تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باشگاه پرسپوليس از محسن قهرماني شكايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: باشگاه پرسپوليس از محسن قهرماني شكايت كرد
باشگاه پرسپوليس به دليل آن چه «اشتباه هاي مكرر داوري» ناميده است، شكايت خود را از محسن قهرماني به كميته داوران فدراسيون فوتبال ارسال كرد.
به گزارش ايسنا و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در نامه اي كه به مهدي تاج نوشته است، پس از اشاره به اشتباه هايي كه محسن قهرماني در جريان ديدار تيمش برابر ذوب آهن مرتكب شده بود، آورده است: با توجه به اين كه اعضاي تيم پرسپوليس در جريان بازي براي اداي احترام به داور از هرگونه اعتراض امتناع كرده اند، اميد مي رود كه كميته داوران با بررسي اين شكايت ضمن برخورد مناسب، حتي الامكان از تكرار موارد مشابه جلوگيري نمايد.
متن اين شكايت كه رونوشت آن نيز براي علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران ارسال شده است، به شرح زير است:
بسمه تعالي
جناب آقاي مهندس مهدي تاج
رياست محترم كميته داوران فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران
همانطور كه استحضار داريد ديدار دو تيم پيروزي (پرسپوليس) و ذوب آهن كه روز يكشنبه، نهم بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد، در حالي با تساوي بدون گل پايان يافت كه به استناد تصاوير تلويزيوني، دو خطاي پنالتي بازيكنان حريف به دليل كم توجهي داور ناديده گرفته شد تا با توجه به شرايط پرسپوليس در جدول و همچنين در آستانه بازي حساس شهرآورد، دو امتياز با ارزش از تيم پيروزي (پرسپوليس) سلب شود. برابر تصاوير تلويزيوني ثبت شده، خطاي پنالتي اول زماني روي داد كه جواد كاظميان بازيكن تيم پيروزي (پرسپوليس) در محوطه جريمه صاحب توپ بود، اما بازيكن سرنگون شده ذوب آهن با ضربه دست كه عمد بودن آن مشخص است، توپ را از جلوي پاي او دور كرد. دومين خطاي پنالتي در نيمه دوم و زماني اتفاق افتاد كه علي كريمي در محوطه جريمه پا به توپ به سمت دروازه حريف حركت مي كرد و بازيكن ذوب آهن با خطاي مسلم او را متوقف نمود. اين پنالتي آشكار هم براي پرسپوليس اعلام نشد. بر اين اساس با توجه به اين كه اعضاي تيم پيروزي (پرسپوليس) در جريان بازي با احترام به داور از هرگونه اعتراض امتناع كرده اند، اميد مي رود كه كميته محترم داوران با بررسي اين شكايت ضمن برخورد مناسب، حتي الامكان از تكرار موارد مشابه جلوگيري نمايد.
همان طور كه پيش از اين نيز در اعتراض هاي قبلي يادآوري كرده بوديم، تيم پيروزي (پرسپوليس) اين روزها شرايط حساسي را پشت سر مي گذارد و بدون ترديد، بروز اين گونه اشتباهات داوري كه در اين فصل بارها براي اين تيم مساله ساز شده است، نه تنها لطمه هاي معنوي و مادي جدي را متوجه باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) و هواداران پرشمار آن مي كند، بلكه با كاهش اقبال هواداران و علاقمندان، نتيجه آن براي كل ليگ، تيم ملي كشورمان و موقعيت فوتبال ايران در عرصه هاي بين المللي به ويژه نزد كنفدراسيون فوتبال آسيا، به شدت زيانبار خواهد بود. تيم پيروزي (پرسپوليس) در اين فصل بارها از ناحيه كم توجهي داوران امتيازات با ارزشي را از دست داد كه در موقعيت كنوني در جدول رده بندي رقابت ها تاثيرگذار بوده است و متاسفانه اين روند همچنان ادامه دارد. با وجود پرهيز باشگاه از جوسازي و غوغا سالاري شاهد بي توجهي به درخواست هاي مكرر براي برقراري عدالت در رقابت ها بوده ايم. بدون ترديد اين فقط آينده و موقعيت پرسپوليس نيست كه با اين روند در خطر جدي قرار گرفته است، بلكه با تكرار چنين مواردي به سود بعضي از تيم ها و عليه تيم هايي ديگر از جمله تيم پيروزي (پرسپوليس)، اعتبار رقابت هاي ليگ برتر و نتايج پاياني آن زير سوال خواهد رفت.
باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) و ميليون ها هوادار آن، از كميته محترم داوران انتظار دارد كه در راستاي تلاش هاي صورت گرفته براي ارتقاي سطح داوري ليگ، اقدامات جدي را براي جلوگيري از تكرار موارد مشابه و تغيير نتايج بازي ها به عمل آورد تا منجر به تغيير در رده بندي نهايي تيم ها در پايان فصل نگردد. بدون ترديد اين باشگاه انجام پيگيري هاي بيشتر را حق محفوظ خود مي داند. همچنين انتظار دارد بر خلاف رويه گذشته از نتايج اقدامات، اين باشگاه را كتبا مطلع فرمائيد.

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن