تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تثبيت صدرنشيني اينتر ميلان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تثبيت صدرنشيني اينتر ميلان


تيم فوتبال اينتر با برتري در شهرآورد ميلان، جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي مسابقات فوتبال سري آ باشگاه ايتاليا تثبيت كرد و يك گام ديگر به قهرماني اين رقابت‌ها نزديكتر شد.

اين بازي پريشب در ورزشگاه سان سيرو شهر ميلان برگزار شد و به برتري 2 بر يك تيم اينتر انجاميد تا اين تيم با جبران شكست بازي رفت مقابل رقيب سنتي خود، صدرنشين بلامنازع ليگ فوتبال باشگاه‌هاي ايتاليا باشد.

براي اينتر در اين بازي خانگي آدريانو (29) و دژان استانكوويچ (43) گلزني كردند و تك گل تيم ميلان در دقيقه 71 توسط الكساندر پاتو به ثمر رسيد.ديويد بكهام كه يكي از مهره‌هاي تعيين‌كننده ميلان در اين بازي به‌شمار مي‌رفت در دقيقه 57 به علت آسيب‌ديدگي از زمين خارج شد و جاي خود را به اينزاگي داد.

قضاوت شهرآورد ميلان با روبرتو روزتي بود. او در اين بازي پر برخورد به شش بازيكن از دو تيم كارت زرد نشان داد و گل اول اينتر كه با خطاي هند آدريانو به ثمر رسيد را پذيرفت.

در پايان هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي سري آ، تيم اينتر با 56 امتياز در صدر است و يوونتوس با 47 امتياز در رده دوم قرار دارد. ميلان با 45 امتياز رده سوم را از آن خود كرده و فيورنتينا با 42 امتياز چهارم است.

پيروزي راحت‌

خوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي اينتر در پايان بازي گفت كه بازي مقابل ميلان سخت نبود و به راحتي پيروز شديم.

وي تاكيد كرد: بازيكنان آ.ث.ميلان احساسي بازي مي‌كردند و اين همان چيزي بود كه ما لازم داشتيم، چرا كه در اين بازي منطق پيروز مي‌شود.وي افزود: اجازه ندادم بازيكنانم دچار غرور كاذب شوند و اين چيزي نبود كه آنجلوتي منتظرش باشد.

گل ‌

سرمربي ميلان با وجود شكست از اينتر همچنان به كسب عنوان قهرماني رقابتهاي ليگ ايتاليا اميدوار است.‌كارلو آنجلوتي، پس از شكست دو بر يك ميلان از اينتر گفت: رقابت‌هاي سري ‌‌A هنوز تمام نشده است. اينتر مي‌تواند صدرنشيني را حفظ كند، اما بايد مقاومت كنيم.

وي افزود: كار دشواري است. مساله مهم اين است كه موقعيت خودمان را در جمع سه تيم بالاي جدول حفظ كنيم.

وي درباره گل نخست اينتر كه آدريانو با دست به ثمر رساند، گفت: نمي‌دانم عمدي بود يا نه؛ اما خطاي آدريانو يك گل حياتي را به ضرر ميلان رقم زد.

وي گفت: به شدت از داور دلخورم؛ او نبايد گل ناسالم آدريانو را قبول مي‌كرد.

وي با تاكيد بر اينكه عادت ندارد از داوري شكايت كند، گفت: باورم نمي‌شد كه داور چنين قضاوتي داشته باشد.وي افزود: پس از گل؛ داور كمي مكث داشت و به كمك خود نگاه كرد. مشخص بود كه خطاي هند آدريانو را ديده است، اما خيلي راحت گل را قبول كرد.

تجربه جالب‌

ديويد بكام، هافبك انگليسي تيم ميلان حضور در نخستين شهرآورد ميلان را تجربه‌اي جالب توصيف كرد.

ديويد بكام گفت: از ديد من اينترميلان خيلي خوب بازي كرد. آنها نسبت به ما با برنامه‌تر بودند و ما احساسي بازي كرديم.وي افزود: براي من افتخار بزرگي بود كه در چنين بازي بزرگي حضور داشته باشم. ما اسير تاكتيك حريف شده بوديم و اين كاملا مشخص بود.





سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن