تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طوفاني جديد براي استقلال؛افشاگري فرهاد مجيدي در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: طوفاني جديد براي استقلال؛افشاگري فرهاد مجيدي در راه است
با خروج مجيدي از استقلال، اين تيم پرستاره ديگر روي خوش به خود نديد و پس از آنكه صدر جدول را از دست داد در دربي حساس دور برگشت نيز بازي را در شرايطي به حريف واگذار كرد كه وجود يك بزرگتر در تيم مي توانست بازي 2 بر صفر برده را در ده دقيقه پاياني به سود استقلال به پايان برد، اما چنين نشد و بي تجربگي بازيكنان آبي پوش و عدم حضور يك مهره باتجربه سبب شد تا دربي هفتاد و چهارم به شكلي ناگهاني به سود قرمزها تمام شود.
آفتاب: با خروج مجيدي از استقلال، اين تيم پرستاره ديگر روي خوش به خود نديد و پس از آنكه صدر جدول را از دست داد در دربي حساس دور برگشت نيز بازي را در شرايطي به حريف واگذار كرد كه وجود يك بزرگتر در تيم مي توانست بازي 2 بر صفر برده را در ده دقيقه پاياني به سود استقلال به پايان برد، اما چنين نشد و بي تجربگي بازيكنان آبي پوش و عدم حضور يك مهره باتجربه سبب شد تا دربي هفتاد و چهارم به شكلي ناگهاني به سود قرمزها تمام شود.

فرهاد مجيدي، كاپيتان محبوب استقلالي ها حدود دوماه پيش از ميان آبي پوشان جدا شده و به بهانه آنچه كه از آن به عنوان نگراني براي كودك ياد مي شود، به قطر رفت.

از همين رو اغلب هواداران دليل شكست در دربي هفتاد و چهارم و از دست دادن صدر جدول توسط استقلال را چيزي جز جدايي مجيدي از اين تيم نمي دانند. اتهامي كه فرهاد مجيدي طاقت گوش كردن به آن را نداشته و شنيده مي شود در آينده اي نزديك قصد افشاگري دارد.

افشاگري او قرار است مفصل و مستند باشد. از جمله مواردي كه او مي‌خواهد به آن اشاره كند اين است كه آقايان از طريق چه ارگان‌هايي به ثروت رسيدند و از قبل نام استقلال پول در آوردند؟! شنيده مي‌شود فرهاد قصد دارد عليه شعبه فوتبالي اين آقايان هم صحبت‌هايي كند. البته فرهاد قصد ندارد حرفي عليه فتح‌ا...زاده بزند از آنجا كه رابطه بسيار خوبي هم با مظلومي، پورحيدري و فريبا دارد به طور قطع عليه‌ آنها حرفي نخواهد زد. به هر حال فرهاد تا پيش از پايان سال و پس از فينال جام‌حذفي حرف‌هاي خود را خواهد زد و به قولي گردوخاك به پا مي‌كند.

از سوي ديگر يك منبع موثق خبر داد مجيدي با معاونان باشگاه مشكل داشت و به مصلحت خودش و تيم ديد كه استقلال را ترك كند.

براي نمونه يكي از معاونان باشگاه در يك جمع مي‌گويد؛ «اگر فلان مهاجم بود الان بهتر گل مي‌زديم تا فرهاد مجيدي» يا اين كه؛ «مجيدي براي استقلال واعظ بهتر بازي مي‌كرد.» از اين دست حرف و حديث‌ها كه اتفاقا به گوش خود فرهاد هم مي‌رسيد. يا مورد ديگري كه مجيدي را دلخور كرد به برنامه استقلال براي جذب يك مهاجم تازه برمي‌گشت. به هر حال اين قبيل تنش‌ها و اتفاقات مجيدي را در موقعيتي قرار داد تا به‌رغم ميل باطني خود قيد ماندن در استقلال را بزند و نيم فصل به قطر برود.

به گزارش شفاف،كاپيتان سابق استقلالي ها در يك جمع خصوصي گفته بود در اين شرايط اگر در استقلال نباشد به سود دو طرف يعني هم خودش و هم استقلال خواهد بود. او مي‌گفت اگر در تيم باشد نمي‌گذارند خودش و استقلال آرامش داشته باشد و تيم مظلومي موفق شود. از طرف ديگر گفته مي‌شود همين نفرات يعني اطرافيان حاجي اين ذهنيت را براي او ايجاد كرده بودند كه مجيدي از واعظ خط مي‌گيرد تا فتح‌ا...‌زاده هم به كاپيتان تيمش بدبين شود!

كد مطلب : 146597

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن