تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818964357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بحث مديريت تسهيلات و تأسيسات در هر سازماني ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بحث مديريت تسهيلات و تأسيسات در هر سازماني ضروري است
بحث مديريت تسهيلات و تأسيسات بايد در هر سازماني انجام شود تا نگهداري تجهيزات و مديريت انرژي به دست افراد متخصص انجام گيرد.


دكتر فريد ابوالحسني، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: اساس بحث مديريت امكانات بر اين بنيان است كه هر سازماني يك كار اصلي و يك كار فرعي دارد، كار اصلي بيمارستان ها تشخيص و درمان است و براي اينكه اين كار انجام شود نيازمند آن است كه كارهاي فرعي از جمله تجهيزات پزشكي، گرمايشي، سرمايشي، غذا و تأسيسات خوب پشتيبان كار اصلي باشد.

وي گفت: براي اينكه سازمان ها خوب اداره شوند تمام كارها بايد توسط افرادي انجام گيرد كه تخصص اوليه و اصلي آنها انجام آن كار است.

ابوالحسني تصريح كرد: بحث مديريت تسهيلات بايد در هر سازماني انجام شود كه به نگهداري ابنيه، تجهيزات و مديريت اين امر توسط افرادي در اين زمينه تخصص داشته باشند.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران ادامه داد: اين افراد متخصص بايد تربيت شوند تا بتوان مجموعه آنها را به صورت هماهنگ با فرآيند اصلي بيمارستان مديريت كرد.

*وجود نهاهاي آكادميك در مديريت تسهيلات بيمارستاني مؤثر است

ابوالحسني در ادامه عنوان كرد: اجراي مديريت تسهيلات و تأسيسات بيمارستاني نيازمند الزاماتي است، بازيگر اول در اين چرخه سياستگذاران هستند كه تمام مسئوليت امور را برعهده دارند، بازيگر دوم بيمارستان است كه آنها بايد خود متقاضي اين امر باشد.

سياستگذاران نيز در اين زمينه بايد عرصه را به بيمارستان ها تنگ كنند تا بيمارستان ها در اين زمينه عملكرد مناسبي داشته باشند.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران اظهار كرد: در اين زمينه نيز بايد ارائه كننده خدمت در سطح بازار وجود داشته باشد، سياستگذاران بايد اين زمينه را براي شركت هاي با كفايت فراهم كنند.

وي گفت: وجود شركت هاي مشاوره و نهادهاي آكادميك نيز در اين زمينه بسيار مؤثر است./ح

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن