تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806832418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب وسيع بيانات مقام معظم رهبري در رسانه‌هاي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: بازتاب وسيع بيانات مقام معظم رهبري در رسانه‌هاي جهان
بخش خبري: تنها دقايقي پس از بيانات قاطع و محكم مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در نماز جمعه تهران، رسانه‌هاي جهان به اين اظهارات مهم واكنش نشان دادند.
رسانه‌هاي غربي با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب از پافشاري ايران بر حق هسته‌اي خود و مقابله با تحريم‌ها و تهديدهاي نظامي غرب خبر دادند.
خبرگزاري فرانسه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي را در جمع نمازگزاران در دانشگاه تهران چنين بازتاب داد: رهبر عالي ايران گفت: اين كشور با تهديدهاي خاص خود، به هرگونه حمله نظامي و يا تحريم نفت پاسخ خواهد داد. آيت‌الله خامنه‌اي افزود: در برابر تهديد به تحريم نفت و جنگ، ما نيز تحريم‌هايي داريم كه در صورت لزوم و به موقع، به اجرا گذاشته خواهد شد.
وي افزود: "آنها ما را تهديد مي‌كنند كه همه گزينه‌ها را مدنظر دارند، تهديد به جنگ به ضرر آمريكاست و وقوع جنگ 10 برابر بيشتر به ضرر اين كشور است.
اين سخنان در بحبوحه گمانه زني‌ها مبني بر تصميم اسرائيل به حمله به تاسيسات هسته‌اي ايران ايراد شد.
آسوشيتدپرس ديگر رسانه غربي هم گزارش داد: آيت‌الله "علي خامنه اي" رهبر عالي ايران گفت كه ايران به هر ملت يا گروهي كه با رژيم اسراييل مقابله كند، كمك مي‌كند. ايران به حزب‌الله لبنان و حماس فلسطين در جنگ با اسرائيل كمك كرده است و به ديگراني كه اين كار را انجام دهند، نيز كمك خواهد كرد.رهبر عالي ايران از اسرائيل به عنوان "غده سرطاني" ياد كرد كه ريشه كن خواهد شد.
خبرگزاري رويترز هم در گزارشي از بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران، نوشت: رهبر عالي ايران در جمع نمازگزاران تهراني خاطر نشان كرد،جمهوري اسلامي تسليم فشارهاي بين‌المللي نخواهد شد و از فعاليت هسته‌اي خود چشم پوشي نخواهد كرد. آيت‌الله خامنه‌اي ضمن تهديد به مقابله به مثل با تحريم خريد نفت ايران، گفت:تهديد به حمله و جنگ به ضرر آمريكاست. تحريم‌ها هيچ تاثيري بر عزم ما در زمينه ادامه فعاليت هسته‌اي مان نخواهد گذاشتوي افزود:از اين واهمه ندارم كه بگويم از ملت يا گروهي كه با رژيم صهيونيستي مي‌جنگند يا مقابله مي‌كنند، حمايت و يا به آنها كمك مي‌كنيم.
شبكه خبري الجزيزه هم در بخش خبري ظهر جمعه خود با اشاره به بخش‌هايي از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران به تحليل اين سخنان پرداخت.
عبد القادر فايزخبرنگار الجزيره در تهران در اين باره گفت: سخنان رهبر انقلاب ايران كاملا روشن بود و نشان مي‌دهد اين كشور در مورد برنامه هسته‌اي و تحريم‌هاي مرتبط با آن به هيچ وجه از مواضع خود عقب نشيني نمي‌كند. فايز افزود: رهبر ايران با اشاره به تهديدهاي مطرح شده عليه ايران اعلام كرد كه تهران در هيچ يك از مسائل استراتژيك خود حتي يك قدم كوتاه نمي‌آيد. رهبر ايران همچنين به ناتواني غرب و آمريكا در حمله نظامي به ايران اشاره كرد.
خبرگزاري ترند جمهوري آذربايجان نيز به نقل از مقام معظم رهبري نوشت: انقلاب اسلامي براي مردم ايران آزادي و عزت به بار آورد.انقلاب در ايران رژيم ضداسلامي را در هم شكست و به جاي آن رژيم اسلامي به وجود آورد و ديكتاتوري را به دموكراسي بدل كرد.
اين خبرگزاري همچنين به اين فراز از سخنان مقام معظم رهبري كه به بحرين اختصاص داشت، اشاره كرده و به نقل از معظم‌له، نوشته است: اگر ايران در بحرين دخالت كرده بود، شرايط به گونه‌اي ديگر مي‌شد.
روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت نيز اين فراز از بيانات مقام معظم رهبري را كه "اسرائيل يك غده سرطاني است" به عنوان تيتر خود در بازتاب بيانات معظم‌له انتخاب كرده است. اين روزنامه به نقل از مقام معظم رهبري اضافه كرده است كه آمريكا هر چه بيشتر ايران را تهديد كند، خود بيشتر آسيب خواهد ديد. روزنامه مزبور به هشدار ايران مبني بر بستن تنگه هرمز نيز اشاره كرده است.
خبرگزاري آلمان نيز در بازتاب سخنان مقام معظم رهبري نوشت: ايران با تحريم‌ها و تهديدات جنگي آمريكا و اتحاديه اروپا دست از برنامه هسته‌اي خود نخواهد كشيد. آيت‌الله خامنه‌اي افزود كه تحريم‌ها طي سال‌هاي اخير باعث شده است كه ايران به توانايي‌هاي بالقوه خود پي برده و از نظر تكنولوژيك از جمله تكنولوژي هسته‌اي پيشرفت كند و تاكيد كرد كه تحريم‌هاي جديد نيز تفاوتي با تحريم‌هاي گذشته ندارند.
اين خبرگزاري همچنين به نقل از رهبر انقلاب اسلامي تصريح كرده است كه ايالات متحده از گفتگو با ايران در هراس است و منطقي جز جنگ و خون‌ريزي براي دسترسي به اهداف خود نمي‌شناسد.

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن