تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: تازه‌ها
داوجونز:
سئول واردات نفت خود از ايران را نصف مي‌كند
رئيس شركت پالايشگاهي "اس كي" كره جنوبي اعلام كرد: اين كشور در مذاكره با آمريكا توافق كرده واردات نفت خود از ايران را 50 درصد كاهش دهد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اينترنتي "داو جونز" مذاكرات مقامهاي ارشد كره جنوبي و آمريكا به اين نتيجه منتهي شده است كه سئول بيش از 50 درصد از واردات نفت ايران را كاهش دهد. بر اساس اين گزارش جو ايون كي رئيس شركت پالايشگاهي اس كي كره جنوبي تاكيد كرد اين شركت حاضر به همكاري كامل با دولت سئول براي كاهش واردات نفت خام از ايران خواهد بود. وي كه در كنفرانس خبري سخن مي‌گفت تصريح كرد: بر اساس توافق كره جنوبي با آمريكا سئول قصد دارد بيش از 50 درصد از نفت وارداتي از ايران را كاهش دهد. بر اين اساس وي افزود شركت اس كي كره جنوبي خود را براي سناريوهاي متفاوت براي اعمال تحريمهاي نفتي بر ضد ايران آماده كرده است.
رويترز مدعي شد:
پنج كشتي غله بدون تخليه محموله‌هاي خود ايران را ترك كردند
رويترز به نقل از منابع آگاه تجاري اعلام كرد: پنج كشتي حامل غله براي ايران از تخليه بار در ايران بازمانده و راهي كشورهاي ديگر شده‌اند. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رويترز در سه هفته گذشته حداقل 10 فروند كشتي حامل غله در خارج از بندر امام خميني در ايران معطل مانده‌اند و به علت اين كه پول آنها هنوز به دست صاحبان كالا نرسيده دستور تخليه بار آنها صادر نشده است. بر اساس اين گزارش، روز پنج‌شنبه به پنج كشتي دستور داده شده است راهي مقاصد جديد شوند و از نزديك بندر امام خميني در ايران به طرف قطر امارات و سنگاپور به راه افتادند. در پي تحريم‌ها شماري از بانكهاي اروپايي انتقال اعتبار مالي كالاها به مقصد ايران را متوقف كرده‌اند. بر اين اساس پيتر فام از مركز تحقيقات شوراي آتلانتيك گفت هرچند اين تحريم‌ها براي جلوگيري از تامين مالي برنامه اتمي ايران طراحي شده اما در كنار آن بر ديگر واردات ايران هم تاثير مي‌گذارد و واردات غله و ديگر كالا‌ها مانند شكر هم براي ايران به چالش تبديل خواهد شد. وي افزودالبته كالاهاي ياد شده حدود 15 درصد از واردات ايران را تشكيل مي‌دهد.
خيال‌بافي وزير دفاع آمريكا:
ايران و كره شمال? را همزمان در هم ميكوبيم!
وزير دفاع ايالات متحده آمريكا طي اظهاراتي خيال بافانه مدعي شد كه ارتش اين كشور توانايي شكست دادن همزمان دو كشور كره شمالي و ايران را دارد. "لئون پا نه تا" وزير دفاع آمريكا در اظهاراتي در جمع سربازان آمريكايي در آلمان با اشاره به اين موضوع گفت: "ما مي‌توانيم همزمان با كره شمالي در يك جنگ زميني باشيم و اگر ايران تنگه هرمز را به طور ناگهاني مسدود كند با اين كشور نيز وارد جنگ شويم." به گزارش عصر ايران "پانه‌تا" در عين حال افزود: "ما توانايي مواجهه با هر دشمني را داريم كه نه تنها دشمن را بازداريم بلكه او راشكست دهيم و ما مي‌توانيم اين كار را با توجه به توانايي موجود نظامي مان انجام دهيم." وزير دفاع آمريكا به سربازان اين كشور اطمينان داد كه طرح اخير دولت اوباما براي كاهش هزينه‌هاي دفاعي و پرسنل نظامي آمريكا هيچ تاثيري در توان مقابله ارتش آمريكا با دولت‌هاي متخاصم اين كشور نخواهد داشت. پانه تا گفت: "اگر ما مشغول جنگ با يك دشمن باشيم و همزمان تهديدي از جانب يك دشمن ديگرمان عليه مان ايجاد شود؛ توانايي ممانعت از دست يابي دشمن دوم به اهدافش يا تحميل هزينه‌هاي گزاف به او را داريم." اظهارات پا نه تا در شرايطي بيان مي‌شود كه روزنامه واشنگتن پست آمريكا روز پنج شنبه به نقل از وي نوشت كه اسراييل احتمالا در اوايل آوريل سال جاري ميلادي (اواخر فروردين 1391) به ايران حمله خواهد كرد. پانه‌تا در حالي از توانايي واشنگتن براي شكست دادن ايران و كره شمالي سخن مي‌گويد كه دو هفته پيش رئيس ستاد مشترك ارتش آمريكا در سفر به اسراييل از مقام‌هاي تل آويو درخواست كرد كه منتظر تاثير تحريم‌هاي آمريكا و اتحاديه اروپا عليه ايران بمانند و دست به اقدام احتمالي نظامي عليه اين كشور نزنند.
اعلام انزجار سامسونگ الكترونيكس از اقدام تبليغي شركت صهيونيستي عليه ايران
شركت سامسونگ الكترونيكس در بيانيه‌اي اعلام كرد: متاسفه اخيراً كليپي بدون اطلاع شركت سامسونگ، توسط شبكه كابلي HOT اسرائيل در اهانت به مردم شريف ايران توليد شده كه شركت سامسونگ ضمن محكوميت اين عمل، همسو با ساير نهادهاي مردمي انزجار خود را از اين گونه اقدامات اعلام مي‌كند.
به گزارش فارس، به تازگي تبليغي از يك محصول سامسونگ منتشر شده است.
در اين تبليغ، ايران به مثابه بياباني به تصوير كشيده شده كه مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجري زندگي مي‌كنند؛ 4 مرد با پوشيدن مانتو و در عين حال داشتن سبيل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشايست و عقب‌افتاده‌اي از زن ايراني نشان مي‌دهند.
در اين كليپ، يك جاسوس موساد در ايران، تبلتي از سامسونگ دارد كه با آن تمام فعاليت‌هاي نيروگاه هسته‌اي را رصد مي‌كند؛ يكي از اين 4 نفر، از روي كنجكاوي، دكمه‌اي را روي تبلت لمس مي‌كند كه به محض لمس دكمه، نيروگاه هسته‌اي ايران كه پشت سر آن‌هاست، منفجر مي‌شود! پس از انتشار اين تبليغ، مجموعه شركت سامسونگ الكترونيكس، در محكوميت ويدئو ساخته شده توسط كانال HOT، بيانيه‌اي صادر كرده است.
در اين بيانيه آمده است: " اهداف و سياست كلي شركت سامسونگ در تمام دنيا و خصوصا در كشور بزرگ جمهوري اسلامي ايران بر مبناي گسترش و اشاعه صلح و دوستي بين مردم تمامي جهان پايه‌گذاري شده است.

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن