تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814650119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
معاون استاندار از سهميه جديد خبر داد ؛ اختصاص 3580 ميليارد ريال تسهيلات زودبازده به خراسان رضوي

خراسان امروز: معاون برنامه ريزي استاندار خراسان رضوي، سهميه جديد تسهيلات مربوط به بنگاه هاي اقتصادي زودبازده براي استان را سه هزار و 580 ميليارد ريال ذكر كرد.محمد مهدي مروج الشريعه در جمع خبرنگاران گفت: اين اعتبارات با اولويت طرحهاي زودبازده نيمه تمامي كه با بانكهاي عامل قرارداد منعقد كرده و طرحهاي مصوب كارگروه اشتغال و برنامه ريزي استان تخصيص مي يابد.وي با بيان اين كه سهميه هر بانك از اين محل تعيين شده، افزود: سهم بانك تجارت از پرداخت اين تسهيلات 560 ميليارد ريال، بانك ملي 730 ميليارد، صادرات 760 ميليارد ريال و صنعت و معدن 60 ميليارد ريال است.
وي اعلام كرد: بانك مسكن هم 200 ميليارد ريال، كشاورزي 250 ميليارد ريال، رفاه 270 و ملت 820 ميليارد ريال از اين تسهيلات را بايد به طرحهاي مصوب پرداخت كنند.وي افزود: در اين ميان، پنج درصد از سهميه اعتباري جديد بنگاه هاي زودبازده بايد به دستگاه هاي حمايتي و بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اختصاص يابد.وي گفت: با توجه به محدوديت اين منابع، بايد مديريت دقيق و حساسي در اين بحث انجام شود.وي با بيان اين كه اين اعتبارات فقط براي واحدهاي نيمه تمام ما كافي نيست، به پتانسيلها و استعدادهاي بالاي خراسان رضوي در بخش صنعت اشاره كرد و گفت: در حال حاضر سه هزار و 300 ميليارد ريال طرح مصوب و انعقاد قرارداد شده در بانكها و سه هزار و 210 ميليارد ريال طرح مصوب بدون قرارداد نيازمند تأمين مالي است.
مروج الشريعه اظهار داشت: با وجود اعمال محدوديتهاي شديد از سوي بانك مركزي طي ماه هاي گذشته، با مديريت خوبي كه از سوي بانكها و دستگاه ها در استان انجام شد، پرداخت تسهيلات به اين طرحها هرگز متوقف نشد و فقط روند كندتري به خود گرفت كه اين خود از موفقيتهاي استان در حوزه بنگاه هاي زودبازده بود.وي بيان كرد: علاوه بر اعتبارات اختصاصي در زمينه بنگاه هاي زودبازده، بخش قابل توجهي از اين تسهيلات نيز از طريق دستگاه هاي تخصصي مانند وزارت صنايع و معادن 60 هزار ميليارد ريال و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري پنج هزار ميليارد ريال به استان اختصاص مي يابد.

ساخت 4 مركز فني و حرفه اي در سفر دولت به خراسان شمالي تصويب شد

بجنورد- خبرنگار قدس: مديركل آموزش فني و حرفه اي خراسان شمالي گفت: در دور دوم سفر رياست جمهوري به اين استان، ساخت چهار پروژه جديد مركز آموزش فني و حرفه اي مورد تصويب قرار گرفت.
حسين بابايان با بيان اين كه خراسان شمالي به دليل استقرار در مسير اصلي زيارتي- سياحتي كشور و پذيرش زائران بي شمار امام رضا(ع)، پيشنهاد ايجاد مركز آموزش فني و حرفه اي هتلداري و گردشگري در بجنورد را نيز ارايه كرد كه به تصويب دولت رسيد.
وي همچنين با اشاره به اين كه اكنون 51 درصد از جمعيت خراسان شمالي را بانوان تشكيل مي دهند، گفت: علاوه بر پروژه مذكور، دو مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران در شهرستانهاي بجنورد و اسفراين براي ارتقاي توانمنديهاي مهارتي بانوان اين استان مورد تصويب قرار گرفت.
وي افزود: اكنون تنها مركز آموزش فني و حرفه اي خواهران استان در شهرستان شيروان فعال است كه از محل اعتبارات سفر نخست رياست جمهوري ساخته و مورد بهره برداري قرار گرفته است.
بابايان گفت: ايجاد مركز آموزش فني و حرفه اي راز و جرگلان، چهارمين مركز آموزش فني و حرفه اي است كه در اين سفر مورد تصويب قرار گرفت تا مرزنشينان اين منطقه از مزاياي آن برخوردار شوند.
وي به وضعيت پروژه هاي اداره كل در دور نخست سفر رياست جمهوري در سال 85 به خراسان شمالي اشاره كرد و افزود: در اين سفر، هفت پروژه ايجاد و توسعه مراكز آموزش فني و حرفه اي مورد تصويب قرار گرفت كه اكنون 100 درصد اجرايي شده است.
وي گفت: با ايجاد پروژه هاي مراكز آموزش فني و حرفه اي، تا پايان امسال، 16 هزار مترمربع به فضاهاي آموزشي استان اضافه خواهد شد كه نسبت به قبل از سال 84، رشدي در حدود 280 درصدي خواهد داشت.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن