تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815135553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور خبرنگاران سي‌تي‌اسكن استريلال در بيمارستان فجر مريوان راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور خبرنگاران سي‌تي‌اسكن استريلال در بيمارستان فجر مريوان راه‌اندازي شد
خبرگزاري فارس: بخش سي‌تي‌اسكن استريلال از مصوبات سفر نخست هيئت دولت به شهرستان مريوان با حضور استاندار كردستان و مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور و خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در بيمارستان فجر اين شهرستان راه‌اندازي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، فرماندار مريوان ظهرامروز در حاشيه بازديد مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور از طرح‌هاي بهداشتي شهرستان مريوان گفت: براي راه‌اندازي سي‌تي‌اسكن استريلال بيمارستان فجر اين شهرستان اعتباري بالغ بر 7 ميليارد ريال و همچنين براي بازسازي و تعمير سايت محل دستگاه حدود 220 ميليون ريال هزينه شده است.
محمد كياني با توجه به مرزي و توريستي بودن شهرستان مريوان نياز بسيار بالا به سي‌تي‌اسكن، بالا بودن تعداد اعزام و پر هزينه بودن اين اقدام براي سيستم و بروز مشكلاتي براي بيمار پس از اعزام از جمله دلايل ايجاد اين بخش بوده است.
وي ادامه داد: جذب متخصص نورولوژي، كاهش 50 درصدي اعزام بيماران به سنندج و حل مشكلات بيماران از جمله مزاياي راه‌اندازي سي‌تي‌اسكن استريلال در بيمارستان فجر مريوان است.
كياني اظهار داشت: در همين راستا بخش آي‌سي‌يو بيمارستان فجر مريوان نيز با چهار تخت فعال و با اعتباري بالغ بر 3ميليارد ريال راه‌اندازي شده است.
وي تصريح كرد: 350ميليون ريال براي خريد دستگاه راديولوژي و 786 ميليون ريال براي تعمير و بهينه‌سازي بيمارستان هزينه شده است.
كياني اضافه كرد: جذب متخصص قلب و عروق براي نخستين بار در مريوان، آغاز احداث مركز فوريت‌هاي پزشكي 115 در بيمارستان بوعلي با 650 ميليون ريال اعتبار و 65 درصد پيشرفت فيزيكي و بهره‌برداري از دستگاه سنگ شكن درون اندامي از ديگر اقدامات صورت گرفته است.
وي افزود: از ديگر مصوبات سفر نخست هيئت دولت به شهرستان مريوان احداث درمانگاه شماره چهار شهري با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد ريال و پيشرفت فيزيكي 83 درصد و آغاز عمليات خانه بهداشت رستايي قلعه و گاني‌خان است.
فرماندار مريوان ادامه داد: آغاز به كار مركز بهداشتي روستاي سلن با اعتباري بالغ بر 150 ميليون ريال، اجراي برنامه پزشك خانواده و استقرار پزشك در تمامي مراكز بهداشتي و درماني روستايي از ديگر مصوبات سفر نخست هيئت دولت به مريوان است.
انتهاي پيام/ب10
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن