تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار استان خوزستان/كشف430 هزار نخ سيگار قاچاق/ رتبه پنجم خوزستان در راه هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار استان خوزستان/كشف430 هزار نخ سيگار قاچاق/ رتبه پنجم خوزستان در راه هاي كشور
كشف430 هزار نخ سيگار قاچاق/ رتبه پنجم خوزستان در راه هاي كشور
اهواز - خبرگزاري مهر: كشف430 هزار نخ سيگار قاچاق در خوزستان، مختومه شدن 40 فقره سرقت و رتبه پنجم خوزستان در راه هاي كشور از مهمترين اخبار استان خوزستان به شمار مي رود.

به گزارش خبرگزاري مهر، ماموران پليس آگاهي شهرستان شوش از يك قاچاقچي مواد دخاني بيش از 433 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف كردند.

ماموران پليس آگاهي شهرستان شوش در پي دريافت خبري مبني بر قاچاق مواد دخاني توسط فردي به طور عمده در سطح شهرستان، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

ماموران پليس پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، محل دپوي سيگار را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از محل نگهداري مقدار 433 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق را كشف كردند.

اموال مكشوفه تحويل اداره دخانيات و قاچاقچي مواد دخاني دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

40 فقره سرقت مختومه شد

ماموران پليس پس از دستگيري دو نفر كيف قاپ 40 فقره پرونده سرقت را مختومه كردند.

ماموران پليس پس از انجام كار اطلاعاتي و پليسي دو نفر سارق كيف قاپ را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه آنان را دستگير و مورد بازجويي هاي فني و پليسي قرار دادند.

متهمان به 40 فقره سرقت كيف قاپي اعتراف كرده و تاكنون تعدادي از مال باختگان شناسايي شده اند و اقدام براي شناسايي ساير مال باختگان همچنان ادامه دارد.

اين سارقان براي تهيه مواد مخدر دست به سرقت مي زدند كه پس از دستگيري ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

رتبه پنجم خوزستان در راه هاي كشور

همچنين مدير كل راه وترابري استان خوزستان گفت: خوزستان با چهار هزار و 850 كيلومتر از نظر طول راه رتبه پنجم كشور را در اختيار دارد.

منوچهر رحماني در نشست شوراي حمل و نقل استان خوزستان افزود: خوزستان با دارا بودن تمامي شاخصهاي حمل و نقلي اعم از هوايي، دريايي ريلي و جاده اي همچنين منابع سرشار اقتصادي چون نفت و گاز، و جاذبه هاي فرهنگي و باستاني يكي از استانهاي مهم اقتصادي و اجتماعي كشور محسوب مي شود.

وي ادامه داد: استان خوزستان به لحاظ ميزان كالاي وارد وخارج شده رتبه دوم كشور و جمع كل مسافر درون و برون استاني جابه جا شده رتبه پنجم كشور را به خود اختصاص داده است.

وي تصريح كرد: اين فعاليتها دليل مهمي بر اهميت بخش حمل و نقل اين استان پهناور دارد.

حمل و نقل زمينه ساز توسعه و پيشرفت است

سرپرست فرودگاه بين المللي آبادان با تاكيد بر جايگاه ويژه استان خوزستان در حمل و نقل كشور گفت: اصولا توسعه اقتصادي و اجتماعي يك كشور را نمي توان بدون توسعه و پيشرفت حمل و نقل آن كشور تصور كرد.

محمدرضا رضايي افزود: به عبارت ديگر ممكن نيست كه يك سرزمين قصد رشد و شكوفايي داشته باشد ولي نخواهد در زمينه حمل و نقل پيشرفت كند.

وي ادامه داد: حمل و نقل يك كشور از لوازم و مقدمات اوليه و ضروري رشد و توسعه اقتصادي و اجتماعي يك سرزمين است و شاخص توسعه يافتگي جوامع و كشور هاي مختلف است.

رضايي درخصوص شركت در نخستين نمايشگاه تخصصي صنعت حمل و نقل، زيرساختها و خدمات، گفت: نمايشگاه حمل و نقل، خدمات و زير ساختها در نشان دادن عملكرد بخش حمل و نقل استان بسيار موثر است.

وي اظهار داشت: نمايشگاه مي تواند نمونه و مدل كوچكي از تواناييها و ظرفيتهاي بالفعل و بالقوه يك بخش اقتصادي باشد.

رضايي ادامه داد: بر همين اساس جايگاه نمايشگاه حمل و نقل نيز در هر چه بيشتر نماياندن پيشرفتهاي حمل و نقل استان و زحمات تلاشگران اين عرصه از موثرترين راه ها است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن