تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806822503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري همايش «بسيج و جهان اسلام» با شعار «قرن 21، قرن اعتلاي اسلام»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برگزاري همايش «بسيج و جهان اسلام» با شعار «قرن 21، قرن اعتلاي اسلام»
گروه اجتماعي: همايش دو روزه «بسيج و جهان اسلام» با شعار «قرن 21، قرن اعتلاي اسلام» از ششم آذرماه سال جاري همزمان با ششمين روز هفته بسيج در تهران و قم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين «حسين طائب» فرمانده نيروي مقاومت بسيج امروز 25 آبا‌ن‌ماه در نشست تشريح فعاليت‌هاي هفته بسيج در جمع خبرنگاران با گراميداشت بيست و نهمين سالگرد تأسيس بسيج مستضعفين گفت: شعار هفته بسيج امسال «بسيج بدنه ملت» است از اين‌رو سعي شده در تنظيم برنامه‌هاي اين هفته به سه موضوع محيط بيروني، دروني انقلاب و محيط جديد سپاه و بسيج توجه كنيم.

وي درباره توضيحات محيط بيروني انقلاب افزود: هم‌اكنون در محيط بيروني انقلاب شاهد ناكامي‌هاي استكبار جهاني بر تلسط جهان هستيم از اين‌رو با توجه به واقعيت‌هاي محيط دورني انقلاب و ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامي لازم است تغييرات و تحولاتي در حوزه سپاه و بسيج صورت گيرد كه مهم‌ترين آن تشكيل 31 سپاه استاني و افزايش توان سپاه در حمايت از مأموريت‌هاي بسيج است.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج همچنين تصريح كرد: تبيين جايگاه بسيج در انقلاب اسلامي و نظام، اطلا‌ع‌رساني از عملكرد و كاركرد بسيج به مردم و دست‌اندركاران نظام، نمايش آمادگي بسيجيان در عرصه‌هاي دفاعي، امنيتي، فرهنگي و اجتماعي، اطلاع‌رساني از نحوه تحول و تعالي بسيج، تجديد ميثاق با آرمان‌‌هاي جمهوري اسلامي، امام راحل، مقام معظم رهبري و شهيدان و تقويت روحيه اميد، نشاط و شادابي و توسعه تفكر بسيجي در آحاد ملت به ويژه بسيجيان از اهداف مهم هفته بسيج است.

حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره)؛ آغاز هفته بسيج

طائب با اشاره به آغاز هفته بسيج از اول آذرماه سال جاري اظهار كرد: پيش از شروع فعاليت‌ها و برنامه‌هاي هفته بسيج چند برنامه‌ مقدماتي همچون ديدار با مراجع عظام، گردهمايي ائمه جماعت مساجد و فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت در سراسر كشور در 28 آبان‌ماه جاري، برگزاري اختتاميه جشنواره فرهنگي و ورزشي در وزارتخانه‌ها در همان روز در استان ايلام، برگزاري مسابقات قهرماني آمادگي جسماني بانوان بسيجي در استان فارس 30 آبان‌ماه جاري و حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) در همان روز برگزار خواهد شد.

وي عنوان نخستين روز هفته بسيج را «بسيج، پيشرفت، عدالت و انتظار» عنوان كرد و گفت: برگزاري دعاي ندبه، سخنراني فرماندهان بسيج در نماز جمعه، شركت نمادين جمعي از بسيجيان در نماز جمعه‌ شهرستان‌ها، ورزش عمومي با حضور پنج ميليون نفر از بسيجيان دانش‌آموز و دانشجو، اختتاميه جشنواره فرهنگي ورزشي بسيج ادارات، كارگري و اصناف، كوهپيمايي دانشجويان بسيجي با حضور 155 هزار نفر، كوهپيمايي پيشگامان مرد با حضور 70 هزار و 800 بسيجي و برگزاري همايش سپيدپوشان خاكي و پيشكسوتان دفاع مقدس را از برنامه‌هاي نخستين روز از اين هفته است.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج «شعار بسيج، نشاط و تعالي» را عنوان روز دوم اين هفته دانست و افزود: برگزاري برنامه توسعه پايداري و پدافند غيرعامل با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي، برگزاري جشنواره مسابقات قهرماني طلاب و كوهپيمايي «طرح جماران» با حضور 104 هزار بسيجي فعال، برگزاري مسابقات قهرماني در دو گروه بانوان و آقايان، برگزاري نشست‌هاي اخلاقي و تربيتي در تمام رده‌هاي نيروي مقاومت و تجليل از چهار هزار و 40 قهرمان و نخبه ورزشي بسيج از برنامه‌هاي روز دوم است.

طائب همچنين درباره روز سوم هفته بسيج تصريح كرد: «بسيج، سازندگي و پدافند غيرعامل» عنوان اين روز است و در اين روز برنامه‌ افتتاح و اختتاميه 400 طرح محروميت‌زدايي، برگزاري نمايشگاه‌هاي دستاوردهاي اردوهاي فرهنگي و هنري بسيج سازندگي در 31 استان، همايش تجليل از بسيجيان فرهنگي در 250 كانون اين سازمان، گردهمايي سياسي پايوران و برگزاري كارگاه آموزشي هاديان و فرهيختگان، رزمايش پدافند غيرعامل مدارس در سطح 708 حوزه سازمان بسيج دانش‌آموزي، همايش مربيان بسيج با حضور دو هزار مربي بسيج و برگزاري نشست‌هاي فرهنگي و سياسي برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه روز چهارم اين هفته «بسيج، خودباوري و نوآوري» نام گرفت، گفت: برگزاري همايش و نمايشگاه علمي انديشه‌ورزان و نخبگان بسيجي با حضور 50هزار بسيجي، همايش تجليل از مبتكران و نوآوران بسيج دانشجويي در قالب «همايش انديشه‌ورزان»، برگزاري مسابقات قرآن و عترت در 540 واحد بسيج دانش‌آموزي، برگزاري نشست‌هاي فرهنگي و سياسي در سطح دانش‌آموزي، آموزش آزمون پدافند غيرعامل با حضور 200هزار نفر از برنامه‌هاي طرح‌ريزي شده در روز چهارم است.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج «بسيج ده‌ها ميليوني و اقتدار ملي» را عنوان روز سه‌شنبه پنج آذرماه اعلام و تصريح كرد: برگزاري حماسه «عزت و پايداري» با حضور رئيس‌جمهور و سه هزار گردان پياده، ويزيت رايگان بسيجيان و مردم در مراكز درماني دولتي، خصوصي و مطب پزشكان بسيج از عناوين اين روز است.

برگزاري همايش دو روزه «بسييج و جهان اسلام» در ششم روز هفته بسيج

طائب «بسيج، وحدت و بيداري اسلامي» را عنوان روز ششم هفته بسيج عنوان كرد و گفت: برگزاري همايش دو روزه «بسيج و جهان اسلام» به مدت دو روز در استان‌هاي قم و تهران با حضور 500 نفر از انديشمندان جهان اسلام، برگزاري مسابقات سرود نغمه عشق در 708 حوزه مقاومت بسيج توسط داشن‌آموزان بسيجي و اجراي طرح وبلاگ‌نويسان بسيجي در معاونت فرهنگي و اجتماعي نيروي مقاومت بسيج از برنامه‌هاي مهم اين روز است.

وي «بسيج، ايثارگري و سرمايه اجتماعي» را عنوان آخرين روز هفته بسيج اعلام و اظهار كرد: در اين روز سعي شده است به ايثارگران توجه ويژه‌اي شود از اين‌رو سه يادواره شهداي مهندسي، شهداي كارمند و شهداي بسيجيان محلات در 380 پايگاه، تجليل از ورزشكاران ايثارگر، عظرافشاني قبور شهدا و اجراي برنامه قرائت زيارت آل‌ياسين، دعاهاي توسل و كميل، ديدار با خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و رزمايش تورهاي ايست و بازرسي و گشت‌هاي عمليات توسط 30 هزار رده برگزار خواهد شد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج در پايان افزود: در برگزاري اين فعاليت‌ها بسيج پنج مأموريت مهم، كمك به مقابله تهديدات دشمنان انقلاب، مقابله با تهديدات امنيتي در برابر اوباش و اراذل، مقابله با تهديدات فرهنگي و سياسي دشمن (تهديدنرم)، كمك به عمربخشي انقلاب و تعميق ارزش‌هاي انقلاب و تشكيل ارتش 20 ميليوني و بسيج ده‌ها ميليوني را پيگيري مي‌كنيم.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن