تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813060729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستارگان فوتبال در سرزمين پابرهنه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ستارگان فوتبال در سرزمين پابرهنه‌ها
مسئولان فدراسيون فوتبال هند در آستانه 100 سالگي فوتبال اين كشور پهناور برنامه‌هاي ويژه‌اي در نظر گرفته‌اند كه ازآن جمله دعوت از تيم منتخب جهان براي برگزاري يك بازي در اين كشور از آن جمله است. گرچه كشور هند را به ورزش كريكت در جهان مي‌شناسند ولي تيم ملي فوتبال هند يك بار در سال 1950 به رقابت‌هاي جام جهاني راه يافت اما به دليل مخالفت فيفا با درخواست هندي‌ها براي بازي بدون كفش از اين رقابت‌ها انصراف دادند.
هندي‌ها مي‌خواهند فوتبال هم در كشورشان همان اعتباري را پيدا كند كه كريكت دارد و براي همين يك دوره مسابقه از تاريخ 25 فوريه تا 8 آوريل 2012 با حضور 30 بازيكن و 6 مربي خارجي در كلكته برگزار خواهند كرد. «فابيو كاناوارو»، «روبرت پيرس» و «خوان پابلو سورين» از جمله بازيكناني هستند كه به منظور اعتبار بخشيدن به ليگ برتر فوتبال هند در تورنمنتي كه در اين كشور برگزار مي‌شود به ميدان خواهند رفت.

رابطه كاهش قد و مرگ

زنان 65 ساله و مسن تري كه بيش از 1/5 سانتيمتر از قدشان كاهش پيدا كرده است با خطر زياد شكستگي استخوان و مرگ روبه‌رو هستند.
اين زنان علاوه بر اين كه با خطر شديد مرگ ناشي از شكستن استخوان روبه‌رو هستند با خطر زياد مرگ ناشي از دلايل معمول‌تر از جمله بيماري قلبي نيز مواجه مي‌شوند.
محققان در اين‌باره گفته‌اند اين مطالعه بر روي سه هزار و 124 زن امريكايي 65 ساله و مسن‌تر در اواسط قرن 1980 انجام شد. در اين مطالعه كاهش قد زنان با مقايسه اندازه‌گيري قد آنان در جريان معاينه باليني اوليه با اندازه گيري‌هايي كه 15 سال بعد انجام شد، مشخص شد. بيشتر زنان مسن به ياد دارند كه در 20 تا 30 سالگي قدشان چقدر بوده است و اگر اكنون آنها دو اينچ كوتاه‌تر از آن زمان شده باشند، پزشكان بايد آنها را تحت آزمايش پوكي استخوان قرار دهند و درمان‌هاي احتمالي را براي كمك به پيشگيري از شكستگي‌هاي آتي انجام دهند.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن