تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج هفته سوم از دور برگشت ليگ فوتسال دانش‌آموزي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نتايج هفته سوم از دور برگشت ليگ فوتسال دانش‌آموزي اعلام شد
خبرگزاري فارس: تيم فوتسال دانش‌آموزي لرستان با غلبه بر تيم فوتسال دانش‌آموزي بوشهر به جمع 4 تيم پاياني ليگ برتر فوتسال دانش‌آموزي راه يافت و تيم‌هاي ليگ يكي فوتسال دانش‌آموزي ايلام و خراسان شمالي به ليگ برتر صعود كردند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، دور برگشت از رقابت‌هاي ليگ برتر، دسته يك و دسته دو فوتسال دانش‌آموزي روز گذشته وارد هفته سوم شد و مسابقات در اين 3 ليگ با مشخص شدن نتايج به پايان رسيد.

در هفته سوم از دور برگشت ليگ فوتسال دانش‌آموزي، 4 ديدار در ليگ برتر، 2 ديدار در ليگ دسته يك و 2 ديدار در ليگ دسته دو برگزار شد.

در هفته سوم از دور برگشت ليگ برتر فوتسال دانش‌آموزي تيم فوتسال دانش‌آموزي لرستان موفق شد با نتيجه پرگل 5 بر صفر ميزبانش تيم بوشهر را از پيش‌رو بردارد و به عنوان تيم دوم گروه ب پس از فارس گام به آوردگاه نيمه‌نهايي اين مسابقات بگذارد.

تيم‌ فوتسال دانش‌آموزي ايلام با نتيجه 3 بر صفر بر تيم‌ فوتسال دانش‌آموزي همدان غلبه كرد و به رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال دانش‌آموزي صعود كرد؛ صعود تيم فوتسال دانش‌آموزي خراسان شمالي نيز از پيش مسجل شده بود.

همچنين تيم‌هاي فوتسال دانش‌آموزي مازندران و بوشهر به مسابقات ليگ يك فوتسال دانش‌آموزي سقوط كردند.

نتايج كامل مسابقات ليگ برتر، دسته يك و دسته دو فوتسال دانش‌آموزي به شرح زير است:

* نتايج ليگ برتر:

مازندران 5ـ كردستان 5، شهرستان‌هاي تهران 6ـ خراسان رضوي 3، فارس 3ـ كرمان 2، لرستان 5ـ بوشهر صفر

* نتايج ليگ دسته يك:

ايلام 3ـ همدان صفر، گيلان 6ـ يزد صفر

* نتايج ليگ دسته دو:

خوزستان 2ـ تهران 10، آذربايجان شرقي 7ـ خراسان جنوبي 2

چهار تيم فوتسال دانش‌آموزي فارس، شهرستان هاي تهران، البرز و لرستان روز چهارشنبه 26 بهمن‌ماه براي صعود به فينال باهم رقابت‌ خواهند كرد؛ تيم فوتسال دانش‌آموزي لرستان با البرز مسابقه مي‌دهد و تيم فارس ني به مصاف تيم فوتسال دانش‌آموزي شهرستان‌هخاي تهران خواهد رفت تا فيناليست‌هاي نخستين دوره ليگ فوتسال دانش‌آموزي مشخص شوند.

قهرمان مسابقات ليگ برتر فوتسال دانش‌آموزي به عنوان نماينده ايران به مسابقات جهاني فوتسال دانش‌آموزي 2012 تركيه اعزام خواهد شد.

لازم به يادآوري است كه در رقابت‌هاي ليگ دسته دو فوتسال دانش‌آموزي پس از رقابت در تاريخ 26 بهمن‌ماه از ميان تيم‌هاي تهران، اردبيل و آذربايجان شرقي دو تيم به ليگ دسته يك صعود مي‌كنند و يك تيم نيز سقوط خواهد كرد.

انتهاي پيام/

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن