تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806697250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: خبر
برگزاري دومين همايش تحول در محتواي آموزشي و پرورشي در شهرستان پاكدشت

پاكدشت - مجيد انوري

دومين همايش تحول در محتواي آموزشي و پرورشي با موضوع همسوسازي برنامه درسي دوره ي ابتدايي با برنامه درسي ملي به منظور ايجاد آمادگي در معلمان مناطق براي عملياتي كردن برنامه درسي و همچنين آشنايي با برنامه درسي ملي از طريق طرح همسوسازي از طرف معاونت پژوهش، برنامه‌ريزي و منابع انساني گروه بررسي محتواي آموزشي و پرورشي اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمين محمديان معاون محترم وزارت آموزش و پرورش در كانون فرهنگي تربيتي شهداي پاكدشت برگزار گرديد. گفتني است برنامه درسي ملي سندي است كه نقشه كلان برنامه درسي و چهارچوب نظام برنامه‌ريزي درسي كشور را به منظور تحقق اهداف آموزش و پرورش نظام جمهوري اسلامي ايران تعيين و تبيين مي‌نمايد. به منظور هدايت امر تحول بر بستري صحيح و معقول، ستاد تحول وزارت آموزش و پرورش و شوراي عالي آموزش و پرورش، تهيه دو سند راهبردي به نامهاي سند تحول راهبردي نظام تربيت رسمي و عمومي جمهوري اسلامي ايران و سند برنامه درسي ملي را در دست اقدام قرار دادند كه سند برنامه درسي ملي با هدف وحدت و انسجام بخشيدن به تمام اجزاي برنامه‌ها و نوسازي و بازسازي برنامه‌هاي درسي و تربيتي مبتني بر فلسفه تعليم و تربيت در نظام جمهوري اسلامي و قانونمند كردن امور برنامه‌ريزي درسي بوده و به منزله نقشه كلان برنامه‌هاي درسي و محتواي آموزشي تلقي مي‌شود و همه برنامه‌ها و محتوا بايد خود را بر مفاد آن منطبق سازند.

با حضور جمعي از نيكوكاران؛

ستاد جهيزيه بخش مركزي تهران (بومهن ) تشكيل شد

بومهن - خبرنگار آفرينش

ستاد جهيزيه بخش مركزي تهران با حضور جمعي از نيكوكاران مناطق مختلف اين بخش و مسئولان محلي تشكيل شد و كار خود را آغاز كرد. بخشدار مركزي تهران با بيان اينكه ستاد جهيزيه بخش مركزي تهران با حضور جمعي از خيران مناطق مختلف اين بخش و مسئولان محلي تشكيل شد و كار خود را آغاز كرد، اظهار كرد: با تشكيل اين ستاد برنامه‏هاي خيري بخش مركزي تهران با انسجام بيشتر و به نحو شايسته‏تري انجام مي‏شود. محمود مصلحي‏شاد ادامه داد: بايد با استفاده از خيران محلي واقعيت نياز افراد به كمك‏هاي صندوق ستاد جهيزيه بخش مركزي تهران پيش از پرداخت، احراز شود. وي افزود: شايد بخش مركزي تهران از جمله نقاط محروم اين استان تلقي شود ولي نيازمندان در همه نقاط وجود دارند و بايد همه با ياري يكديگر براي بهبود كيفيت زندگي آنها تلاش كنيم.مصلحي‏شاد با تاكيد بر لزوم انسجام در كمك‏رساني به محرومان خاطر نشان كرد: در حال حاضر كمك به محرومان منطقه بدون انسجام خاصي صورت مي‏گيرد. بخشدار مركزي تهران تصريح كرد: براي ايجاد شرايط بهتر در امور خيرخواهانه، تمركز در كمك‏رساني و جلوگيري از سوء‏استفاده برخي اشخاص فرصت‏طلب، بايد اين اعمال خداپسندانه با انسجام، برنامه‏ريزي و به صورت متمركز انجام شود. وي در زمينه مزاياي ايجاد ستاد جهيزيه در بخش مركزي تهران گفت: سنت حسنه ازدواج يكي از مباحث مورد تاكيد رسول مكرم اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و بزرگان مذهب مقدس تشيع است.مصلحي‏شاد تصريح كرد: از اين رو همه مسئولان و خيران بايد دست در دست يكديگر مقدمات و ملزومات تسهيل در اين حسنه موكد را فراهم آورند. بخشدار مركزي تهران افزود: يكي از راه‏هاي شناسايي نيازمندان واقعي، پيش از كمك‏رساني به آنها تشكيل ستادهاي متشكل از مسئولان منطقه‏اي و خيران محلي است.وي با اشاره به ساير ستادهاي خيري بخش مركزي تهران خاطر نشان كرد: بخش مركزي تهران از وجود مردمي خيرخواه، شريف، انقلابي و ولايي برخوردار است. مصلحي‏شاد تصريح كرد: وجود چنين قشر نوع‏دوستي موجبات تشكيل ستادهاي متعدد كمك‏رساني به نيازمندان منطقه را فراهم آورده است.

بخشدار مركزي تهران اضافه كرد: سال گذشته ستاد ديه بخش مركزي تهران با حضور امام جمعه اسبق شهرهاي پرديس، بومهن، رودهن و آبعلي، مسئولان منطقه‏اي و خيران محلي تشكيل شد.

استاندار هرمزگان:

اجازه افزايش خود سرانه قيمتها در نوروز داده نخواهد شد

بندرعباس- خبرنگار آفرينش

استاندار هرمزگان گفت: هيچ بخش و يا نهادي در تعطيلات نوروزي پيش روي حق افزايش خودسرانه قيمت‌ها را نخواهد داشت.ابراهيم عزيزي در نشست ستاد تسهيلات دائمي سفرهاي نوروزي با بيان اينكه كميته‌هاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي هر چه سريع‌تر بايد در استان تشكيل و آغاز به كار كند، اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌هاي اجرائي استان بايد با تمام امكانات با تشكيل ستادهاي مربوطه تصميمات را پيگيري و اجرائي كنند.وي با اشاره به فرصت باقيمانده تا موعد دهه فجر و تعطيلات نوروزي افزود: هيچ دستگاهي حق ندارد، مكان و اموالش را از خدمت‌رساني به مسافران دريغ كند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: شناسائي تمام امكانات دولتي به ويژه در ادارات بايد مورد توجه كميته‌هاي مربوطه با هدف ارائه خدمات بيشتر به مسافران و گردشگران باشد.استاندار هرمزگان از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست از هم اكنون براي استقبال از مهمانان نوروزي آماده شوند و تمام امكانات خود را در اين زمينه به كار گيرند.وي همچنين افزود: بخش اعظمي از خدمات رفاهي، امنيتي و ساير موارد به مبحث اسكان باز مي‌گردد كه در اين راستا بايد تمام مجموعه‌ها براي رفع نياز اسكان مسافران تلاش كنند. رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي هرمزگان ادامه داد: بايد تامين ارزاق در حد نياز و حتي فراتر ديده شود تا مردم در شلوغي عيد به مشكل بر نخورند. عزيزي همچنين از مسئولان سازمان غله خواست نسبت به تهيه آرد و توليد نان باكيفيت توجه داشته باشند. وي بيان داشت: بايد از هم اكنون مجموعه نانوائي‌ها امور مربوط را در راستاي تحقق اين امر ببينند.استاندار هرمزگان همچنين خواستار تشكيل نشست شوراي ترافيك با هدف ديده شدن مسائل و مشكلات احتمالي در ايام عيد شد.وي ادامه داد: مجموعه حمل و نقل و پايانه‌ها بايد پيش‌بيني تامين وسايل نقليه در بخش‌هاي جاده‌اي، دريايي و ريلي را داشته باشند. عزيزي با بيان اينكه ظرفيت‌هاي خوبي در بخش حمل و نقلي هرمزگان وجود دارد، افزود: مي‌توان با برنامه‌ريزي دقيق مسافران و گردشگران را با كمترين مشكل جابه‌جا كرد.وي بيان داشت: حتي در بخش دريائي مي‌توان از مجموعه‌هاي نيروي دريايي سپاه و ارتش و بخش خصوصي نيز كمك گرفت.استاندار هرمزگان خواستار افزايش گشت‌هاي پليس در درون و برون شهرها و جاده‌ها شد و افزود: گشت‌هاي پليس مي‌تواند سبب ارتقاي امنيت و ايمني شهرها و جاده‌ها شود. عزيزي از مديرعامل مخابرات هرمزگان نيز خواست از هم اكنون نسبت به مبحث ارتباطات بي‌سيم و ساير خدمات ارتباطي همانند ايجاد كيوسك‌هاي تلفن در كنار كم‍پ‌هاي اسكان توجه ويژه داشته باشند.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن