تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه شهري


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه شهري
200‌ شاخه گل ياس تقديم شهردار تهران شد‌

جمعيت ايران فردا از اقدام خيرخواهانه و نيك‌انديشي شهرداري تهران در آزادسازي 200 زنداني از زندان‌ها كه داراي محكوميت‌هاي مالي بوده‌اند قدرداني كرد.

اين جمعيت در بيانيه‌اي اعلام كرد: به پاس مهرورزي و حركت شجاعانه و خيرخواهانه دكتر قاليباف، 200 شاخه گل ياس را به شهردار تهران تقديم مي‌كنيم.

استفاده از اتوبوسهاي تهران كارتي مي‌شود

شهردار تهران از اجراي طرحي از ابتداي سال آينده خبر داد كه براساس آن استفاده از اتوبوس‌هاي درون‌شهري پايتخت كارتي خواهد شد.

به گزارش ايرنا، محمدباقر قاليباف شامگاه يكشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اين‌كه اين طرح درهفته‌هاي آينده به طور آزمايشي در برخي خطوط اتوبوسراني اجرا خواهد شد، گفت: كارت بليت‌هاي اتوبوس‌هاي شهر تهران به گونه‌اي طراحي شده كه قابليت استفاده در خطوط مترو، تاكسي و اتوبوس را دارد.

به گفته وي، در اين كارت بليت‌ها تسهيلات و تخفيفاتي براي استفاده‌كنندگان از حمل و نقل عمومي در نظر گرفته شده است.

نصب تنديس شهدا در بزرگراه‌ها و معابر مهم شهري‌

مدير اداره حجم سازمان زيباسازي شهرداري تهران گفت: يادمان شهدا در بزرگراه‌ها و معابر مهم شهري كه به نام شهداي مشهور مزين شده‌اند نصب مي‌شود.

سيدمجتبي موسوي در مصاحبه با واحد مركزي خبر افزود: در اجراي اين طرح، يادمان شهيد صياد شيرازي در بزرگراه صياد نصب شده است و تا پايان امسال تنديس جديد شهيد مدرس با ارتفاع دو متر در ابتداي بزرگراه شهيد مدرس نصب مي‌شود.

وي با اشاره به نصب تنديس شهيد همت در ابتداي بزرگراه شهيد همت گفت: اين تنديس با 8 متر ارتفاع سال آينده در اين بزرگراه نصب مي‌شود.موسوي همچنين به ساخت و نصب تنديس مشاهير و شهدا در مناطق 22‌گانه پايتخت اشاره كرد.

آغاز توزيع آرم طرح ترافيك‌

رئيس مركز صدور آرم طرح ترافيك شهرداري با اشاره به اينكه توزيع آرم طرح ترافيك براي افراد داراي سهميه آغاز شده است،‌ گفت: از ابتداي اسفند نيز توزيع آرم طرح ترافيك براي افراد عادي و بدون سهميه شروع مي‌شود.

غلامحسين زمان‌آبادي در گفتگو با فارس اظهار داشت: از هفته اول اسفند افراد عادي بر اساس تاريخ روي رسيدها به دفاتر خدمات الكترونيك مراجعه و آرم‌هاي طرح ترافيك خود را دريافت مي‌كنند.به گفته او، تا آخر اسفند تمام آرم‌هاي طرح ترافيك توزيع خواهد شد.

زمان‌آبادي خاطرنشان كرد: حدود 70 هزار آرم براي ارگان‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و غيره كه سهميه دارند، صادر شده است.زمان‌آبادي افزود: آرم‌هاي جديد از 16 فروردين اعتبار دارد.





سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن