تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد حسن نصرالله:- ۴و پاياني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سيد حسن نصرالله:- ۴و پاياني
خبرگزاري فارس: دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به تحولات داخلي سوريه از مخالفان اين كشور خواست به درخواست هاي گفت‌وگو كه از سوي اسد مطرح شده، پاسخ بدهند و براي ايجاد اصلاحات با وي همراه باشند.


به گزارش فارس، سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در بخش ديگري از سخنراني خود در بعلبك كه به مناسبت اربعين امام حسين (ع) ايراد كرده است، تاكيد كرد كه در زمينه مسايل سياسي داخلي ما تمايل زيادي داريم كه دولت ادامه كار بدهد و از رئيس و وزراي آن اميد داريم كه تمام تلاش خود را در اين راستا به كار ببرند و فعاليت بيشتري از خود نشان دهند و اولويت را به مشكلات اجتماعي و زندگي مردم بدهند، اين چيزي است كه حمايت مردم از آنها را در پي دارد، البته به نظر مي رسد كه افرادي وجود دارند كه نمي خواهند دولت كارهايي به اين حساسيت را انجام دهد، ما در اين جريان ها به ديده ترديد نگاه مي كنيم.

وي در مورد تحولات سوريه نيز گفت كه ما سعي مي كنيم تا اوضاع سياسي كشور خود را از اوضاع اين كشور دور نگه داريم، اما كشور ما بيشترين كشور منطقه است كه از اتفاقات سوريه تاثير مي پذيرد، بنابراين از جايگاه عشق به سوريه و ملت آن و فرماندهي آن از مخالفان دولت مي خواهيم كه به درخواست هاي گفت‌وگو كه از سوي اسد مطرح شده، پاسخ بدهند و براي ايجاد اصلاحات با وي همراه باشند.

نصرالله خواستار بازگشتن آرامش و ثبات و كنار گذاشتن سلاح در سوريه شد و خطاب به مخالفان دولت گفت: برخي به دنبال جنگ طايفه اي در منطقه هستند و رفتار تبليغاتي و سياسي تحريك آميز شما است كه اوضاع را به سوي اين روند سوق مي دهد، اگر شما در هشدارها و تمايل خود به دور كردن منطقه از اين جنگ هاي طايفه اي صادق هستيد، بايد در رفتار هاي خود تجديد نظر كنيد و تمام تلاش خود را به كار گيريد تا بحران در سوريه را پايان دهيد.

وي در ادامه سخنراني خود به موضوع عراق نيز اشاره كرده و گفت كه بايد انفجارهايي كه عليه زايران شيعه انجام مي شود و صدها كشته و زخمي بر جاي گذاشته است را به شدت محكوم كرد، وي از علماي اسلام خواست تا اين انفجارهاي انتحاري را كه شهروندان را هدف قرار مي دهد و به دنبال اختلاف افكني ديني و مذهبي و سياسي است، را محكوم كنند. تمامي گناه كشته شده ها در عراق دارند، اين است كه به زيارت قبر نوه پيامبر اكرم (ص) مي روند.

وي خطاب به قاتلان نيز گفت: كشتار سودي ندارد، كشتار نه در كربلا موفق شد كه اين ميدان را به پايان ببرد و نه در لبنان و فلسطين و نه در عراق و ايران، كشتار دانشمندان ايراني نيز نمي تواند پيشرفت هاي تكنولوژيك ايران را متوقف كند. دانشمندان هسته اي را مي كشند چون آنها [دشمنان] از ما مي خواهند كه در جهان عرب مطرب ، آواز خوان ، رقاص و بي تفاوت باشيم، همانند كساني كه شب ها و روزهاي خود را از بين مي برند. اما بايد در تمامي زمينه ها دانشمند باشيم. بايد امتي باشيم كه علم را توليد و نه وارد مي‌كند. امام خامنه اي از مردم ايران خواست تا به توليد علم بپردازند.

وي به اتفاقات موجود در بحرين نيز اشاره كرده و از مقامات اين كشور خواست تا به مطالبات مردمي تعامل كند، وي گفت كه نبايد فلسطين را به عنوان قبله مقاومان و مجاهدان منطقه فراموش كرد، هر روز بيشتر از ديروز ثابت مي شود كه راهي غير از مقاومت وجود ندارد و دشمنان اين امت به دنبال تخريب تلاش هاي آشتي فلسطين هستند، چون آنها مي خواهند ملت هاي عربي و اسلامي را تكه تكه كنند.

وي راه امت در رسيدن به عزت ،كرامت ، آزادي ، قدرت ، شكوفايي و امنيت و كرامت را از طريق وحدت امكان پذير دانست و تاكيد كرد كه بايد از فتنه ها دوري كرد و بايد به گزينه مقاومت پايبند بود.

انتهاي پيام/++

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن