايمني كارت‌ها، امكان ايجاد هرگونه تغييرات بعدي در اطلاعات موجود توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا و تسهيل و سرعت‌بخشي در استعلامات پايان خدمت و معافيت‌ها مانند گذرنامه، گواهينامه و امور استخدامي از جمله مزايايي است كه سازمان وظيفه عمومي ناجا براي كارت‌هاي هوشمند اعلام كرده است. براساس اعلام سازمان وظيفه عمومي ناجا در فاز نخست اجراي طرح تعويض كارت‌هاي معافيت و پايان خدمت قديمي با كارت هوشمند، دارندگان كارت‌هاي معافيت كاغذي كه پس از سال 60 نسبت به دريافت كارت خود اقدام كرده‌اند بايد مدارك مورد نياز را به همراه اصل كارت معافيت نزد خود داشته باشند.

قائم مقام وزير علوم: دانشگاه‌هاي كشور داراي شريك خارجي مي‌شوند
قائم مقام وزير علوم در امور بين‌الملل با اشاره به برنامه ويژه وزارت علوم براي سال 91، گفت: براي هر يك از دانشگاه‌هاي داخلي، يك شريك خارجي درنظرگرفته مي‌شود كه در رتبه‌بندي دانشگاه‌ها ارزيابي مي‌شود. ارسلان قرباني با اشاره به تشكيل كارگروه‌هاي مشترك علمي با اولويت كشورهاي همسايه و شريك استراتژيك با ايران، گفت: وظيفه اصلي كارگروه مشترك با روسيه ، ارائه يك ساختار براي همكاري مشترك ميان دو كشور در زمينه‌هاي مشترك است كه مناسبات علمي، آموزشي و فناوري را شامل مي شود. وي با اشاره به تحصيل تعدادي از دانشجويان بورسيه دكترا و با هزينه شخصي در روسيه، افزود: در حوزه پروژه‌هاي مشترك مانند پارك‌هاي فناوري، هوا و فضا و غيره شاهد گسترش همكاري‌هاي اقتصادي بوده‌ايم اما ما به طور خاص متولي گسترش علمي و فناوري ميان دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي دو كشور هستيم. قرباني با اشاره به افزايش 50درصدي تعداد بورس‌ها در كشور روسيه، خاطرنشان كرد: يكي از برنامه‌هاي آينده استفاده از بورس دول دو كشور است كه در دست بررسي قرار دارد.

ببرهاي روسي امسال به ايران نمي‌رسند
معاون محيط طبيعي سازمان محيط زيست درباره آخرين توافقات صورت گرفته با كارشناسان روسيه براي انتقال ببرهاي روسي گفت: در اين توافقات مقرر شد در صورت اعلام آمادگي ايران براي دريافت 4 قلاده ببر، انتقال در يك مرحله در بهار سال آتي و در غير اين صورت در 2 مرحله انجام گيرد و زمان احتمالي دومين مرحله انتقال پائيز 1391 خواهد بود.

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن