تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايرج اسكندري: ارزيابي براساس كيفيت اثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: ايرج اسكندري: ارزيابي براساس كيفيت اثر است
انتظار مي‌رود كه مسئولان ذيربط آثاري با كيفيت بالا و يا در سطحي قابل قبول را براي شركت در جشنواره انتخاب كنند، اما اگر اثري فاقد كيفيت مورد نظر بود، بين‌المللي بود جشنواره را زير سوال نمي‌برد.
ايلنا: در چهارمين دوره از جشنواره بين‌المللي تجسمي فجر، هنرمندان فعال ايراني در عرصه هاي مختلف آثاري را ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومي جشنواره هنرهاي تجسمي؛ ايرج اسكندري درباره اين نمايشگاه مي‌گويد: در ايران نمايشگاه‌هاي ساليانه يا دوسالانه‌ها را بيشتر بخش خصوصي برگزار مي كنند. اما درنهايت هدف از برگزاري اين جشنواره در هر سطح و مقطعي نشان دادن آخرين آثار و تجربيات هنرمندان معاصر است. در ايران هم جشنواره تجسمي فجر كه تاكنون چهار دوره آن در سطح بين‌المللي برگزار شده، با همين نيت و براي نمايش آثار هنرمندان معاصر برپا شده است. اما اين نكته با نبايد فراموش كنيم كه جشنواره بين‌المللي به معناي حضور هنرمندان ساير كشورها در آن جشنواره است و اگر كشورهاي خارجي آثاري را براي حضور در جشنواره‌اي ارائه دهند، آن جشنواره، يك جشنواره بين‌المللي محسوب مي‌شود كه نمونه آن را هم در حوزه فيلم، تئاتر و موسيقي شاهد هستيم كه گروه‌هاي مختلف از اقصي نقاط جهان براي حضور و رقابت در جشنواره‌ها شركت مي‌كنند. بي‌ترديد انتظار مي‌رود كه مسئولان ذيربط آثاري با كيفيت بالا و يا در سطحي قابل قبول را براي شركت در جشنواره انتخاب كنند، اما اگر اثري فاقد كيفيت مورد نظر بود، بين‌المللي بود جشنواره را زير سوال نمي‌برد.

حضور جوانان و پيشكسوتان در جشنواره همواره به يك اندازه مورد توجه بوده، اما وقتي اثر هنري روي ديوار موزه هنرهاي معاصر تهران مي‌رود، ديگر فرقي نمي‌كند كه خالق اثر در چه رده سني قرار دارد و صرفا كيفيت اثر است كه مخاطب را به قضاوت و ارزيابي وامي‌دارد.
پايان پيام

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن