تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در صورت موافقت امريكاايرباس 15 هواپيماي مسافربري به سوريه مي فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در صورت موافقت امريكاايرباس 15 هواپيماي مسافربري به سوريه مي فروشد
خبرگزاري فارس : شركت هواپيماسازي ايرباس اروپا منتظر اجازه بخش دولتي آمريكا براي فروش بيش از 15 فروند هواپيما به سوريه به ارزش 1.5 ميليارد دلار است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از نشريه ميد ، حبيب فكه ، رئيس ايرباس در خاورميانه در حاشيه كنفرانس پروژه هاي هواپيمايي ميد در دبي گفت: سازندگان اروپايي هواپيما با يك معامله اصولي با دمشق موافقت كردند.
اكنون طرح پيشنهادي به بخش دولتي امريكا ارجاع داده شده است كه به دليل استفاده اجزاي آمريكايي در هواپيما ، در صورت آزاد شدن سوريه از تحريم آمريكا،بايستي معامله آن را بپذيرد.
شانس مبادله تصويب شد و با تصميمات واشنگتن امسال زودتر اجازه ترخيص بوئينگ آمريكا و تعمير دو هواپيماي 747 وابسته به حمل ونقل هوايي دولتي سوريه، صادر شد.
حبيب فكه گفت : ما نشانه هاي دلگرم كننده اي مبني بر مستعد بودن آمريكا براي كمك به منظور كار كردن با سوريه مشاهده كرده ايم كه اين به معني اجازه فروش هواپيما مي باشد.
ما نيازمند روشن سازي راه با بخش دولتي آمريكا هستيم و اين چيزي است كه بايد به طور صحيح ، رسمي و با شفافيت كامل انجام بگيرد.
در سپتامبر 2008 ، مقامات در دمشق ارزش قرارداد ايرباس را نزديك به 5 ميليارد دلار تعيين كردند كه خريد بيش از 50 هواپيما را پوشش مي داد.اين در حالي است كه حبيب فكه گفت : بعيد است در ابتدا بودجه كشور تا اين حد كشش داشته باشد.
وي افزود : آنان بايستي از تعداد زيادي هواپيما استفاده كنند ولي اين كه در ابتدا از عهده تامين چند هواپيما بر مي آيند ، مشخص نيست. اعتقاد من اين است كه آن ها با 10-15 هواپيما آغاز مي كنند و به طور تصاعدي توليد خواهند كرد.
انتهاي پيام /

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن