تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806802231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري راهكاري مهم براي حل مشكل اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري راهكاري مهم براي حل مشكل اشتغال است
معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ديار با مديران و معاونين سرمايه‌گذاري استان‌ها تاكيد كرد: ايجاد بستر مناسب سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري از مولفه‌هاي مهم براي حل مشكل اشتغال محسوب مي‌شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي،امور فرهنگي و اجتماعي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مهندس «سيدحسن موسوي» در گردهمايي معاونين سرمايه‌گذاري استان‌هاي سراسر كشور كه در مجموعه فرهنگي- هنري ارگ آزادي تهران برگزار شد، افزود: احترام به سرمايه‌گذار و جذب سرمايه‌گذاران در پروژه‌هاي مختلف نيز مي‌تواند به رفع مشكل اشتغال در كشور كمك كند.

وي لزوم مشاركت بخش خصوصي در ايجاد تاسيسات گردشگري شامل هتل‌ها و ديگر زيرساخت‌هاي مهم در اين زمينه نيازمند برنامه‌ ريزي ويژه معاونين براي جذب سرمايه‌گذاران در اين حوزه است.

معاون رئيس جمهور تصريح كرد: ساخت مجتمع‌هاي خدماتي بين راهي ، زمينه‌اي مناسب و ضروري براي حضور سرمايه‌گذاران است و مي‌توانيم با ورود به اين حوزه در زمينه ايجاد امكانات رفاهي گردشگران داخلي و خارجي گام‌هاي اساسي برداريم.

موسوي اضافه كرد: توسعه بخش گردشگري و جذب حداكثري گردشگران خارجي مي‌تواند يكي از راهكارهاي مهم براي ارتباط با گردشگران بوده و توطئه دشمنان و رسانه‌هاي غربي را براي مخدوش كردن توانمندي و زيبايي‌هاي ايران اسلامي خنثي كرد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به جذب 7 ميليون گردشگر در سال 91 تاكيد كرد: با برنامه‌ريزي مطلوب و بهينه مي توان به اهداف تعيين شده در اين زمينه دست يافت و براي رسيدن به اين نرم انتظار مي‌رود بخش‌هاي مختلف از جمله رسانه‌هاي نيز مشاركت لازم را با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري داشته باشند.

وي افزود: توجه به ظرفيت‌هاي عظيم ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور و برنامه‌ريزي وسيع با ايجاد ساز و كارهاي مناسب براي تمامي اين بخش‌ها مي‌تواند تاثير بسيار ارزشمند و قابل توجهي را در ارتباط با حل مشكل اشتغال در كشور ايفا كند.

معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در ادامه از دستور رئيس‌جمهور به وزارت راه و شهرسازي به منظور تامين زمين مناسب براي ساخت موزه بزرگ ملي ايران خبر داد.

موسوي اضافه كرد: در همين رابطه وزارت راه و شهرسازي نيز سه زمين مناسب در سه نقطه تهران براي ساخت موزه بزرگ ملي به سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري پيشنهاد داده است كه مكان‌يابي نهايي احداث اين موزه در دست بررسي است.

وي اظهار داشت: به محض تعيين زمين مورد نظر عمليات طراحي و ساخت موزه بزرگ ملي ايران آغاز و يكي از 5 موزه بزرگ دنيا در تهران ايجاد خواهد شد.

معاون رئيس‌جمهور افزود: از نظر تعداد آثار و اشياي تاريخي و موزه‌اي داراي قابليت‌هاي فراواني هستيم با اين حال به دليل كمبود امكانات تنها موفق به نمايش بخش كوچكي از قابليت‌هاي موزه‌اي كشور هستيم بنابراين ساخت يكي از 5 موزه بزرگ دنيا در تهران بزودي كليد خواهد خورد.

موسوي خاطر نشان كرد:‌احداث موزه‌ بزرگ ملي ايران كه يكي از 5 موزه بزرگ دنيا خواهد بود نيز مي‌تواند به عنوان يكي از مهمترين جاذبه‌هاي جذب گردشگران خارجي به كشور تلقي شود.

معاون رئيس‌جمهور همچنين از معاونين سرمايه‌گذاري استان‌ها كه در جلسه حضور داشتند درخواست كرد تا با توجه بيشتر به سرمايه‌گذاري و اهميت بخشيدن به سرمايه‌گذاران زمينه سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي مختلف گردشگري در استان‌ها را افزايش دهند.

وي با اشاره به تشكيل ستاد بازارهاي سرمايه‌گذاري در سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري يادآور شد:‌ تا پايان سال جاري مهمترين و بهترين راهكارهاي مناسب در اين ستاد تدوين و به منظور عملياتي شدن اجرايي شود.

موسوي همچنين با اشاره به عضويت سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در كميسيون زيربنايي و محيط زيست دولت اظهار داشت: اين عضويت كه به اتفاق آراء و با استقبال تمامي وزيران به تصويب رسيده است مي‌تواند منشا خير و بركات بسياري براي سازمان ميراث فرهنگي كشور باشد.

وي همچنين با اشاره به مصوبه دولت مبني بر ايجاد 1200 منطقه نمونه گردشگري در كشور خاطر نشان كرد: تكميل اين پروژه‌ها بايد يكي از مهمترين اولويت‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خصوصاً معاونت سرمايه‌گذاري باشد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري همچنين بر اطلاع‌رساني دقيق و مناسب در حوزه سرمايه‌گذاري تاكيد كرد.

در ابتداي اين مراسم «سيد حسن قدمگاهي» مديركل دفتر طرح‌ها و توسعه معاونت سرمايه‌گذاري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري نيز توضيحاتي را در خصوص آخرين وضعيت سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي مختلف گردشگري و ميراث فرهنگي ارائه داد.

وي گفت:‌ ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه زيرساخت‌هاي گردشگري در دولت نهم و دهم بيش از 2 برابر افزايش يافته است./ه

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن