تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805401612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سروري: بازرسان آژانس حرفشان را عوض كردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: سروري: بازرسان آژانس حرفشان را عوض كردند
عضو كميسيون امنيت ملي گفت: بازرسان در ايران از نتايج مذاكرات اظهار رضايت كردند،ولي وقتي از ايران خارج شده اظهارتشان به كلي رنگ باخت.


به گزارش گروه دريافت خبرخبرگزاري خانه ملت؛پرويز سروري عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي درخصوص گزارش اخير بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي،به ايلنا گفت:اقدام بازرسان آژانس از پيش براي ما قابل پيش بيني بود به گونه‌اي كه تحليل‌ها بر اين بود كه نظام سلطه تلاش دارد تا با اعمال فشار ‏به جمهوري اسلامي از برگزاري انتخابات پرشور جلوگيري كند.
وي از راهپيمايي ۲۲ بهمن با عنوان پاسخ روشني به غرب ياد كرد و اذعان داشت: نظام سلطه در پي اين است كه اين را به جهان بين الملل القا كند كه تحريم‌هاي آمريكا اثر گذار بوده و مردم با عدم شركت در انتخابات به نوعي روي گرداني خود از نظام را نشان خواهند داد در حاليكه حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن نشان داد كه فشارهاي غير قانوني نتيجه‌اي جز انسجام در مواضع ملت ايران نخواهد داشت.
سروري با تاكيد بر اينكه اقدام اخير آژانس نيز در راستاي كارشكني غرب براي شركت مردم در انتخابات قابل بررسي است، تصريح كرد: وقتي بازرسان وارد ايران شدند طبق معاهده NPT و حتي فرا‌تر از وظايف ياد شده در اين معاهده همكاري‌هاي لازم با آن‌ها صورت گرفت به گونه‌اي كه خود بازرسان در ايران از نتايج مذاكرات اظهار رضايت كردند، ولي وقتي از ايران خارج شده اظهارتشان به كلي رنگ باخت.
وي ضمن ابراز تعجب از تغيير موضع اژانس بين المللي انرژي اتمي تاكيد كرد: كاملا واضح است كه گزارش اخير آژانش فاقد هرگونه كار‌شناسي و مبتني بر بازرسي آن‌ها نبود. علاوه بر اين مي‌توان گفت اين گزارشي از پيش تعيين شده بود كه تنها توسط افراد آژانس قرائت شد، در حاليكه بدور از واقعيت و كاملا سياسي بود.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي افزود: اگرچه ايران تا كنون ‌‌نهايت همكاري را بر اساس معاهده NPT با آژانس داشته است ولي بازرسان چيزي فرا‌تر از مفاد اين معاهده را از ايران مي‌خواهند. چرا كه مفاد پروتكل الحاقي مورد تصويب مجلس نيست و ايران تنها خود را ملزم به اجراي معاهده NPT مي‌داند نه پروتكل الحاقي.
سروري با بيان اينكه غرب تا كنون نرمش‌هاي ايران در مساله هسته‌اي را نوعي عقب نشيني تلقي كرده است، خاطر نشان كرد: غرب در اقدامي غير قانوني در پي اين است كه بازرسي مبتني بر پروتكل را بر ايران تحميل كند اين چيزي جز بازي با افكار عمومي نيست.

وي در پايان ضمن اعلام اينكه طي هفته آينده در كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي به اين مساله رسيدگي خواهد شد، تاكيد كرد: من معتقدم جمهوري اسلامي بايد از واكنش دفاعي خارج شود و نوعي ديپلماسي هسته‌اي هجومي را در پيش گيرد. ضمن اينكه نبايد فراموش كرد كه ۱+۵ و آژانس هم به ابزاري براي اعمال نطرات سياسي قدرت‌ها تبديل شده‌اند./

پايان پيام

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن