تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815641253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صالحي در پاسخ به فارس:سفر امروز هيئت آژانس در چارچوب توافقات گذشته صورت گرفتخبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان سفر امروز هيئت آژانس بين المللي انرژي اتمي به كشورمان را در چارچوب توافقات صورت گرفته در سفر اخير اين هيئت برشمرد و توضيحي درباره جزييات ديدارهاي آنها ارائه نداد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صالحي در پاسخ به فارس:سفر امروز هيئت آژانس در چارچوب توافقات گذشته صورت گرفتخبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان سفر امروز هيئت آژانس بين المللي انرژي اتمي به كشورمان را در چارچوب توافقات صورت گرفته در سفر اخير اين هيئت برشمرد و توضيحي درباره جزييات ديدارهاي آنها ارائه نداد.
خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان سفر امروز هيئت آژانس بين المللي انرژي اتمي به كشورمان را در چارچوب توافقات صورت گرفته در سفر اخير اين هيئت برشمرد و توضيحي درباره جزييات ديدارهاي آنها ارائه نداد.


به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، علي اكبر صالحي وزير امور خارجه كشورمان امروز (دوشنبه) در حاشيه همايش ملي ايران و سازمان همكاري اقتصادي (اكو) در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص سفر امروز كارشناسان آژانس بين المللي انرژي اتمي به تهران و اينكه آيا اين كارشناسان از تأسيسات هسته‌اي كشورمان بازديد خواهند كرد؟ گفت: سفر اين كارشناسان در پي توافق صورت گرفته بين آنها و مسئولان سازمان انرژي اتمي در سفر اخيرشان به تهران صورت گرفته و در آن چارچوب، كار ادامه خواهد يافت.

وي توضيح بيشتري در خصوص ديدارها و برنامه هاي اين هيئت ارائه نداد.

رئيس دستگاه ديپلماسي در پاسخ به سؤالي در خصوص ميانجيگري عمان براي برقراري رابطه بين ايران و آمريكا اظهار داشت: بحث ميانجيگري در ميان نيست.

وي با بيان اينكه پادشاه عمان و اين كشور روابط بسيار ويژه‌اي با جمهوري اسلامي ايران دارند، افزود: سلطان عمان براي آزادي برخي از كساني كه به طور غيرقانوني وارد ايران شده بودند پا در مياني كرد و با توجه به رابطه ويژه اي كه بين دو كشور وجود داشت، پادرمياني سلطان عمان مؤثر بود، البته اقدامات حقوقي و قضايي نيز براي آزادي اين افراد انجام شد.

صالحي خاطرنشان كرد: ما در رايزني دائم با عمان هستيم و مسائل مختلف در جهان و منطقه ضرورت رايزني با كشوري دوست و برادر مثل عمان را ايجاب مي‌كند.

وزير خارجه در پاسخ به سوالي درباره روابط ايران و اروپا نيز گفت: اولويت ما داشتن روابط خوب با همسايگان است. البته يكي از اولويت هاي ديگر ما داشتن بهترين روابط با اروپاست، ولي متاسفانه با پاسخ هاي لازم از طرف آنها روبرو نشديم.

وي خطاب به اروپا گفت: ايران شريك قابل اعتمادي براي اروپاست و به دنبال روابط بهتري با اتحاديه اروپا مي باشد.

صالحي در توصيه اي به اروپايي ها از آنها خواست كه فرصت ها را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار فارس، صالحي همچنين در پاسخ به سوالي درباره سازمان همكاري اقتصادي (اكو) با بيان اينكه در حال حاضر در جهان دو نوع سازمان همكاري شامل سازمان همكاري منطقه اي و جهاني وجود دارد، گفت: با توجه به اتفاقاتي كه درحال حاضر در جهان رخ مي دهد و تجربه ويژه كشور ما كه شاهديم قدرت هاي استكباري حاضر در سازمان هاي بين المللي چگونه با استفاده از ابزارهاي مختلف اين سازمان ها، بر كشورهايي كه در مدار سياسي آنها نيستند، اعمال فشار مي كنند، فكر كرديم بايستي به سمت تقويت سازمان هاي منطقه اي برويم چرا كه در اين سازمان ها تجانس و شرايط براي همكاري بيشتر است.

رئيس دستگاه ديپلماسي ادامه داد:ما در اين نشست با فراخواني از دانشگاهيان و بخش خصوصي خواستيم نظرات خود را در مورد نحوه ارتقاي همكاري درون سازماني اكو ارائه دهند. مقالات زيادي رسيده و راه ها و مكانيسم هاي بسيار خوبي براي همكاري در اين سازمان مطرح شد كه از اينها استفاده مي كنيم.

وزير خارجه كشورمان با اشاره به بازار 500 ميليون نفري اكو، يادآور شد:اعضاي اكو مي توانند مكمل همديگر باشند. ارتباطات مردمي بين كشورهاي عضو ريشه در تاريخ دارد و اينها شاخه هاي تنه يك درخت هستند.

انتهاي پيام/ش

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن