تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814587279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايد از ظرفيت كانون‌هاي مساجد در امور فرهنگي زندان استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بايد از ظرفيت كانون‌هاي مساجد در امور فرهنگي زندان استفاده شود
مديركل زندان‌هاي استان سيستان و بلوچستان گفت: بايد از ظرفيت و توانمندي كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد در راستاي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و اصلاحي در زندان‌ها استفاده و بهره‌برداري كرد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي زندان‌هاي سيستان‌و بلوچستان، عليرضا بابايي در نشست با مدير كانون فرهنگي و هنري مساجد اين استان اظهار داشت: بايد محور برنامه‌هاي اصلاحي و تربيتي در زندان‌ها آموزش‌هاي فرهنگي، قرآني و ديني باشد.

وي افزود: حوزه فرهنگ، حوزه و عرصه ظريفي بوده و دقت، ظرافت، تخصص و علاقه و عشق به كار و خدمت از مولفه‌ها و ابزارهاي موردنياز در امور فرهنگي است كه در زندانباني اسلامي و اصلاحي، حفظ و شان و كرامت اخلاقي و انساني مددجويان راهبردي اصلي محسوب مي‌شود.

وي ادامه داد: استفاده و بهره‌مندي از مقوله فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي و ديني موثرترين ابزار و بهترين راه در زمينه و فرآيند اصلاح و تربيت مددجويان و بسترسازي براي بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه است.

مدير كانون فرهنگي و هنري مساجد استان سيستان و بلوچستان نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه زندان فرصت مغتنمي براي مددجويان براي خودسازي آنان است بيان كرد: مددجويان در زندان فرصت مغتنمي براي فراگيري و بهره‌مندي از آموزش‌هاي قرآني و فرهنگي و فهم و تدبر در معاني آيات الهي قرآن مجيد داشته و زندان مكان و محل مناسبي براي خودسازي و بازسازي روحي و شخصيتي و تدبر است.

حجت‌الاسلام هادي جعفري گفت: مسئولان زندان‌ها و نهادهاي فرهنگي بايد زمينه خودسازي مددجويان و بازگشت سعادتمندانه آنان را به جامعه با فراهم كردن بستر توسعه آموزش‌هاي فرهنگي و قرآني مهيا كنند./ر

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن