تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هواداران استقلال جنايات غزه را محكوم كردند


واضح آرشیو وب فارسی:الف: هواداران استقلال جنايات غزه را محكوم كردند
محكوم كردن جنايات اسرائيل در غزه از سوي هواداران استقلال ، بازگشت صمد مرفاوي، ادامه غيبت فرهاد مجيدي و تمرين اختصاصي مجتبي جباري در كنار آبي پوشان از مهمترين نكات تمرين امروز تيم فوتبال استقلال بود.

به گزارش مهر، تمرين امروز استقلال از ساعت 15 در زمين چمن ورزشگاه دستگردي تهران آغاز شد. در اين تمرين كه آخرين تمرين تاكتيكي آبي‌پوشان پيش از ديدار با سپاهان بود اتفاقاتي رقم خورد كه گزيده‌اي از آن در زير مي آيد:

* در ابتداي تمرين امير قلعه نويي حدود پنج دقيقه براي بازيكنان استقلال صحبت كرد. ماحصل صحبت هاي او پيرامون حساسيت بازي مقابل سپاهان، اهميت قائل شدن براي اين بازي، از دست ندادن امتياز در ديدارهاي خارج از خانه و ... بود.

* طبق دستور امير قلعه نويي بازيكنان پس از اتمام تمرين امروز به منزل كامران منزوي رفته و همدردي خود را نسبت به درگذشت مادر ايشان ابراز مي دارند.

* صمد مرفاوي كه براي اداي فريضه حج به عربستان رفته بود پس از يك ماه غيبت از امروز به محل تمرين آبي پوشان آمد و مورد استقبال مربيان و بازيكنان اين تيم قرار گرفت.

* تيم فوتبال استقلال تهران در بازي با سپاهان با پيراهني جديد منقش به نام اسپانسري تازه به ميدان خواهد رفت.

* رضا رجبي پس از مدت‌ها در تمرين استقلال آفتابي شد و نظاره گر كار آماده سازي آبي پوشان بود.

* مجتبي جباري پس از رهايي از بند مصدوميت امروز زير نظر امين نوروزي حدود 20 دقيقه دويد و سپس به كارهاي اختصاصي پرداخت.

* حدود 100 هوادار استقلال براي تماشاي تمرين امروز اين تيم به ورزشگاه دستگردي آمده بودند.

* فرهاد مجيدي، هاشم بيك زاده، ابراهيم تقي پور و چهار بازيكن ملي پوش استقلال پيروز قرباني، آرش برهاني، پژمان منتظري و وحيد طالب لو غايبان تمرين امروز آبي پوشان بودند. مجيدي كه هنوز از امارات بازنگشته، بيك زاده و تقي پور نيز دچار آسيب ديدگي هستند.

* پس از استعلام باشگاه استقلال از فدراسيون فوتبال مشخص شد خسرو حيدري دو اخطاره است و مي تواند در بازي برابر سپاهان به ميدان برود.

* بازيكنان تيم فوتبال استقلال پس از گرم كردن بدن‌هاي خود زير نظر امير قلعه نويي به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند. او در طول تمرين بارها به بازيكنان نكات مختلف را گوشزد مي كرد و از آنها مي خواست فرامين كادر فني را در زمين اجرا كنند.

* تماشاگران تيم فوتبال استقلال در طول تمرين امروز اين تيم با توجه به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه با سردادن شعارهايي حمايت خود را از مردم بي دفاع فلسطين اعلام داشتند.

* تمرين امروز تيم فوتبال استقلال تهران ساعت 16:40 به اتمام رسيد.

* تيم فوتبال استقلال تهران براي رويارويي با سپاهان اصفهان ساعت 14:30 فردا راهي اين شهر مي شود. به همين خاطر آخرين تمرين آبي پوشان پيش از سفر به اصفهان ساعت 10:30 فردا در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن