تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجتبي بهتر از من است، چون در تيم بزرگتري بازي مي كند؛ شيري: تنها مقصر نتايج ضعيف برق، بازيكنان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: مجتبي بهتر از من است، چون در تيم بزرگتري بازي مي كند؛ شيري: تنها مقصر نتايج ضعيف برق، بازيكنان هستند
* نورا مهدوي

مهدي شيري هافبك تكنيكي برق شيراز، بازيكني كاملاً منطقي است او معتقد است مجتبي شيري برادرش نسبت به او بازيكن بهتري است، چون در تيم بزرگتري بازي مي كند.

* نيم فصل اول براي برق شيراز چطور بود؟
** اوايل فصل خوب بود و تيم ما نتيجه مي گرفت و خوشحال بوديم، اما از اواسط نيم فصل به بعد بد نتيجه گرفتيم و تيم به بحران دچار شد.
* دليل شروع خوب و ادامه بد برق چه بود؟
** اوايل كار چون بدنسازي ما خوب بود، نتيجه مي گرفتيم. تيم آماده بود و از ضعف بدني تيمهاي حريف و ناهماهنگي آنها هم استفاده مي كرديم و خوب نتيجه مي گرفتيم، اما اصل قضيه اين نبود كه ما 9 هفته صدر جدول باشيم. از اول فصل همه مي خواستند خوب نتيجه نگيريم. البته ما چند بازيكن مصدوم هم داديم كه جايگزينهاي آنها نتوانستند خوب كار كنند چون از نظر روحي آماده نبودند. اما، اين 7- 8 تا بازي كه خوب نتيجه نگرفتيم تجربه بسيار خوبي براي ادامه كارمان بود.
* اول فصل با وجود صدرنشيني برق شيراز، گفته مي شد اين تيم شخصيت قهرماني ندارد. واقعاً تيم شما شخصيت قهرماني نداشت؟
** براي صدرنشيني و قهرمان شدن مؤلفه هايي لازم است كه تيم ما آنها را در اختيار داشت؛ اما از نظر مديريتي، بودجه، امكانات و حمايتهايي كه بايد در استان مي شد، اين مؤلفه ها را نداشتيم.
تيم ما از نظر فني شخصيت بالاي جدول بودن را داشت، اما به لحاظ روحي و رواني نه. مسؤولان استان آن طور كه بايد، از ما حمايت نكردند.
* تماشاگران در اين راه چه نقشي داشتند؟
** قبلاً براي بازيهاي برق 500 تا 1000 نفر به ورزشگاه مي آمدند، اما اين تعداد با نتايج خوبي كه گرفتيم به 20 هزار نفر براي بازيهاي معمولي رسيد. متأسفانه استان حمايتهاي لازم را از فوتبال نكرد و مسؤولان باشگاه را دلسرد كردند.
* چه پيش زمينه فكري از نيم فصل دوم داري؟
** تيم ما در اين تعطيلات 2 روز بيشتر استراحت نكرد. اردوي بوشهر شرايط خوبي را در تيم به وجود آورد. «آلن آوديج» را هم گرفته ايم كه قدرت خط حمله ما را بالا مي برد. اميدوارم بتوانيم تيم هماهنگي را در نيم فصل دوم به مسابقات بفرستيم و به شرايط ايده آلي كه داشتيم، برگرديم.
* محمد عباسي در كسب نتايج اخير برق چقدر مقصر است؟
** تنها كسي كه مقصر است، بازيكنان هستند. مدير، مربي و سرپرست تيم مقصر نيستند. اعتمادي كه اول فصل به بازيكنان شد اوايل خوب جواب داد اما خواسته هاي كادر فني انجام نشد و نتيجه نگرفتيم از نظر فني روز به روز بهتر شديم، اما نبود تمركز باعث شد روحيه لازم را براي توپهاي آخر نداشته باشيم و ضرباتمان به گل تبديل نمي شد، چون به لحاظ روحي و رواني بازيكنان خودشان را با شرايط وفق نداده بودند.
* خيلي ها فكر مي كردند به تيم ملي دعوت مي شوي، اما همچنان پشت خط مانده اي؟
** نظر مربي تيم ملي است. من تلاشم را كردم و از اول فصل سعي كردم خيلي خوب كار كنم، اما انتخاب و دعوت نشدم؛ ولي باز هم تلاش مي كنم.
* فكر مي كني لايق حضور در تيم ملي بودي؟
** علي دايي پس از اينكه چند بازي ما را ديد، اعلام كرد ممكن است مهدي شيري به تيم ملي دعوت شود، اما هنوز دعوت نشده ام، ولي باز هم تلاش مي كنم تا به پيراهن تيم ملي برسم. در كل انتظار داشتم به تيم ملي دعوت شوم.
* مهدي شيري بازيكن بهتري است يا مجتبي شيري؟
** قطعاً مجتبي بهتر است.
* چرا؟
** چون در تيم بزرگتري بازي مي كند. فقط همين معيار كافي است، چون معمولاً بازيكن خوب را تيم بزرگ مي برد.
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن