تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين تفاهم نامه انتقال انرژي ايران و پاكستان امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نخستين تفاهم نامه انتقال انرژي ايران و پاكستان امضا شد
نخستين تفاهم نامه انتقال انرژي ايران و پاكستان روز چهارشنبه بين "رضا عبادزاده" مديرعامل شركت صانير ايران و "طارق قاضي" مديرعامل شركت ملي ديسپاچينگ و انتقال پاكستان امضا شد.


به گزارش حبرنگار ايرنا، براساس تفاهم نامه يادشده كه با هدف انتقال 100 مگاوات انرژي الكتريكي از طريق مرز چابهار به بندر گوادر پاكستان به امضا رسيد، اجراي پروژه در سمت خاك پاكستان به شركت صانير واگذار شد.
فاز نخست اين پروژه شامل اجراي كليد در دست حدود 70 كيلومتر خط دومداره دو باند 220 كيلوولت از مرز ايران و پاكستان تا بندر گوادر (ايالت بلوچستان پاكستان) و نيز اجراي EPC (مهندسي، تأمين كالا و اجرا) دو پست GIS با ولتاژ 11/132/220 كيلوولت است.
مبلغ اين قرارداد افزون بر 51 ميليون يورو (معادل 65 ميليون دلار) بوده كه 85 درصد آن به وسيله بانك صادرات ايران تأمين مالي شده است.
شركت صانير هم اكنون در حال اجراي يك پروژه خط و پست در منطقه دادو و خوزدر پاكستان بوده كه اين پروژه در طي يك مناقصه بين المللي اخذ شده است.
همچنين شركت صانير در سفر اخير "سيدپرويز فتاح" وزير نيرو به پاكستان توافقنامه همكاري با يك شركت خصوصي پاكستاني را براي احداث يك نيروگاه بادي 50 مگاواتي به صورت BOO امضا كرده است.
اقتصام ** 9134 ** 1558

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن