تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت كارگران در بخش ساختمان به كارت مهارت فني نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فعاليت كارگران در بخش ساختمان به كارت مهارت فني نياز دارد
قزوين - خبرگزاري مهر: نائب رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين گفت : از سال آينده از به كارگيري كارگران ساختماني فاقد كارت مهارت فني در استان قزوين جلوگيري خواهد شد.

نائب رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوين گفت : با توجه به بخشنامه جديد وزارت مسكن و شهرسازي از ابتداي سال آينده از فعاليت كارگران بدون كارت مهارت فني جلوگيري مي شود و تنها كارگران آموزش ديده و با تجربه و با مهارت مي توانند در بخش ساخت و ساز فعاليت كنند.

علي فرحزاد افزود : در راستاي شناسايي استاد كاران گچ بر و گچ كارماهر و بهره مندي از اين افراد در اجراي پروژه ها، افراد فعال دراين امور بايد نسبت به دريافت كارت شناسايي شغلي و مهارت فني اقدام كنند.

فرحزار يادآور شد: براساس قانون وزارت كار و امور اجتماعي و سازمان فني و حرفه اي بايد طي مدت 10 سال و تا پاياين سال 1385 تمامي عوامل اجرايي بخش ساختمان شناسايي شده و آموزش مي ديدند و كارت مهارت دريافت مي كردند كه متاسفانه بعد از گذشت زمان تعيين شده هنوز عده اي كارت مهارت فني دريافت نكرده اند وبدون كارت فني فعاليت مي كنند.

بگفته نائب رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان با توجه به تصويب قانون نظام مهندسي در سال 1374 و پيگيري اين سازمان در سال گذشته 600 نفر از كارگران صنعت ساختمان در 5 رشته قالب بندي، آرماتور بندي ،بتن ريزي،جوشكاري وسفت كاري آموزش ديدند و كارت مهارت فني را دريافت كردند و امسال هم 4 هزار نفر از كارگران ساختماني موفق شدند در 15 رشته كارت مهارت فني دريافت كنند. .

فرحزاد يادآور شد: اخيرا عده اي ازافرادي كه در كار گچ كاري و گچ بري فعاليت مي كنند با درخواست شهرداري اقباليه و از طرف مجمع امور صنفي براي آزمون كتبي و عملي معرفي شدند كه پس از برگزاري آزمون و مشخص شدن نتايج به منظور تائيد و صدور گواهينامه توسط مجمع امور صنفي به اداره كل فني و حرفه اي معرفي خواهند شد.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 573]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن