تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو تيم ملي تيراندازي بانوان: كسب سهميه المپيك در قطر دور از دسترس نيست اميدوارم به آمادگي كامل برسم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو تيم ملي تيراندازي بانوان: كسب سهميه المپيك در قطر دور از دسترس نيست اميدوارم به آمادگي كامل برسم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

عضو تيم ملي تيراندزاي بانوان كه براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا و كسب سهيمه المپيك در قطر آماده مي شود گفت: اگر بتوانيم ركوردهاي خود را كه در تمرين داريم تكرار كنيم، به سهميه المپيك در رشته سه وضعيت مي‌رسيم.

مريم طالبي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مسابقات قهرماني آسياي قطر و كسب سهميه المپيك گفت: براي حضور هر چه آماده‌تر در مسابقات قهرماني آسيا در اردو به سر مي‌برم و از روند تمريني خود راضي هستم.

وي ادامه داد: در حال حاضر فكر مي‌كنم كهبه 80 درصد آمادگي رسيده‌ام و اميدوارم تا زمان مسابقات اين آمادگي‌ام كامل شود.

طالبي ادامه داد: شرايط ايران با قطر از نظر آب و هوايي كمي متفاوت است، چون قطر شرجي و گرم است و اين موضوع ما را كمي دچار مشكل مي‌كند، هر چند اميدواريم با دو ، سه مرحله تمرين در قطر بتوانيم با شرايط آب و هوايي اين كشور آشنا شويم.

اين بانوي تيرانداز خاطر نشان كرد: فكر مي‌كنم كسب سهميه در اين مسابقات دور از دسترس نيست و اگر بتوانيم ركوردهاي خود را كه در تمرين داريم تكرار كنيم، به سهميه المپيك در رشته سه وضعيت مي‌رسيم.

طالبي رقباي اصلي تيراندازان ايران را كره جنوبي ، قزاقستان و ژاپن عنوان و در عين حال تصريح كرد: تمام كشورهاي آسيايي با آمادگي كامل در اين رقابت‌ شركت خواهند كرد ، چون آخرين شانس كسب سهميه المپيك در قطر وجود دارد.

وي ادامه داد: اگر تيمي بخواهد براي مسابقاتي در سطح مسابقات آسيايي كسب سهميه المپيك شركت كند، بايد با بهترين فشنگ مربوط به اسلحه خود تمرين كند، اما با توجه به شرايطي كه ايران دارد و در تحريم به سر مي‌برد، ما اين شرايط را نداريم، اما باز هم از آن چيزي كه در اختيار داريم خدا را شاكريم و تمام تلاش خود را براي نتيجه‌ گرفتن در اين رقابت‌ها انجام مي‌دهيم.

به گزارش ايسنا، از امروز تا 24 دي‌ماه اعزام اعضاي تيم ملي تيراندازي به مسابقات قهرماني آسياي قطر براي كسب سهيمه المپيك در رشته هاي اهداف پروازي و اهداف ثابت آغاز شده است. اين رقابت‌ها آخرين فرصت ملي‌پوشان براي حضور در لندن محسوب مي شود. اين در شرايطي است كه ايران پيش از اين در رشته اهداف ثابت توانسته است سهميه تفنگ بادي را توسط الهه احمدي، مه‌لقا جام‌بزرگ و ابراهيم برخورداري كسب كند و در اين مسابقات براي كسب سهميه رشته هاي پروازي و سه وضعيت در رشته اهداف ثابت حضور خواهد داشت.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن