تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812931608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون مركز رسانه‌هاي ديجيتال خبر داد: صدور نرم‌افزارهاي قرآني به كشورهاي ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون مركز رسانه‌هاي ديجيتال خبر داد: صدور نرم‌افزارهاي قرآني به كشورهاي ديگر
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: اردبيل

معاون مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال گفت: نرم‌افزارهاي قرآني و آموزشي در بخش‌هاي مختلف به كشورهاي ديگر صادر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، رحيم خياطي با اشاره به اينكه كشورهاي اسلامي از نرم‌افزارهاي قرآني و آموزشي ايران خوب استقبال مي‌كنند، افزود: ايران صادركننده نرم‌افزارهاي قرآني و آموزشي به دنياست.

وي با بيان اينكه نرم‌افزارهاي قرآني و آموزشي در بخش‌هاي مختلف به كشورهاي ديگر صادر مي‌شود، سهم كشورمان را در توليد بازي‌هاي رايانه‌يي متناسب و رو به رشد دانست.

خياطي درباره توجه مربيان پرورشي قرآني در مهدهاي كودك در بهره‌برداري درست از اين فضا‌ها گفت: مهم‌ترين هدف ما از برگزاري نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در كشور، استعداديابي‌هاي مورد توجه است كه مي‌تواند به توليد محصولات متناسب با فرهنگي ديني، اسلامي و ايراني ما كمك كرده و به بالندگي اين بخش بيش از گذشته ياري برساند.

وي فرهنگ‌سازي جنگ نرم در رسانه‌هاي ديجيتال، آسيب‌شناسي بازي‌هاي ديجيتال و همچنين تجليل از برگزيدگان رسانه‌هاي ديجيتال پنج نمايشگاه سراسري و 24 نمايشگاه استاني و راه‌اندازي سامانه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌نويسي را از جمله برنامه‌هاي تدارك ديده اعلام كرد.

وي گفت: در كنار برگزاري نمايشگاه‌هاي استاني، قرار است از سال آينده نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در شهرستان‌ها نيز برگزار شود.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن