تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمانهاي وابسته به شهرداريهاي مازندران از تيم هاي ورزشي حمايت مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سازمانهاي وابسته به شهرداريهاي مازندران از تيم هاي ورزشي حمايت مي كنند
ساري - خبرگزاري مهر: سازمان هاي وابسته به شهرداري هاي مازندران از تيم هاي مختلف ورزشي اين استان حمايت خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در آمل، اين تصميم صبح دوشنبه در نخستين همايش نقش شوراها و شهرداران مازندران در توسعه ورزش استان اتخاذ شد و به موجب آن اعضاي شورا و شهرداران استان با تشكيل كارگروه هاي واحد استاني درصدي از بودجه هاي ورزشي خود را به صورت مدون براي تيم هاي ورزشي استان هزينه مي كنند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران در اين مراسم كه در دانشگاه شمال آمل برگزار شد، گفت: مديران اجرائي اين باور و رويكرد ورزشي را در خود ايجاد و افزايش دهند و خود براي ورزش برنامه ريزي كنند.

جواد قناعت افزود: اگر ما جامعه پرتلاش و پركار داشته باشيم بايد آن را در ورزش دنبال كنيم و ابراز اميدواري كرد: برگزاري نخستين همايش شوراها و شهرداران در توسعه ورزش سبب توسعه بيش از پيش ورزش در استان خواهد شد.

مديركل تربيت بدني مازندران هم در اين همايش با اشاره به اينكه اثرات ورزش در همه سطوح زندگي افراد جامعه تاثير گذار است گفت: امروزه ورزش باعث وحدت در ميان ملت ها و خانواده ها شده و از بسياري ناهنجاري ها و بزهكاري هاي اجتماعي پيشگيري مي كند.

نصرالله پريچهره با بيان اينكه در بحث ورزش قهرماني هم اكنون بسياري از استان ها توان مقابله با ورزشكاران مازندراني را ندارند، افزود: نياز است در ورزش قهرماني و حضور ورزشكاران استان در عرصه هاي داخلي و اعزام هاي برون مرزي از حمايت شوراها و شهرداري ها بهره مند شوند.

وي با بيان اينكه شهرداري ها كمك هاي خود را فقط در اختصاص بودجه هاي توپ و تور و زمين بسنده نكنند، تصريح كرد: گستره كار در ورزش قهرماني زياد بونده و با توجه به بودجه اندك تربيت بدني به حمايت مادي بيشتر شهرداري ها نياز است.

وي همچنين با بيان اينكه در سفر دوره نخست هيئت دولت 32 سالن ورزشي و چندين مجموعه روباز ورزشي در استان بهره برداري و در آستانه بهره برداري قرار دارد از تصويب 52 سالن زودبازده تخصصي به منظور قهرمان پروري و حرفه اي ورزشكاران در استان خبر داد.

پريچهره خاطرنشان كرد: اين سالن ها در هر شهرستان به طور ميانگين دو سالن بوده و با توجه به پيشرفت و تخصص خاص ورزشي شهرستان ها افزايش مي يابد.

معاون توسعه ورزش قهرماني اداره كل تربيت بدني مازندران هم در گزارشي از روند ساخت و سازهاي ورزشي در اين استان گفت: در سه سال گذشته ميزان فضاهاي روباز ورزشي استان با 289 درصد رشد به 462 هزار متر مربع و فضاهاي سرپوشيده به 98 هزار متر مربع افزايش يافته است.

احمد سعادتمند با بيان اينكه اكنون سرانه ورزشي بسياري از كشورها از دو و نيم متر مربع هم فراتر نرفته است، افزود: اين در حالي است كه هنوز ما در كشورمان در تلاش براي رسيدن به سرانه يك متر هستيم كه در اين راه شهرداري هاي استان بايد از ورزش حمايت كنند.

وي همچنين از موفقيت هاي هيئت هاي مختلف ورزشي استان در يكسال گذشته گزارش داد.

علي اكبريان، فرماندار آمل هم در اين مراسم با بيان اينكه امروزه ورزش و دستاوردهاي آن در تصميم گيري هاي كلان برنامه ريزان كشور نمايان است خاطر نشان كرد: جامعه اي موفق است كه حاكميت آن به ورزش نگاه ويژه اي داشته باشد.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن