تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815016676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي نوروزي/مادر زن سلام روي آنتن شبكه تهران مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فيلم‌هاي نوروزي/"مادر زن سلام" روي آنتن شبكه تهران مي‌رود
فيلم‌هاي "چند روز مهرباني" سعيد اسدي، "مادر زن سلام" خسرو ملكان" و "آب و آينه" پوريا آذربايجاني در تعطيلات نوروز از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم تلويزيوني "چند روز مهرباني" به كارگرداني سعيد اسدي و تهيه‌كنندگي بهادر اسدي 30 اسفند ساعت 13 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم بر مبناي فيلمنامه عباس مراديان و با نقش‌آفريني محمود عزيزي، زهره حميدي، رحيم نوروزي، رضا درگزي، بهاره حسيني، آزاده مهديزاده، فاطمه شكري، نعيمه نظام‌دوست، ابوذر ناصري و... ساخته شده است.

فيلم "چند روز مهرباني" روايتگر مردي است كه عاشق فيلم‌هاي هندي و سفر به هند است. در ضمن او مردي خسيس است كه به خاطر كمك نكردن به فرزندانش، مورد شماتت آنهاست. تا اينكه روزي وكيلي از هند به او زنگ مي‌زند كه او صاحب فرزند پسري است. همين باعث ايجاد اختلاف بيشتر در بين خانواده مي‌شود و ...

اين سومين تجربه تلويزيوني اسدي بعد از "اكباتان" و "راز" است و عوامل آن عبارتند از امير معقولي مدير تصويربرداري، فرشيد احمدي صدابردار، زهره سيه‌پوش طراح گريم، ابوالفضل نصير مدير توليد، بهاره حسيني منشي صحنه و امين پيرحياتي برنامه‌ريز.

فيلم سينمايي "مادر زن سلام" چهار فروردين 88 ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم به نويسندگي و كارگرداني خسرو ملكان قصه مردي است كه پس از ازدواج ناموفق دختر اول خود تصميم مي‌گيرد براي ازدواج دو دختر ديگرش شرايطي قائل شود و شرايط خود را به شكل يك بخشنامه روي كاغذ مي‌آورد.

فتحعلي اويسي، فرزانه كابلي، مريم اميرجلالي، محسن قاضي مرادي و نفيسه روشن بازيگران، فرج حيدري مدير فيلمبرداري، منيژه حكمت مدير توليد، كامران قدكچيان تدوينگر، شهريار كلهر طراح صحنه و لباس و مسعود افشار طراح چهره پردازي فيلم هستند.

فيلم تلويزيوني "آب و آينه" به كارگرداني پوريا آذربايجاني 12 فروردين ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود. بابك انصاري، آناهيتا هلت هوفر، اميررضا وزيري و چند بازيگر بومي يزدي درفيلم تلويزيوني"آب و آينه" به ايفاي نقش مي‌پردازند. اين فيلم با فيلمنامه‌اي از پوراحمد و اصغر عبداللهي ساخته شده و داستان روستايي است كه قنات آن مدت‌ها پيش خشك شده است. تا اينكه معلمي وارد روستا مي‌شود و ...

عوامل توليد فيلم "آب و آينه" عبارتند از مدير تصويربرداري: مرتضي قيدي، صدابردار: داريوش صادقپور، طراح گريم: سعيد باقري و هدي سرتوه، طراح صحنه: حسين موسوي، مدير توليد: احمد مرادي، برنامه‌ريز: حسين سليماني و مجري طرح: داريوش بابائيان.

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن