تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي راهبردي پورتال شهرداري مشهد تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شوراي راهبردي پورتال شهرداري مشهد تشكيل شد
مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد گفت: شوراي راهبردي پورتال شهرداري مشهد با دستور شهردارمشهد تشكيل شد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد علي آبسالان اظهار داشت: شوراي راهبردي پورتال شهرداري مشهد با اعضاي معاون برنامه‌ريزي و توسعه، معاون فرهنگي اجتماعي، ‌رئيس گروه مشاوران جوان شهردار، مدير مسئول روزنامه شهرآرا، مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات، ‌مديرعامل سازمان فرهنگي و تفريحي و مدير پورتال تشكيل شد.

وي افزود: در اين شورا در زمينه سياستگذاري و برنامه‌ريزي‌هاي كلان براي پورتال جامع تصميم‌گيري مي‌شود و كميته اجرايي و كارشناسان هر يك از كميته‌ها با ارائه راهكارها، برنامه‌هاي اجرايي و عملياتي پيش‌بيني شده را اجرا مي‌كنند.

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد در زمينه اهداف تعيين شده براي اين پورتال گفت: از جمله اهداف تعيين شده براي پورتال جامع شهرداري مشهد تلاش در راستاي معرفي شهر مشهد به زائران و مجاوران با استفاده از فناوري روز براساس اهداف «سند چشم‌انداز 1404 شهر مشهد» و «سند راهبردي شهر الكترونيك مشهد" و تلاش در راستاي تحقق چشم‌انداز پورتال با توجه به رويكردها و سياست‌هاي ابلاغ شده توسط كميته راهبردي است.

وي ادامه داد: شناسايي و بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي موجود در شهرداري مشهد در راستاي توسعه شهر الكترونيك از طريق كميته اجرايي پورتال، شناسايي، پيش‌بيني و اجراي سرويس‌هاي مورد نياز زائران و مجاوران از طريق سازمان فاوا و ارتقاي سطح خدمات براي دستيابي به هدف حداكثري سرويس شهروندي پورتال، بهره‌گيري از توان علمي اساتيد و خبرگان حوزه‌هاي فناوري اطلاعات، فرهنگي و اجتماعي، اطلاع‌رساني و... در قالب كميته‌هاي مشورتي پورتال از ديگر اهداف آن است.آبسالان با بيان اينكه راه‌اندازي دبيرخانه پورتال به منظور ايجاد شهرداري است، گفت: تلاش در راستاي فراهم آوردن زمينه‌هاي مشاركت بيشتر شهروندان و بالابردن سطح پورتال و الگو شدن آن تا كسب مقام اول كشوري از طريق شوراي عالي اطلاع رساني كشور، تلاش در راستاي تعامل سازنده با ساير سازمان‌ها و ارگان‌هاي شهري در جهت ارتقاي سطح خدمات پورتال به جايگاه فرا سازماني و دستيابي به پورتال شهر مشهد نيز از اهداف پورتال جامع شهرداري مشهد تعريف شده است.

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري مشهد ادامه داد: محتواسازي در حوزه پورتال به عنوان يكي از اقدامات جديد وب سايت‌هاي شهرداري است به گونه‌اي كه نحوه آماده سازي پورتال علاوه بر اين كه از طريق مجموعه‌هاي متولي اتفاق مي‌افتد توسط شوراهاي مشورتي تخصصي خلاء اطلاعاتي آن پر مي‌شود.

آبسالان تصريح كرد: با اين حركت خبرگان جامعه و ‌صاحب‌نظران مي‌توانند اطلاعات و محتواهاي لازم را توليد كنند و ما آمادگي داريم تا از تمام نقطه نظرات فني و محتوايي در حوزه پورتال استفاده كنيم.‌/ر

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن