تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815499514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح 11 طرح عمراني و خدماتي در قائم شهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افتتاح 11 طرح عمراني و خدماتي در قائم شهر
همزمان با ايام الله دهه فجر 11 طرح عمراني ، خدماتي و زيربنايي شهرستان قائم شهر روز سه شنبه با حضور معاون پشتيباني استاندار مازندران به بهره برداري رسيد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرمانداري قائم شهر، علي پير فلك، فرماندار قائم شهر درمراسم افتتاح اين طرح ها گفت: براي اجراي 11 طرح، 20 ميلياردو 470 ميليون ريال هزينه شد.

پيرفلك افزود: احداث خانه بهداشت روستاي قراخيل با صرف يك هزار ميليون ريال اعتبار از جمله ي اين طرح ها است كه 500 خانوار از مزاياي آن بهره مند خواهند برد.

فرماندار قائم شهر به افتتاح يك واحد سردخانه و بسته بندي و دانه بندي مركبات در روستاي قراخيل اشاره كرد و گفت: براي اجراي اين طرح 10 هزار ميليون ريال هزينه شد.

وي افتتاح 2 انبار فني و تره بار در روستاي قراخيل با پرداخت تسهيلات بانكي را از ديگر اين پروژه ها برشمرد و افزود: با افتتاح دو طرح مذكور كه سه هزار و 500 ميليون ريال هزينه در برداشته است، 125 خانوار برخوردار شدند.

پيرفلك افتتاح پايگاه اورژانس، مجموعه پرورش ماهي قزل آلا و خانه عالم روستاي قراخيل را از ديگر طرح هاي افتتاح شده در قائم شهر اعلام كرد و گفت: راه روستايي قراخيل – شاميركلا با صرف يك ميليارد و 300ميليون ريال اعتبار به طول يك هزار متر نيز به بهره برداري رسيده است.

وي بيان كرد: 3 گلزار شهيد روستاهاي وسطي كلا ، خرماكلا و سيد ملا با صرف يك هزار و 20ميليون ريال افتتاح شده است./ر

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن