تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور ايران در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري 2012 ITB برلين


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حضور ايران در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري 2012 ITB برلين
مدير عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد: به دنبال حضور موفق ايران در نمايشگاه گردشگري ميلان، نمايندگان صنعت گردشگري كشورمان در چهل و ششمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري برلين 2012 ITB كه از 17 تا 21 اسفند ماه امسال برگزار مي‌شود، به معرفي ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي گردشگري ايران خواهند پرداخت.


حسين جعفري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقبال قابل توجه بازديدكنندگان تخصصي و عمومي از غرفه ايران در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري ميلان كه 27 تا 30 بهمن ماه در ايتاليا برگزار شد، گفت: با توجه به اين موضوع و با نظر به اينكه نمايشگاه بين‌المللي گردشگري ITB 2012 برلين، به‌عنوان بزرگ‌ترين و مهم‌ترين نمايشگاه تخصصي صنعت جهانگردي در سطح دنيا براي فعالان اين صنعت به شمار مي‌رود و نزديك به نيم قرن قدمت دارد، در اين نمايشگاه حضوري منسجم خواهيم داشت.

وي نمايشگاه گردشگري آلمان را فضاي كامل و مناسب براي يادگيري روش‌هاي جديد و تبادل مفاهيم و همكاري‌هاي جديد در صنعت گردشگري ارزيابي كرده و از آن به‌عنوان فضايي مناسب براي ايجاد روابط عميق تجاري ميان كشورهاي مختلف ياد كرد.

جعفري با بيان اينكه نمايشگاه ITB از پوشش خبري جامع و فراگيري در سطح داخلي و بين‌المللي برخوردار است، خاطرنشان كرد: براساس تجربه سال‌‌هاي گذشته مي‌توان پيش‌بيني كرد كه وزراي اكثر كشورهاي دنيا همراه با مگاتورها، شركت هاي هلدينگ جهانگردي و صنايع وابسته و ديگر دست اندركاران اين صنعت جهاني، با هدف بهبود صنعت گردشگري كشور خود و معرفي مقاصد گردشگري در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت و در كنار گونه هاي مختلف گردشگري، به معرفي توريسم تجاري كه از سودمندترين ستون‌هاي صنعت گردشگري به شمار مي‌آيد، مي‌پردازند.

مدير عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني در ادامه به دست آوردن فرصت‌هاي جديد تجاري و سرمايه‌گذاري خارجي و داخلي، شناساندن قابليت‌ها و جاذبه‌هاي متعدد ايران به عنوان يكي از مقاصد جديد، امن و قابل اعتناي صنعت گردشگري، گسترش و تقويت مناسبات بين‌الملل و ارتباط نزديك و دو سويه را از جمله نتايج حضور منسجم و هميشگي در اين نمايشگاه‌ خواند.

وي اظهار داشت: در اين دوره از نمايشگاه برلين، فعالان حوزه صنعت گردشگري دنيا از جمله سازمان‌ها و انجمن‌هاي گردشگري، تورگردانان، آژانس‌هاي مسافرتي، هتل‌ها، شركت‌هاي حمل و نقل شامل خطوط هواپيمايي، راه آهن، خطوط كشتيراني، اتوبوسراني، رسانه‌ها، دفاتر رزواسيون و اطلاعات و تكنولوژي گردشگري، شركت‌هاي تجاري برگزاركننده همايش‌ها، كنگره‌ها، تورهاي تشويقي تجاري و نمايشگا‌ه‌ها و شركت‌هاي خدماتي شركت خواهند داشت.

جعفري تاكيد كرد: طبق آمار ارائه شده از سوي مسئولين نمايشگاه، سال گذشته بيش از 170 هزار نفر بازديد كننده از 180 كشور جهان از نمايشگاه ديدن كردند كه از اين تعداد 110 هزار و 791 نفر بازديدكنندگان تجاري، حرفه‌اي و متخصصين بودند.

وي گفت: كانون جهانگردي و اتومبيلراني به عنوان مجري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حوزه برگزاري نمايشگاه ها، با هماهنگي تشكيلات گردشگري، دفاتر مسافرتي و ديگر دست اندركاران اين صنعت، در تلاش است تا گردشگري كشورمان، حضور موفقي را در نمايشگاه برلين كه يكي از بزرگترين رويدادهاي گردشگري در سطح جهان به شمار مي رود، تجربه كند.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: علاقمندان به صنعت گردشگري و متخصصين عرصه جهانگردي مي‌توانند، در اين نمايشگاه با آخرين دستاوردهاي صنعت جهانگردي، مسافرت، ادارات راهنمايي جهانگردان، تورهاي مسافرتي، موسسات بين‌المللي جهانگردي، لوازم مسافرت براي آژانس‌هاي مسافرتي، خدمات و مراكز گردهمايي ديگر كشورهاي دنيا آشنا شوند و گردشگران نيز مقاصد سفر خود را انتخاب كنند./ق2

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن