تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معماي مرگ خانم مهندس در شب زمستاني


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: معماي مرگ خانم مهندس در شب زمستاني
در ابتدا و در تاريكي شب همسايه‌ها نتوانستند صحنه دلخراش سقوط دختر جوان را ببينند تا اينكه پاي ساختمان 5 طبقه دختري را ديدند كه روي زمين افتاده و با پيكر خون آلود ديگر نفس نمي‌كشد.
هموطن آنلاين_ مرگ اسرار آميز يك خانم مهندس معماي پيچيده جنايي را پيش روي پليس آگاهي قائمشهر قرار داد. اين دختر 27 ساله ساعت 22 شب چهارشنبه 5 بهمن ماه سال جاري با سقوط از يك ساختمان 5 طبقه جان خود را از دست داد.
نيمه شب بود كه ساكنان خيابان شهيد بهشتي قائمشهر با شنيدن فرياد‌هاي دختر جواني كه نام پسري را صدا مي‌زد، سراسيمه از آپارتمان‌ خود بيرون دويدند.
در ابتدا و در تاريكي شب همسايه‌ها نتوانستند صحنه دلخراش سقوط دختر جوان را ببينند تا اينكه پاي ساختمان 5 طبقه دختري را ديدند كه روي زمين افتاده و با پيكر خون آلود ديگر نفس نمي‌كشد.
همسايه‌ها كه از اين رخداد شوكه شده بودند ، ديدند پنجره طبقه چهارم بازاست و به سرعت پليس 110 را در جريان قرار دادند. دقايقي بعد اكيپي از مأموران كلانتري 11 قائمشهر خود را به محل حادثه رساندند و تحقيق و بررسي در اين باره را آغاز كردند.
پليس در تحقيقات نخستين خود از ساكنان محل دريافت كه قرباني حادثه « سولماز » مهندس رشته شيلات بوده و صاحب يك مزرعه پرورش ماهي قزل آلا است. تجسس‌ها نشان داد كه سولماز از اهالي شهريار در جنوب غرب تهران بوده و پس از پايان تحصيلات خود در رشته شيلات دانشگاه آزاد اسلامي قائمشهر، در اين شهر در كار پرورش ماهي فعاليت داشت. اين تحقيقات نشان مي‌داد كه اين خانم مهندس از 5 ماه پيش طبقه چهارم يك مجتمع مسكوني را در خيابان شهيد بهشتي اجاره كرده و به تنهايي زندگي مي كرد.
همزمان با اين تحقيقات ميداني بازپرس جنايي قائمشهر و تيمي از اداره ويژه قتل پليس آگاهي قائمشهر وارد عمل شدند و به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند. تحقيقات مشخص كرد كه قرباني حادثه پيش از سقوط مرگبارش چند بار نام پسر جواني را با صداي بلند فرياد زده و پيش از آنكه كسي متوجه دليل اين فرياد‌ها شود سقوط كرده و جان سپرده است. يك زن جوان در همسايگي خانم مهندس به بازپرس ويژه قتل گفت: سولماز با كسي رفت و آمد نداشت و تعداد كساني كه به خانه وي رفت و آمد مي‌كردند بسيار محدود بودند.
از طرف ديگر با توجه به اينكه وي دختري غير بومي بود با همسايه‌ها خيلي گرم نمي‌گرفت. وقتي فرياد‌هاي سولماز را شنيدم كه نام پسر جواني را صدا مي‌زد ابتدا تصور كردم با كسي درگيري پيدا كرده است اما فريادهايش هر لحظه بلند‌تر مي‌شد. با نگراني از اينكه ممكن است حادثه‌اي برايش رخ داده باشد به طرف پنجره رفتم ناگهان ديدم كه سولماز با شدت به زمين سقوط كرده است.
يك زن جوان نيز كه از دوستان نزديك سولماز بود در حالي‌كه از اين حادثه بشدت ناراحت بود، به پليس گفت: سولماز با پسر جواني به نام مهدي آشنا شده بود ولي اين اواخر رابطه آنها كمي سرد شده و با هم اختلاف پيدا كرده بودند. به آپارتمان وي رفت و آمد زيادي نمي‌شداما هنوز نمي‌توانم باور كنم كه سولماز دچار چنين سرنوشت تلخي شده باشد. وي ادامه داد: چند ساعت پيش از حادثه با هم تلفني صحبت كرديم اما متوجه چيز خاصي نشدم.
2 فرضيه پليس

بنابه اين گزارش، پليس اكنون با طرح دو فرضيه جنايي، تجسس در اين باره را در دستور كار خود قرار داده است. در نخستين فرضيه مرگ به دنبال شكست عشقي و خودكشي مطرح شده وقرار است پليس جنايي قائمشهر و كارآگاهان با بررسي نحوه و چگونگي سقوط خانم مهندس نظر خود را در اين باره اعلام كنند. در فرضيه ديگر كه ذهن پليس را به خود مشغول كرده، سقوط خانم مهندس جوان در سناريوي يك جنايت رخ داده و وي قرباني توطئه مرگباري شده است.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن