تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:اختلاف دولت و مجلس دليل توقف طرح آتيه فرزندان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:اختلاف دولت و مجلس دليل توقف طرح آتيه فرزندان
اختلاف دولت و مجلس دليل توقف طرح آتيه فرزندان
رئيس سازمان ثبت احوال كشور با تشريح جزئيات جديد طرح آتيه فرزندان گفت: اين طرح به دليل نداشتن حكم قانوني از سوي مجلس متوقف شده است.

محمد ناظمي اردكاني در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد سرانجام طرح آتيه فرزندان افزود: دولت در ابتدا براي اجرايي شدن طرح بيمه آتيه فرزندان در بودجه سال 89 اعتباري معادل 500 ميليارد تومان پيش بيني كرد كه نوزادان متولد اين سال را تحت پوشش طرح قرار دهد.

وي با اشاره به اينكه در سال به طور ميانيگن يك ميليون و 400 هزار نوزاد در كشور متولد مي شوند، گفت: قرار بود 500 هزار نوزاد در سال 89 تحت پوشش اين طرح قرار بگيرند.

رئيس سازمان ثبت احوال به ايراد قانوني مجلس در مورد اين طرح اشاره و تاكيد كرد: اشكال مجلس اين بود كه دولت براي انجام اين كار بايد قانون داشته باشد درحاليكه اينگونه نبود بنابراين به دليل اختلاف بين مجلس و دولت طرح آتيه فرزندان با توقف روبرو شد.

به گفته ناظمي اردكاني، در قانون بودجه سال 90 هم دو هزار و 500 ميليارد تومان بدين منظور پيش بيني شده بود كه بتواند متولدين سال 89 و 90 را پوشش دهد اما اين موضوع نيز به دليل اختلاف نظر محقق نشد.

وي با بيان اينكه در حال حاضر دولت بدنبال اين است كه بتواند براي اجرايي شدن اين طرح، حكم قانوني از مجلس بگيرد ، گفت: عزم جدي در دولت وجود دارد كه هر چه زودتر زمينه پرداخت و اجراي طرح آتيه فرزندان فراهم شود.

طرح آتيه فرزندان در سال 89 به تصويب دولت رسيد و قرارا شد به حساب هر يك از متولدين اين سال يك ميليون تومان واريز شود كه البته خانواده ها حق برداشت آن را تا رسيدن به سن قانوني كودك نداشتند اما اين طرح بدليل مشكلات ايجاد شده فقط براي تعداد اندكي از متولدين سال 89 اجرا و پس از آن متوقف شد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن