تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهكارهاي تامين منابع مالي صندوق هاي حمايت ازبخش كشاورزي بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: راهكارهاي تامين منابع مالي صندوق هاي حمايت ازبخش كشاورزي بررسي شد
رييس هيات مديره و مديرعامل شركت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي گفت: صندوق هاي غيردولتي حمايت از توسعه بخش كشاورزي در استان ها بايد به صورت بازوي توانمند مالي و اعتباري غيردولتي در جهت تامين منابع مالي كشاورزان عمل كنند.


به گزارش روز يكشنبه خبرنگار اقتصادي ايرنا ، "عوض عليزاده مقدم" با اشاره به باور، اعتقاد و اطمينان بهره برداران و توليد كنندگان بخش كشاورزي به صندوق هاي توسعه بخش كشاورزي، از آن به عنوان يك سرمايه اجتماعي بزرگ در بخش كشاورزي ياد كرد و ادامه داد: ورود منابع دولتي به صندوق ها باعث تقويت اطمينان بيشتر كشاورزان براي حضور در تصميم گيري ها و تصميم سازي هاي كلان در بخش كشاورزي خواهد شد كه اين موضوع توسعه بخش كشاورزي را به همراه خواهد داشت.
در ادامه اين نشست مدير كل دفتر شبكه ها و روش هاي آبياري وزارت جهاد كشاورزي با تقدير از اقدام شايسته مجلس شوراي اسلامي در خصوص تصويب اعتبارات مقابله با خشكسالي گفت: هر سال 300 ميليارد ريال براي آبياري تحت فشار اعتبار داشتيم كه با ابلاغ اعتبارات خشكسالي اين ميزان 10 برابر افزايش يافته و به رقم سه تريليون ريال رسيده است.
"سيد رحيم سجادي" با اعلام اينكه امسال در تنظيم موافقت نامه اعتبارات خشكسالي صندوق هاي حمايت از توسعه بخش كشاورزي در كنار ساير بانكها به عنوان عامل وجود دارند، افزود: نظر وزارت جهاد كشاورزي بر اين است كه در خصوص اعتبارات آبياري تحت فشار صندوق ها به عنوان عامل اصلي انتخاب شوند كه اين موضوع طي نامه اي به سازمان ها و جهاد كشاورزي استان ها ابلاغ شده است.
وي با اعلام اينكه حدود 50 درصد از هزينه انجام شده در هر هكتار توسط كشاورزان را دولت موظف است، بصورت بلاعوض پرداخت كند ادامه داد: مكانيزم اين طرح تهيه شده و اين هزينه ها توسط صندوق هاي توسعه بخش كشاورزي در استان ها پرداخت خواهد شد.
در اين جلسه مدير كل دفتر حمايت از توسعه سرمايه گذاري و كارآفريني شركت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي گفت: طي سال هاي گذشته در كنار 50 درصد سهم دولت در آبياري تحت فشار، كلمه "حداكثر" بوده كه امسال اين كلمه حذف و 50 درصد سهم دولت شفاف سازي شده است.
"عباس حاجيان" در ادامه افزود: بهره برداران با ارايه طرح آبياري تحت فشار براي هر هكتار 50 درصد يارانه از دولت دريافت خواهند كرد كه مكانيزم انجام اين كار با صندوق ها مورد توافق قرار گرفته و با معرفي سازمان هاي جهاد كشاورزي توسط صندوق هاي حمايت از توسعه بخش كشاورزي قابل پرداخت مي باشد.
اقتصام**9103**1557
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن