تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804570259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصباح يزدي: معيار كانديداي اصلح وفاداري به اسلام و ولايت فقيه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مصباح يزدي: معيار كانديداي اصلح وفاداري به اسلام و ولايت فقيه است
قم ـ رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) گفت: مهمترين شرط و معيار كانديداي اصلح بايد ميزان وفاداري وي به اسلام، نظام و ولايت فقيه باشد.


به گزارش ايرنا از مركز خبر حوزه، آيت الله "محمدتقي مصباح يزدي" روز شنبه در ديدار جمعي از دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي كشور، با بيان اينكه سرنوشت كشور عمدتا بوسيله مجلس تعيين مي شود، افزود: اگر مي خواهيم مجلسي حافظ انقلاب و اسلام و دستاوردهاي آن داشته باشيم، بايد كساني را به مجلس بفرستيم كه حقيقتا دغدغه و ايده اين كار را داشته باشند.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه اغراض شخصي، گروهي و فاميلي نبايد در انتخاب نامزدها مطرح باشد، خاطرنشان كرد: مهمترين وظيفه ما در برهه كنوني تاكيد و پافشاري بر آرمانها و ارزشهاي اسلامي و انقلابي است و از همين رهگذر است كه بايد كانديداهاي اصلح را به مجلس بفرستيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه حضور باشكوه و گسترده مردم در اين دوره از انتخابات، عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران را در دنيا به رخ جهانيان مي كشد، اظهار داشت: در بسياري از كشورهاي مدعي دموكراسي شاهد هستيم كه ميزان مشاركت مردم در بسياري از اوقات، كمتر از 40 درصد است.

آيت الله مصباح يزدي در ادامه افزود: حال آنكه ميزان مشاركت دركشور ما بالاتر از اين حد و نصاب است و وظيفه ما درحال حاضر نيز حفظ همين حد نصاب مي باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه حاكميت ارزشهاي ديني مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي است، گفت: امروز دست هاي پنهان و آشكاري دركشور وجود دارد كه مي كوشد انقلاب اسلامي را حركتي ملي گرايانه و رفاه طلبانه قلمداد كند كه اين يك حركت خطرناك براي كشور است.

آيت الله مصباح يزدي همچنين افزود:‌ با وجود همه مظاهر نامساعد فرهنگي، به عينه مي بينيم كه جوانان كشور، علاقه مند به مظاهر ديني و ارزشي هستند.

وي در ادامه با بيان اينكه احياي ارزشهاي اسلامي در اين كشور همه به بركت انقلاب بوده است، گفت: البته هميشه و همه جا، متخلف و قانون شكن وجود داشته و خواهد داشت، اما مهم آن است كه به لطف الهي، عمل به دستورات ديني در اين كشور رايج و به عنوان يك ارزش مقدس مطرح است.

وي يادآور شد: در زمان حاضر خوشبختانه حركتهاي بسيار اميدوار كننده اي در منطقه و جهان شروع شده و مشاهده مي كنيم كه به لطف الهي طاغوتها در حال فروپاشي هستند و به تعبير زيباي رهبر معظم انقلاب، اين اوضاع و احوال، نويد جهان ديگري را به ما مي دهد.

آيت الله مصباح يزدي با اشاره به بركات قيام امام (ره) و فداكاري ياران و اصحاب صديق ايشان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي، خاطرنشان كرد: خداوند پس از يكهزار و 400 سال بوسيله يكي از فرزندان اهل بيت (ع) با پيروزي انقلاب، هديه اي براي ملت ما فرستاد كه عقل، معرفت و وجدان ما اقتضا مي كند كه اين نعمت و هديه الهي را پيش از هر چيز، بخوبي بشناسيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: در سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، وظيفه ما اين است كه راجع به اصل انقلاب، اهداف و دستاوردهاي آن و نيز شيوه هايي كه امام بزرگوار به ما در ادامه اين مسير نوراني نشان دادند، بينديشيم.

وي ادامه داد: در مرحله بعد بايد راجع به آسيب هايي كه ممكن است متوجه اين انقلاب شود، با قدري تامل، بدانيم كه چه كساني و با چه اهدافي بدنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.ك/1

/7404/ 380/

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30798758

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن