تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814771193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خريداري 300 ميليون ريال كتاب براي كتابخانه‌هاي عمومي مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خريداري 300 ميليون ريال كتاب براي كتابخانه‌هاي عمومي مازندران
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي مازندران گفت: به منظور غني‌سازي منابع كتابخانه‌هاي عمومي استان مازندران، 300 ميليون ريال كتاب براي شارژ كتابخانه‌هاي عمومي مازندران از نمايشگاه بزرگ كتاب استان خريداري خواهد شد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي مازندران، محمداسماعيل امامزاده در جلسه هماهنگي برپايي نمايشگاه بزرگ كتاب در استانداري مازندران بيان داشت: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز بايد در تهيه و تامين بن خريد كتاب مورد نياز اداره كل كتابخانه‌ها همكاري داشته باشد.
وي با تقدير از استاندار، معاون سياسي امنيتي و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در برپايي نمايشگاه بزرگ كتاب، توجه به حوزه كتاب و نمايشگاه را خالص و فاخرترين خدمت فرهنگي به جامعه اسلامي دانست و گفت: برگزاري نمايشگاه افتخارآميز كتاب در استان نيازمند مشاركت و تعامل تمام دستگاه‌ها به ويژه دستگاه‌هاي فرهنگي است.
اين مسئول استقبال مردم مازندران از نمايشگاه كتاب را گسترده و تحسين برانگيز ذكر كرد و گفت: برپايي نخستين نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و خانواده در يكي از شهرهاي مازندران پاسخ درخوري به نياز سال‌هاي سال مردم مازندران است كه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با همكاري موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي كشور مي‌توانند با برپايي آن مازندراني‌ها را دل‌شاد كنند.
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي مازندران حضور فعال اين اداره كل طي دو نمايشگاه بزرگ كتاب استان در دو سال اخير را رضايت‌بخش دانست و ابراز داشت: برگزاري مسابقات متعدد كتابخواني و نقاشي كودكان و اعطاي ده‌ها جايزه، عرضه تازه‌هاي كتاب، نرم افزارها و نمايه‌ها و عضويابي براي كتابخانه‌ها از فعاليت‌هاي اداره كل كتابخانه‌ها در نمايشگاه بزرگ كتاب خواهد بود.
در خبر ديگر روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي مازندران آمده است كه معاون استاندار مازندران گفت: طرح پيك مهر در تمام دستگاه‌هاي مازندران در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.
هادي ابراهيمي در جلسه تحول اجتماعي استان كه با حضور مديران كل و فرمانداران استان تشكيل شد، افزود: طرح پيك مهر به منظور غني‌سازي اوقات در انتظار مردم، 24 بهمن ماه در دستگاه‌هاي اداري و اجرايي سراسر استان مازندران افتتاح مي‌شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران توجه همه مسئولان دستگاه‌ها به ويژه شهرداران به طرح پيك مهر را در جهت تكريم ارباب رجوع و نشانه رويكرد فرهنگي مسئولان و مديران ارزيابي كرد.
وي ادامه داد: ناظر اجراي طرح پيك مهر در همه دستگاه‌ها، اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي مازندران است و دستگاه‌ها نصب گنجه و شارژ كتاب در اين گنجه‌ها را از محل اعتبارات خود فوق‌العاده جدي بگيرند تا در روز 24 بهمن ماه امسال و به صورت همزمان در همه دستگاه‌ها در شهرستان‌ها و مركز استان مورد افتتاح قرار گيرد.
اين مسئول با بيان اينكه توجه مديران به كتاب و كتابخواني و گسترش اين فرهنگ نشان‌دهنده ميزان موفقيت آنها در پيشبرد رسالت ديني و فرهنگي شان است، متذكر شد: هيچ كم‌كاري در اين زمينه از هيچ مدير و مسئولي پذيرفته نيست و همه مديران در قبال اجراي طرح پيك مهر مسئول هستند و بايد پاسخگو باشند./ر

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن