تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير جهادكشاورزي مراغه:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير جهادكشاورزي مراغه:
خبرگزاري فارس: مدير جهادكشاورزي شهرستان مراغه با بيان اينكه 20 درصد عسل آذربايجان شرقي در اين شهرستان مراغه توليد مي شود، گفت: يك هزار و 575 تن عسل از 172 هزار كلني كندوي بومي و مدرن اين شهرستان به عمل آمده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي جهادكشاورزي آذربايجان شرقي، جواد كاظمي اظهار كرد: شهرستان مراغه جايگاه نخست توليد عسل در استان آذربايجان شرقي را دارا است.
وي با بيان اينكه 20 درصد عسل آذربايجان‌شرقي در شهرستان مراغه توليد مي‌شود، افزود: يك هزار و 575 تن عسل از 172 هزار كلني كندوي بومي و مدرن اين شهرستان به عمل آمده است.
كاظمي متوسط توليد عسل در كندوهاي بومي و مدرن اين شهرستان را به ترتيب 4.5 و 12.5 كيلوگرم اعلام كرد و افزود : زنبورداري در مراغه براي 700 نفر به صورت مستقيم ايجاد اشتغال كرده است. مديرجهادكشاورزي شهرستان مراغه با بيان اينكه بيش از 50 درصد عسل توليدي مراغه در شهرستان‌هاي استان و به ويژه در تهران به فروش مي‌رسد، گفت: عسل توليدي مراغه يكي از بي‌نظيرترين عسل‌هاي كشور است.
وي با بيان اينكه عسل توليد شده مراغه در مراتع سهند به دليل پايين بودن رطوبت، از مرغوبيت و مشتري‌پسندي زيادي برخوردار است، ادامه داد: منطقه اطراف سهند از توانمندي بالايي براي رشد و گسترش بخش دام به ويژه صنعت زنبورداري برخوردار بوده و با توجه به وجود دشت‌هاي گسترده و باغ گل و آب و هواي مناسب در شهرستان مراغه، زمينه براي گسترش صنعت زنبورداري فراهم است.
كاظمي همچنين افزود: با حمايت دولت و از محل منابع هدفمندسازي يارانه‌ها، زنبورداران شهرستان مراغه زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي قرار خواهند گرفت.
انتهاي پيام/ح30

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن