تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان آموزش و پرورش خوزستان:رتبه‌هاي برتر خوزستان در كنكور سراسري 87 تجليل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سازمان آموزش و پرورش خوزستان:رتبه‌هاي برتر خوزستان در كنكور سراسري 87 تجليل مي‌شوند
خبرگزاري فارس: معاون سازمان آموزش و پرورش خوزستان گفت: مراسم تجليل از رتبه‌هاي زير هزار خوزستان در كنكور سراسري 87، 24 اسفند ماه برگزار مي‌شود.


سيد بهزاد علوي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: هدف از برگزاري اين جشنواره كه با حضور برگزيدگان خوزستاني در كنكور سال 87، در تالار مهتاب برگزار مي‌شود، تقويت انگيزه دانش‌آموزان دوره پيش‌دانشگاهي و سوم متوسطه، معرفي آنان به جامعه استان خوزستان و تلاش بيشتر مدعوين براي موفقيت بيشتر در كنكور سراسري سال‌هاي آينده است.
وي افزود: استان خوزستان اين توان و ظرفيت را دارد كه در كنكور سراسري جايگاه بهتري داشته باشد و اميدواريم با اجراي مصوبات شوراي آموزش و پرورش بتوانيم نتايج بهتري را در كنكور سراسري سال 88 كسب كنيم و به اين وسيله شانس دانش‌آموزان و نخبگان در موفقيت در كنكور و ورود به دانشگاه بيشتر شود.
علوي گفت: تاكنون 350 ميليون تومان اعتبار به دستور استاندار خوزستان براي خريد كتاب‌هاي كمك‌آموزشي و كنكوري موسسات معتبر براي 172 مركز پيش‌دانشگاهي معتبر پيش‌بيني شده است.
به گفته معاون آموزش و پرورش خوزستان، همچنين 160 ميليون تومان از اعتبارات سازمان آموزش و پرورش به تشكيل كلاس‌هاس كنكور مقطع پيش‌دانشگاهي و 82 ميليون تومان با همكاري بنياد علوي وابسته به بنياد مستضعفان در اختيار سازمان آموزش و پرورش به منظور برگزاري كلاس‌هاي كنكور و آزمون‌هاي آزمايشي اختصاص داده شده است.
وي خاطرنشان كرد: از جمله مصوبات شوراي آموزش و پرورش استان، افتتاح شماره حسابي به نام سازمان آموزش و پرورش خوزستان براي جذب كمك‌هاي شركت‌هاي استان خوزستان براي تامين اعتباري به مبلغ 500 ميليون تومان به منظور تشكيل كلاس‌هاي كنكور در طول تابستان ويژه دوره‌هاي پيش‌دانشگاهي و سوم متوسطه است كه بدون شك اين سرمايه‌گذاري‌ها و اقدامات، زمينه رشد آموزشي دانش‌آموزان را فراهم مي‌كند.
معاون آموزش و نوآوري سازمان آموزش و پرورش خوزستان گفت: در راستاي ارتقاي جايگاه استان در كنكور سراسري، برنامه‌هاي بهبود كيفيت در سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان با توجه به مصوبات شوراي آموزش و پرورش برنامه‌ريزي شده و در حال اجراست كه از جمله آن‌ها مي‌توان به برگزاري كلاس‌هاي كنكور براي 6 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان و برگزاري كنكور آزمايشي به همين تعداد، راه‌اندازي قرائت‌خانه در مراكز پيش‌دانشگاهي براي تامين فضاي مطالعه، برگزاري دوره‌هاي آموزشي ويژه مربيان و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي مرتبط با بحث كنكور، شيوه مطالعه صحيح درسي براي دانش‌آموزان، انتخاب رشته صحيح و مشاوره درست ويژه مديران و بحث كنترل اضطراب اشاره كرد.
علوي بيان كرد: با توجه به اقدامات انجام شده در سال گذشته در سطح مناطق و نواحي، شاهد رشد دو درصدي رتبه آموزش و پرورش استان در كنكور سراسري سال 87 و افزايش 12 درصدي رتبه‌هاي زير هزار كشوري بوديم به گونه‌اي كه در سال گذشته 85 نفر رتبه زير هزار كشوري در استان خوزستان داشتيم.
وي تصريح كرد: دستورالعمل تشكيل كلاس‌هاي كنكور با مشاركت اولياي دانش‌آموزان در تمام ادارات با تشكيل ستاد كنكور در سراسر استان به منظور حمايت و تقويت دانش‌آموزان مقطع سوم و پيش‌دانشگاهي تشكيل شده است.
انتهاي پيام/ر20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن