تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از نه سال انتظار؛ مجموعه ورزشي شهيد چمران به بهره برداري خواهد رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پس از نه سال انتظار؛ مجموعه ورزشي شهيد چمران به بهره برداري خواهد رسيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

پس از سالها انتظار دانشجويان، كاركنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، مجموعه ورزشي شهيد چمران به عنوان بزرگترين مجموعه ورزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران، تا پايان سال 1387 به مرحله بهره برداري كامل مي رسد.

به گزارش ايسنا منطقه علوم پزشكي تهران، ابراهيم خادم مدير تربيت بدني دانشگاه در پايان بازديد رسمي از اين مجموعه ورزشي كه با حضور اكبر تشكري نيا مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهر تهران و دكتر مصطفي محقق معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه به عمل آمد، با اعلام اين خبر افزود: با پيگيري هاي مكرر و مستمر به عمل آمده از سوي تربيت بدني دانشگاه طي سه سال گذشته، پس از قريب 9 سال انتظار جامعه ورزش دانشگاه از اين فضاي ورزشي بهره كامل خواهد برد.

وي ادامه داد: با جلب مشاركت شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهر تهران، سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تهران، اداره برق منطقه دانشگاه و ساير سازمانها و مؤسسات ذيربط، عمليات عمراني در فضاهاي روباز و سرپوشيده مجموعه ورزشي بزرگ شهيد چمران از ابتداي سال 1387 به صورت گسترده و همه جانبه آغاز شده و هم اكنون در كلية فضاهاي اين مجموعه ورزشي به شكل مستمر در جريان است.

خادم بيان داشت: براي اين منظور با توجه به مشكلات اعتباري موجود در سطح دانشگاه تاكنون قريب به 30 ميليارد ريال اعتبار جهت تكميل نهايي اين مجموعه بزرگ دانشگاهي از سازمانها و مؤسسات خارج از دانشگاه از قبيل شهرداري تهران، سفرهاي استاني رياست جمهوري و ... جذب شده كه با توجه به سرعت روند عمليات تكميل اين مجموعه ورزشي در حال حاضر، اميدوار هستيم تا پايان سال جاري و پس از 9 سال انتظار جامعه ورزش دانشگاه، شاهد تكميل نهايي عمليات عمراني و بهره برداري كامل از اين پروژه بزرگ دانشگاهي به عنوان اصلي ترين مجموعه ورزشي دانشگاه علوم پزشكي تهران باشد.

مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي تهران ضمن اشاره به احداث دومين زمين چمن مصنوعي دانشگاه به ارزش بالغ بر 2 ميليارد ريال طي هفته جاري در اين مجموعه ورزشي افزود: مجموعه ورزشي شهيد چمران در نهايت در فضاهاي روباز خود شامل دو باب زمين چمن مصنوعي، پنج باب زمين تنيس، يك باب زمين اسكيت، يك باب جاده تندرستي با وسايل بدنسازي و امكانات دوش و رختكن، و در فضاهاي سرپوشيده شامل سالن چند منظوره ويژه ورزشهاي توپي، سالن مجهز كشتي و رشته هاي رزمي، سالن تيراندازي و مجموعه استخر و سوناي سرپوشيده با تجهيزات جانبي از قبيل واحد فوريتهاي پزشكي، بوفه و ... خواهد بود.

وي ادامه داد: ضمن اينكه با جلب مساعدت و مشاركت سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري تهران مقرر شده است فضاي سبز كامل و زيبايي نيز در فضاهاي روباز اين مجموعه ورزشي احداث شود.

خادم در پايان از حمايتها و مساعدت‌هاي "لاريجاني" رئيس و "محقق" معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي تهران كه موجبات تسهيل و تسريع در روند ساخت و تكميل اين مجموعه ورزشي بزرگ دانشگاه را بيش از پيش فراهم كرده اند، تشكر و قدرداني و اظهار اميدواري كرد: با افتتاح كامل اين مجموعه، امكان حضور گسترده و پرشور دانشجويان، كاركنان و اعضاي هيأت علمي در عرصه ورزش دانشگاه بيش از پيش فراهم شود.

انتهاي پيام
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن