تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815221224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل آموزش و پرورش اردبيل: سند تحول بنيادين آموزش و پرورش كشور حاصل 70 تحقيق علمي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير كل آموزش و پرورش اردبيل: سند تحول بنيادين آموزش و پرورش كشور حاصل 70 تحقيق علمي است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: اردبيل

مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل تهيه سند هفت فصلي تحول بنيادين آموزش و پرورش را نتيجه 70 تحقيق مهم در بدنه نظام آموزش و پرورش كشور برشمرد و افزود: اين اقدامات به تهيه سندي 35 صفحه‌اي به نام سند تحول بنيادين در قالب 23 محور اساسي و حدود 131 راهكار منجر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،"محمودزاده" عصر روز سه‌شنبه 11 بهمن در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اردبيل در محل سازمان آموزش و پرورش استان، اظهار كرد: از ابتداي دولت نهم بحث تهيه و تنظيم سند تحول بنيادين براي آموزش و پرورش قوت گرفت، به نحوي كه امروز آموزش و پرورش كشور صاحب نقشه راه و سندي به مثابه يك قانون اساسي براي هدايت مجموعه عظيم و فاخر تعليم و تربيت در نظام جمهوري اسلامي است.

وي با بيان اينكه مردم سند تحول بنيادين را خلاصه در اجراي نظام 6 -3- 3 مي‌دانند، افزود: اجراي نظام 6 -3- 3 تنها يك بند از 131 بند موجود در اين سند تحول است و بحث بازنگري و باز مهندسي ساختارها، رويه‌ها، روش‌ها و اصلاح ساختار دوره‌هاي آموزشي منطبق با مصوبه شوراي عالي فرهنگي نيز از جمله بندهاي مهم ديگر اين سند است كه مطابق با آن در سال‌هاي پيش رو به تدريج نظام 6 -3 -3 به نظام 4 -3 - 1 تغيير مي‌كند.

محمودزاده با بيان اينكه در آموزش و پرورش استان اردبيل همچون ساير نقاط كشور كميته‌هاي 12 گانه براي ورود بهتر به نظام جديد آموزشي تشكيل يافت، تصريح كرد: در چهار محور و حوزه در استان به ويژه در امر تأليف كتب درسي به صورت كاملاً عملياتي اقدام و مدرسه به عنوان مركز تحول بنيادين و معلم به عنوان محور اين تحول مطرح شد.

اين مقام مسوول با اشاره به استقرار دانشگاه بزرگ فرهنگيان در كشور با ظرفيت پذيرش 25هزار دانشجو گفت: اين دانشگاه با دو پرديس پسرانه و دخترانه در استان اردبيل فعاليت خود را آغاز كرد و سهم استان اردبيل نيز يك از پنجاه نفر است.

به گفته وي، از اين پس باب ورود به سيستم آموزش و پرورش كشور از طريق اين مراكز فراهم است.

مديركل آموزش و پرورش اردبيل با يادآوري نزديكي ايام الله دهه فجر و با اذعان به نقش كليدي قشر معلم در پيروزي انقلاب اسلامي و صدور آن گفت: براي انتقال پيام انقلاب به نسل كنوني و آينده نيازمنديم كه اين نقش پيشتازي را در آموزش و پرورش همچنان ادامه دهيم.

وي همچنين ضمن اعلام ويژه برنامه‌هاي آموزش و پرورش استان اردبيل براي اين ايام، گفت: در 33 اُمين طليعه پيروزي انقلاب اسلامي، فرهنگيان همچون ساير اقشار با حضور حماسي خود در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، افتخار ديگري را رقم مي‌زنند.

محمودزاده در پايان اين نشست از برگزاري جشن بزرگ برترين‌هاي استان اردبيل تحت عنوان "جشن ستارگان استان" در ايام دهه فجر خبر داد و گفت: در اين ايام حدود 313 دانش‌آموز استان اردبيل كه در مسابقات مختلف سراسري و المپيادها حائز مقام برتر شدند، تجليل مي‌شوند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن