تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث
كشف بيش از 3 ميليارد ريال كالاي قاچاق در سبزوار

سبزوار ـ خبرنگار اطلاعات: 3 ميليارد و 300 ميليون ريال كالاي قاچاق پاييز امسال در سبزوار كشف شد.

سرهنگ قنبرعلي آزادواري فرمانده نيروي انتظامي سبزوار با اعلام اين مطلب، گفت: اين كالاها شامل انواع دارو، پوشاك، مواد غذايي، لوازم آرايشي، تجهيزات ماهواره‌اي و لوازم صوتي و تصويري است كه در اين ارتباط 41 نفر دستگير شدند.

به گزارش فرماندهي نيروي انتظامي سبزوار، همچنين مأموران مبارزه با موادمخدر اين شهر موفق به كشف 910 گرم موادمخدر از نوع هروئين فشرده و شيشه شدند و در اين ارتباط سه نفر را دستگير كردند.

‏دستگيري سارقان كتاب‌هاي خطي در اصفهان

اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: دو برادر كه چند نسخه كتاب خطي نفيس 200 ساله را از منزل يكي از شهروندان اصفهاني سرقت كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ حسين حسين‌زاده رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در اين باره گفت: با دريافت گزارش سرقت تعدادي كتاب خطي با قدمت 150 تا 200 سال از خانه‌اي موضوع براي بررسي در دستور كار قرار گرفت و مأموران پس از بررسي شواهد و آثار بجا مانده از سارقان، يكي از آنها به نام ساسان را كه از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار منازل مسكوني بود شناسايي و در عملياتي او را دستگير كردند.

ساسان در تحقيقات بر ارتكاب سرقت با همدستي برادرش اقرار كرد و برادر او نيز در يكي از استان‌هاي جنوبي كشور دستگير و به اصفهان منتقل شد.

وي اضافه كرد: در بازرسي از مخفيگاه سارقان اموال مسروقه شامل كتاب‌هاي خطي، طلا و وجوه نقد سرقتي به ارزش 500 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

وقوع 621 حادثه و آتش‌سوزي در ساوه

ساوه ـ خبرنگار اطلاعات: 425 مورد آتش‌سوزي و 196 حادثه در نه ماهه امسال در شهرستان ساوه به وقوع پيوست.

نصرت‌الله احمدي مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري ساوه با بيان اين مطلب، افزود: بروز اين حوادث و آتش‌سوزي‌ها در اين مدت منجر به فوت 43 نفر و مجروح شدن 124 نفر از شهروندان انجاميد.

وي اضافه كرد: اعزام ماموران اين سازمان به محل بروز حوادث و آتش‌سوزي‌ها در مجموع 158 ساعت كار عملياتي را در پي داشت كه علت اصلي بروز اغلب اين حوادث و آتش‌سوزي‌ها سهل‌انگاري و رعايت نكردن مسائل ايمني بوده است.

وي اعلام كرد: بيشترين تعداد آتش‌سوزي‌ها طي اين مدت مربوط به منازل مسكوني و بيشترين حوادث در تصادفات خودروها بود.

احمدي گفت: سازمان آتش‌نشاني ساوه داراي دو ايستگاه آتش‌نشاني است كه با توجه به جمعيت و موقعيت اين شهرستان، ساخت دو ايستگاه ديگر هم در اين شهر ضروري است.

به گفته وي، سومين جايگاه آتش‌نشاني اين شهر كه در حال ساخت است تا پايان سال مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

جمع‌آوري و ساماندهي متكديان در مشهد

مشهد ـ خبرنگار اطلاعات: متكديان در محدوده حرم مطهر رضوي جمع‌‌آوري و ساماندهي مي‌شوند.

محسن برزويي شهردار منطقه ثامن مشهد با بيان اين مطلب افزود: وجود اين افراد علاوه بر اينكه مشكلاتي را براي زائران به همراه دارد سبب به وجود آمدن مشكلات فرهنگي، اجتماعي و بهداشتي و در كنار نارضايتي مردم شده است.

شهردار منطقه ثامن گفت: با متكديان از طريق ماموران سد معبر برخورد مي‌شود و درحال حاضر مواردي از اين قبيل در سطح منطقه ديده نمي‌شود.

برزويي اضافه كرد: طبق مصوبه شوراي اسلامي شهر براي جمع‌آوري و ساماندهي دستفروشان با سازمان ميادين ميوه و تربار و ساماندهي مشاغل شهري همكاري‌هايي صورت مي‌گيرد.

وي درباره ساماندهي متكديان نيز گفت: براي ساماندهي متكديان در منطقه ثامن گروهي به همين منظور تشكيل شده است كه پس از جمع‌آوري متكديان به صورت سه شيفت، پس از طي مراحل قانوني اين افراد به خانه سبز منتقل مي‌شوند.





دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن