تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805393542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جريانات سياسي براي رسيدن به مطامع خود مردم را به نظام بدبين نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: جريانات سياسي براي رسيدن به مطامع خود مردم را به نظام بدبين نكنند
دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت گفت: جريان‌هاي سياسي نبايد مردم را با ورود به بازي‌هاي سياسي خود نسبت به نظام بدبين كنند چرا كه در هر دوره شاهد بوديم كه اين جريان‌ها در ديدگاه‌هاي خود بارها به اصل نظام حمله كرده‌‌ و با شبه‌افكني در افكار عمومي، سعي كرده‌اند مردم را در راستاي رسيدن به مطامع سياسي خود هدايت كنند.


مهدي عباسي‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس دانشگاه برنا با بيان اينكه بعد از 30 سال هنوز موفق نشده‌ايم الگويي براي مناسبات سياسي داخل كشور تعريف كنيم، گفت: در عرصه انتخابات هم هنوز شاهد دست‌آويز شدن به برخي مسائل واهي توسط برخي جريان‌ها هستيم وليكن موضوع انتخابات در همه نظام‌ها به خصوص نظام جمهوري اسلامي ايران حل شده است.

وي با هشدار به اينكه مبادا در اين برهه حساس فعاليت‌هايي انجام دهيم كه منجر به خودكشي سياسي جرياني در جامعه شود به طوري كه حتي گاهي اين فرايندها به نام نظام تمام مي‌شود، گفت: در انتخابات رياست‌جمهوري آتي هم شاهديم جرياني كه مي‌خواهد بر قسمتي از فضاي سياسي و مديريتي كشور حاكم شود فقط در يك برهه كوتاه، بحث ناظر بين‌المللي را در روند انتخابات مطرح مي‌كند.
دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت افزود: حضور ناظر بين‌المللي در انتخابات براي كشورهايي مصداق دارد كه داراي ثبات سياسي نيستند، فاقد سيستم قانوني‌اند، جنگ زده‌اند يا قانون اساسي ندارند بنابراين مهر تاييد ناظر بين‌المللي در اين كشورها لازم است، در حالي كه در نظام جمهوري اسلامي ايران حضور ناظر بين‌المللي در انتخابات كه توسط برخي جريان‌ها بزرگنمايي مي‌شود، انديشه‌هاي امام راحل، قانون اساسي، هشت سال دفاع مقدس و 30 سال فعاليت انقلاب را زير سوال مي‌برد.
وي همچنين تاكيد كرد: در واقع با در خواست حضور ناطر بين‌المللي در انتخابات، با دست‌اندازي به انتخابات و زير سوال بردن آن به اصل لاينفك قانون اساسي خدشه وارد كرده و در پي آن افكار عمومي را در راستاي اينكه امنيت آرا در انتخابات كشور وجود ندارد منحرف مي‌كنيم.

عباسي‌مهر در ادامه با تاكيد بر اينكه روند كلي انتخابات در تجربه 30ساله بعد از پيروزي انقلاب سالم بوده و هرگز نمي‌توان آن را زير سوال برد، گفت: در خصوص جهت‌گيري دفتر تحكيم وحدت در انتخابات، تصميمات اتحاديه‌ها و تشكل‌هاي دانشجويي، كانال‌هاي ويژه‌اي دارد و عقيده و نظر يكايك تشكل‌هاي عضو اتحاديه و همچنين مجمع عمومي و شوراي تخصصي اتحاديه لازم و ملزوم يكديگرند و اين طور نيست كه هر كس به طور مستقل از كانديداي خاصي حمايت كند.

وي همچنين با بيان اينكه هدف اصلي جنبش‌هاي دانشجويي حركت در راستاي آرمان‌هاي انقلاب است، افزود: در اساسنامه اتحاديه‌هاي دانشجويي به ويژه دفتر تحكيم وحدت بر تقويت بنيه نظام و پايگاه‌هاي اصلي آن تاكيد شده كه حمايت صد در صدي در انتخابات يكي از اين مباني است و وظيفه تشكل‌هاي دانشجويي است تا با آگاهي دادن به افكار عمومي از آحاد ملت براي حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد و دعوت از مردم براي حضور در پاي صندوق‌هاي راي كه يكي از صحنه‌هاي مطرح سياسي است از وظايف اصلي جنبش‌هاي دانشجويي است.
عباسي‌مهر در پايان يادآور شد: توصيه تشكل‌هاي دانشجويي به جريان‌هاي اصول‌گرا و اصلاح‌طلب اين است كه مردم را با ورود به بازي‌هاي سياسي خود نسبت به نظام بدبين نكنند و براي كنترل افكار عمومي فضايي ايجاد نكنند كه مردم از جريان نظام جمهوري اسلامي دلسرد شوند چرا كه در هر دوره شاهد بوديم كه اين جريان‌هاي سياسي در ديدگاه‌هاي خود بارها به اصل نظام حمله كرده‌ اند و با شبه‌افكني در افكار عمومي، سعي كرده‌اند مردم را در راستاي رسيدن به مطامع سياسي خود هدايت كنند.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن