تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور: وحدت ملت موجب ياس دشمنان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئيس جمهور: وحدت ملت موجب ياس دشمنان شده است
رئيس جمهور گفت: وحدت ملت ايران در عرصه هاي مختلف قدرت هاي بزرگ راشكست داد و اين مسئله محبوبيت ملت ايران را در سراسر جهان در پي داشت.
به گزارش شبكه خبر، احمدي نژاد در اجتماع پرشور مردم زنجان در مجموعه ورزشي كارگران اين شهر افزود: پيروزي ملت بر طاغوت و قدرت هاي بزرگ، پيروزي در 8 سال دفاع مقدس و سرافرازي در موضوع هسته اي، جنبه هايي از وجود وحدت در ميان ملت ايران است.

رئيس جمهور، موضوع هسته اي را مهم، سرنوشت سـاز و تـاريخ ساز براي ملت ايران دانست و گفت: پيروزي در اين عرصه هم با وحدت آحاد ملت به دست امد.

محمود احمدي نژاد افزود: وحدت، امروز نه تنها ملت ايران بلكه در بين ساير ملتها، اميد، شور، نشاط و انگيزه حركت به سمت قله هاي افتخار و عزت را نگه داشته است.

احمددي نژاد گفت: دولت موظف به حفظ وحدت ملي است و دست هـايي را كه در داخل و خارج بخواهد عليه اين فتنه انگيزي كند، قطع مي كند.

وي فناوري هسته اي را بسيار ارزشمند در معادلات جهاني و عـامل پيشرفت كشور دانست و افـزود : ‌اين فنـاوري مي تـواند سـرعت حركت ملت ما را به سمت پيشرفت و عدالت 10 برابر كند.

رييس جمهور با بيان اينكه همه قدرت هـاي فاسد در كنار هم، علاقه مند به شكست ملت و استقلال ايران بودند گفت: دشمنان حتي حاضر بودند با موضوع هسته اي كنار بيايند اما از ما مي خواستند،عزت و استقلال خود را زير پا بگذاريم و به عنوان دست نشـانده آنها و زيـر نظرشان مقـررات آنها و ماموريت هايشان را ايفا كنيم.

احمدي نژاد گفت: وحدت، پيروي از خط ولايت و حضور در صحنه، رمز پيروزي و سرافرازي ملت ايران است.

وي با اشاره به اينكه دشمنان ما كه به ظاهر قيافه ابرقدرتي دارند امروز حرف هاي بي ربط ديگري مي زنند،افزود: آنها به علت وحدت، همدلي و ايستادگي ملت و رهبري عزيز، كوچكترين اميدي به شكست ملت ايران ندارند.

رئيس جمهور تاكيد كرد‌: هركس در جهان به خودش جـرات دهد به منافع ملت ايران تعدي كند، جوانان ايران زمين به ويژه جوانان غيرتمند زنجان، پاسخ مناسبي به آنها خواهد داد و به آنها تودهني خواهند زد.

محمود احمدي نژاد ملت ايران را ملتي صلح طلب و خواهان ايجاد عدالت در مناسبات جهاني توصيف كرد و افزود: ‌به قدرت هاي بزرگ و فاسد مي گوئيم ، اگر بخواهيد به غـارت امـوال ملت ها ادامه دهيد و به آنها ظلم كنيد ملت ايران و ملت هاي آزاد جهان جلوي شما مي ايستند.
وي با بيان اينكه برخي از اين قدرتها شعار عدالت سرمي دهند خطاب به آنها گفت: بايد از خودتان شروع كنيد و گفتار و رفتارتـان را اصلاح كنيد ، از ظلم ها و جنايتهايتان دست برداريد و عذرخواهي كنيد ، از عراق ، افغانستان و فلسطين خارج شويد و اجازه دهيد ملت ها آزادانه زندگي كنند.

رئيس جمهور افزود: در غير اين صورت ملت هاي بيدار و هوشيار شما را سرجايتان خواهند نشاند.

وي بـا بيان اينكه دولت ريشه هـاي مشكلات اقتصادي را شناسايي كرده است گفت: دولت مصمم است طرح تحول اقتصادي را براي اصلاح زيربناها و ساختارهاي اقتصادي و بانكي اجرا و اجراي اصل 44 قانون اساسي را كه به انقلابي اقتصادي درعرصه توليد مي انجـامد دنبال كند.

رييس جمهور با اشاره به اينكه هم اكنون بيش از 70 درصد يارانه ها را 30 درصد ازمردم كشور مصرف مي كنند گفت : دولت مصمم است يارانه ها را بـه شكل صحيح توزيع كنـد و اين عين عدالت است.

احمدي نژاد برقراري عدالت، توزيع فرصت ها و امكانات را نخستين وظيفه دولت اسلامي خواند و افزود: ‌دولت مصمم است توزيع سهام عدالت را تا پايان امسال به 42 ميليون نفر برساند.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود زنجان را دارالايمان و دارالعلم ، ديار علما ، ايثارگران و خط شكنان و استان زيبائي هاي اخلاقي ، معنوي و طبيعي توصيف كرد و افـزود:‌ زنجان مايه خير و بركت براي ايران است.

رييس جمهور گفت: ‌اين استان در طول تـاريخ همواره پـرچمدار صيـانت از عزت، استقلال و فرهنگ اسلام ناب محمدي بوده و مجاهدت هاي مـردم اين ديار در راه اعتلاي ايران ، برگ هاي زرين تاريخ پرافتخار كشور است.

محمود احمدي نژاد با اشاره به اينكه شمار زيادي ازمصوبات دولت درسفر اول به استان زنجان اجرايي شده گفت: البته تعدادي از اين مصوبات نيز با موانعي روبرو شده است كه در سفـر دوم ،اين موانع را بررسي و رفع خواهيم كرد.

رئيس جمهوري با اشاره به اينكه دراين سفر مصوبات جديدي براي توسعه و آباداني استان زنجان در هيئت دولت به تصويب مي رسد ،اجراي 28 طرح بزرگ صنعتي ، شهرك هاي صنعتي ، بازارچه صنايع دستي ، ده ها مجموعه ورزشي ، اتمام بزرگراه هـاي ورودي شمـالي و جنوبي زنجان و طرح هايي در زمينه اشتغال جوانان ، مسكن راه و آبرساني را بخشي از مصوبات هيئت دولت در سفر دور دوم به استان زنجان اعلام كرد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن