تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815136969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير افتتاح شد
واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير با حضور دكتر رهايي، رييس و اعضاي شوراي دانشگاهدر زميني به مساحت 2 هكتار در شهر گرمسار افتتاح شد.


به گزارش گروه علمي «خبرگزاري دانشجو»، دكتر عليرضا رهايي در مراسم افتتاح واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: اين واحد فعاليت آموزشي خود را از سال گذشته آغاز كرده است و درحال حاضر 700 دانشجوي كارشناسي ارشد در اين واحد مشغول به تحصيل هستند.

وي با بيان اينكه واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير تنها در مقطع تحصيلات تكميلي فعاليت مي‌كند، افزود: اين واحد از مصوبات دور دوم سفرهاي استاني است كه با اختصاص هزينه از سوي دولت و استانداري تاسيس شده است.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير بيان داشت: در اين واحد رشته هاي مهندسي كامپيوتر، مهندسي مكانيك در يك گرايش، مهندسي عمران در دو گرايش خاك و پي سازي و مديريت ساخت و مهندسي صنايع راه اندازي شده است.

رهايي خاطرنشان كرد: دانشجويان واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير به دو صورت روزانه و مجازي در سطح كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند كه دانشگاه قصد دارد رشته‌هاي اين واحد را در سطح دكتري نيز توسعه دهد.

وي گفت: در صورتي كه استانداري امكانات بيشتري در اختيار واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير قرار دهد رشته‌هاي اين واحد در حوزه‌هاي مهندسي برق، مديريت انرژي و صنايع نيز در سطح تحصيلات تكميلي توسعه مي‌يابد.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير بيان داشت: دانشكده‌هاي دانشگاه به صورت مستقيم در برنامه هاي آموزشي واحد گرمسار دانشگاه مشاركت دارند كه براين اساس كيفيت دروس ارائه شده و سطح آزمون‌ها در شرايط يكسان با دانشگاه قرار دارد.

دكتر پرويز نورپناه، مسئول راه اندازي واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير نيز در اين مراسم گفت: براي راه اندازي اوليه اين مركز حدود 600 ميليون تومان هزينه از سوي استانداري و نهاد رياست جمهوري اختصاص داده شده است.

وي گفت: واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير حدود يك سال است كه فعاليت خود را آغاز كرده كه براي راه اندازي اوليه اين مركز ساختمان قديمي در شهر گرمسار بازسازي و با تغيير كاربري به دانشگاه اين واحد تبديل شد.

مسئول راه اندازي واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير افزود: ساختمان واحد گرمسار دانشگاه صنعتي اميركبير در زميني به مساحت 2 هكتار راه اندازي شده است كه درحال حاضر تمام فعاليت هاي آموزشي، اداري و پژوهشي اين واحد در اين محيط انجام مي شود.

نورپناه با بيان اينكه فضاي فعلي در آينده به ساختمان مركزي و اداري تبديل مي شود، گفت: اهالي شهر گرمسار حدود 40 هكتار زمين را به دانشگاه اهدا كرده اند كه دانشگاه مي تواند بناي 11 هزار متري در آن تاسيس و راه اندازي كند.

وي بيان داشت: بعد از ساخت ساختمان جديد كه پيش بيني مي شود فعاليت ساخت آن از سال آينده آغاز شود تمامي فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي مركز به ساختمان جديد منتقل مي شود.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن