تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814973923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهان‌بيني خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جهان‌بيني خبر داد
خبرگزاري فارس: مدير كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري يازدهمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در دهه فجر در قم خبر داد.


عباس جهان‌بيني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: اداره كل ورزش و جوانان همچون ساير نهادها و ارگان‌هاي دولتي براي گراميداشت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران برنامه‌هاي مختلفي در نظر دارد.
وي ادامه داد: اين اداره كل در ايام الله دهه مبارك فجر برنامه‌هاي متنوعي در نظر دارد كه شامل بخش‌هاي متنوع همگاني‌، قهرماني و فرهنگي است كه در رشته‌هاي مختلف ورزشي در طول اين ايام فرخنده به انجام خواهند رسيد.
مدير كل ورزش و جوانان استان قم برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي را يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي ويژه دهه مبارك عنوان كرد و افزود: اين همايش با همكاري بخش‌هاي مرتبط و با توجه به استقبال و علاقمندي مردم ورزش دوست قم در دهه فجر برگزار مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: رقابت‌ در رشته‌هاي مختلف ورزشي در اين ايام با عنوان جام فجر و گراميداشت دهه مبارك فجر نامگذاري خواهد شد و برنامه‌هاي متنوعي در بخش فرهنگي نظير يادواره شهداي ورزشكار استان، همايش اخلاق در ورزش و تجليل از قهرمانان ورزش قم به انجام مي‌رسد.
جهان‌بيني با اشاره به علاقمندي مردم و شهروندان قم به برنامه‌هاي ورزش همگاني و به خصوص پياده‌روي‌هاي خانوادگي‌ تصريح كرد: از سال 1387 كه نخستين بار همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در شهر مقدس قم برگزار شد، خوشبختانه شاهد استقبال بسيار خوب مردم از اين همايش بزرگ فرهنگي، ورزش و اجتماعي هستيم.
وي ياد آور شد:‌ تا كنون 10 همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در شهر مقدس قم برگزار شده است كه تاثير زيادي در افزايش جذب مردم به ورزش همگاني داشته است و قطعا همايشي كه در بهمن ماه برگزار خواهد شد نيز مورد استقبال مردم قرار مي‌گيرد.
مدير كل ورزش و جوانان استان قم تاكيد كرد:‌ علاوه بر برنامه‌هاي همايش پياده‌روي خانوادگي، در حال حاضر پايگاه‌هاي مختلف ورزش صبحگاهي نيز در شهر مقدس قم به صورت جدي همه روزه فعاليت مي‌كنند و هر صبح شاهد حضور افراد در رده‌هاي سني مختلف در اين برنامه‌ها هستيم.
وي بيان داشت: در طول سال برنامه‌هاي متنوع و مهم ديگري نيز در بخش ورزش همگاني در سطح قم برگزار مي‌شود كه از جمله آنها مي‌توان به همايش هاي دوچرخه سواري اشاره كرد، ضمن اينكه همايش‌هاي كوهروي و كوهنوردي نيز توسط هيئت كوهنوردي استان قم برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/و۲۰

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن